بهترین سایت های گردشگری

بهترین سایت های گردشگری

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

زمانی که برای سفر به یک کشور خارجی تصمیم گیری می کنید، به ویژه اگر تا به حال به آن کشور نرفته باشید، داشتن نگرانی هایی در خصوص این تجربه جذاب اما تازه کاملا طبیعی به نظر می رسد. امروز قرار است این نگرانی شما را کمی برطرف کنیم. وب سایت های فوق العاده ای در دنیای مجازی وجود دارند که می توانند شما را تا حد زیادی با مقصد مورد نظرتان آشنا کرده و اطلاعات بسیار خوبی در خصوص شهرهای مختلف دنیا در اختیارتان قرار دهند. با ما همراه شوید تا شما را با برخی از پرطرفدارترین و بهترین سایت های گردشگری آشنا کنیم.

تریپ ادوایزر (TripAdvisor)

شاید در دنیای گردشگری هیچ وب سایتی معروف تر از تریپ ادوایز نباشد. جایی که می توانید هر اطلاعاتی که در خصوص مقصد مورد نظرتان نیاز دارید را دریافت کنید. در تریپ ادوایز اطلاعات بسیار خوبی در خصوص هتل ها، رستوران ها و جاذبه های گردشگری شهرهای مختلف دنیا وجود دارد و این سایت راهنمایی فوق العاده برای سفر به مقصدی تازه و ناشناخته محسوب می شود.

در تریپ ادوایزر با خواندن نظرات کاربرانی که پیش از شما تجربه حضور در نقاط مختلف دنیا را داشته اند هم می توانید شناخت کامل تری از مقصد موردنظرتان پیدا کرده و سفری لذتبخش تر و آسوده تر را تجربه کنید.

بهترین وب سایت های گردشگری
معروفترین وب سایت های گردشگری

تریپ اکسپرت (TripExpert)

تریپ اکسپرت یکی دیگر از سایت هایی است که می توانید با رفتن به آن اطلاعات بسیار خوبی در خصوص شهرهای مختلف دنیا به دست آورده و با استفاده از نظرات تخصصی و بسیار کامل این سایت مقصد سفر خود را با آگاهی بیشتری انتخاب کنید. در تریپ اکسپرت می توانید نظرات بسیاری از کارشناسان و متخصصان حوزه گردشگری را در خصوص مقصد سفرتان بررسی کرده و با خیالی آسوده تر سفر کنید.

آشنایی با بهترین موزه های جهان

کوچ سرفینگ (Couchsurfing)

کوچ سرفینگ به معنای کاناپه گردی است، در این سایت انسان هایی مهمان نواز از سراسر دنیا جمع شده اند و اقامتی رایگان را به گردشگران هدیه می دهند. با استفاده از این وب سایت هم می توانید ارزان تر سفر کرده و هم دوستان بسیاری از سراسر دنیا پیدا کنید. در واقع یکی از اصلی ترین اهداف کوچ سرفینگ افزایش ارتباطات فرهنگی میان مردم کشورهای مختلف دنیاست.

استفاده از وب سایت و اپلیکیشن کوچ سرفینگ نیز بسیار راحت و آسان است. پس اگر قصد سفر دارید و حتی یک کاناپه هم برای گشت و گذار در میان برترین مقاصد توریستی دنیا برایتان کافی است، کوچ سرفینگ را فراموش نکنید. در این وب سایت حتی اگر قصد سفر نداشته باشید هم می توانید میزبان این برنامه شده و با فرهنگ ها و مردم سایر کشورهای دنیا بیشتر آشنا شوید.

بهترین وب سایت های گردشگری جهان
آشنایی با وب سایت های گردشگری

یلپ (Yelp)

یلپ یکی دیگر از سایت هایی است که می تواند شما را در جهت یافتن مقصدی مناسب و شناخت بیشتر مقصد مورد نظرتان کمک کند. در این وب سایت می توانید ارزیابی بسیار خوبی از مهمترین مقاصد توریستی دنیا به دست آورده و با استفاده از نظرات کسانی که در وب سایت مشخص شده که تا چه میزان در زمینه گردشگری تخصص دارند، بهترین تصمیم را برای سفری لذت بخش و به یادماندنی بگیرید. با استفاده از یلپ می توانید رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید مقصد مورد نظرتان را نیز به خوبی بشناسید و سفری آسوده تر را به نقاط مختلف دنیا تجربه کنید.

دانستنی های درباره کوله گردی یا بک پکینگ 

بوکینگ دات کام (Booking.com)

بوکینگ دات کام یکی دیگر از سایت های بسیار خوب حوزه گردشگری است که در زمینه انتخاب هتل در نقاط مختلف دنیا می تواند راهنمایی فوق العاده و مطمئن برای گردشگران محسوب شود. بوکینگ در واقع معتبرترین سایت برای رزرو هتل در دنیا به شمار می رود که برای استفاده از خدمات مختلف سایت باید در آن ثبت نام کنید. اطلاعاتی که در خصوص هتل های مختلف سراسر دنیا در سایت بوکینگ ثبت شده معتبر و قابل استناد است و می تواند شناختی کامل و جامع برای اقامتی به یادماندنی در کشورهای مختلف دنیا را به کاربران این وب سایت هدیه دهد.

بهترین سایت های گردشگری
سایت های گردشگری معروف

اویستر (Oyster)

شاید برایتان پیش آمده که به صرف دیدن تصاویر یک هتل، آن را برای اقامت انتخاب کرده باشید اما پس از حضور در هتل همه چیز با تصاویری که دیده اید فرق داشته باشد. اویستر وب سایتی است که این مشکل را حل خواهد کرد. در این وب سایت می توانید تصاویر هتل های مختلف را با تصاویر اویستر مقایسه کرده و بهترین تصمیم را برای اقامتی فراموش نشدنی در مقصد مورد علاقه تان بگیرید.

لونلی پلنت (lonelyplanet.com)

یکی از بهترین راهنماها برای سفری آسوده خاطر و فوق العاده به کشورهای مختلف دنیا لونلی پلنت است. این سایت مربوط به انتشاراتی هم نام خود در کشور استرالیا بوده و در میان گردشگران سراسر دنیا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. با استفاده از این سایت می توانید با جاذبه های گردشگری کشورهای مختلف آشنا شده و هر آنچه برای سفری آرام بخش و بدون دغدغه نیاز دارید را دریافت کنید. علاوه بر سایت می توانید از کتاب های بسیار خوب و پرطرفدار لونلی پلنت هم استفاده کنید.

آیا ترسناک ترین جاذبه های گردشگری دنیا را می شناسید؟

اسکیفت (Skift)

اسکیفت سایتی است که در زمینه گردشگری به انتشار اخبار مرتبط با این حوزه می پردازد و می تواند اطلاعات بسیار خوبی در اختیار گردشگران از سراسر دنیا قرار دهد. با استفاده از این وب سایت کاربردی می توانید از اخبار حوزه گردشگری در نقاط مختلف دنیا اطلاع پیدا کرده و تصمیمات بهتری را برای سفری به یادماندنی تر اتخاذ کنید.

آشنایی با بهترین وب سایت های گردشگری
مزایای وب سایت گردشگری

اکسپدیا (expedia)

اکسپدیا وب سایت دیگری است که می تواند راهنمای خوبی برای سفر به نقاط مختلف دنیا برای گردشگران باشد. در این وب سایت هم هر آنچه برای سفری راحت و لذت بخش نیاز داشته باشید، از اطلاعات بسیار خوب در خصوص مقاصد گردشگری دنیا، جاذبه های گردشگری، هتل ها و … گرفته تا رزرو بلیط و خدماتی از این دست را می توان دید. این سایت روزانه هزاران گردشگر را یاری می کند تا بتوانند سفری به یادماندنی تر را به نقاط مخنلف دنیا تجربه کنند.

شناخت لوکس ترین شهرهای جهان 

تریپ ترایب (Trip Tribe)

یکی دیگر از وب سایت های موفق و پرطرفدار در حوزه گردشگری تریپ ترایب است، جایی که شخصیت و علایق شما را هم در نظر گرفته و با توجه به این آیتم ها شما را در جهت انتخابی مناسب تر برای سفر کمک می کند. همچنین با تریپ ترایب می توانید با اشخاص دیگری که عاشق سفر هستند و علایق مشترکی هم با شما دارند ارتباط برقرار کنید که بر محبوبیت این وب سایت در میان علاقه مندان به گردشگری در دنیا می افزاید.

بهترین وب سایت های گردشگری
سایت های گردشگری معروف

هاستل ورلد (Hostelworld)

در ابتدا باید کمی در خصوص هاستل صحبت کنیم. هاستل ها بهترین گزینه برای کسانی محسوب می شوند که قصد دارند اقامتی مقرون به صرفه و ارزان را در کشورهای مختلف دنیا تجربه کنند. این هاستل ها جایگزینی بسیار مناسب برای اقامت در هتل محسوب می شوند و می توانند به شما کمک کنند در هزینه های سفر صرفه جویی کنید. اما تفاوت هاستل با هتل چیست؟ در واقع هاستل ها فضایی اشتراکی هستند که شباهت بسیار زیادی به خوابگاه دارند.

آشنایی با رمانتیک ترین شهر های دنیا

یکی از جذابترین نکات در خصوص استفاده از این هاستل ها علاوه بر قیمت ارزان آنها، ارتباط برقرار کردن با مسافران سایر کشورهای دنیا و آشنا شدن با برنامه های سفر آنهاست. هاستل ورد سایتی است که در زمینه انتخاب هاستل مناسب می تواند بسیار به گردشگران کمک کرده و اطلاعات بسیار خوبی را در خصوص هاستل های سراسر دنیا به آنها ارائه دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.