پارک های آبی گرجستان

بهترین پارک های آبی گرجستان

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

کشور زیبای گرجستان مملو از جاذبه های طبیعی و تاریخی شگفت انگیزی است که هر بیننده ای را مسحور زیبایی خیره کننده خود می کنند. جاذبه هایی چون شهر سنگی اوپلیستیخه، پل صلح تفلیس، مجسمه علی و نینو، منطقه تاریخی ساوانا و … که نظر هر گردشگری را به خود جلب کرده و لحظاتی به یادماندنی را در کشور زیبای گرجستان برای گردشگران رقم می زنند. اما این کشور علاوه بر این جاذبه های فوق العاده میزبان امکانات تفریحی ورفاهی بسیار خوبی مانند پارک های آبی گرجستان است که در جلب نظر گردشگران به شهرهای مختلف کشور گرجستان موثرند.

از جمله این امکانات می توان به هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید و پارک های فوق العاده این کشور اشاره کرد. در این مطلب قرار است به سراغ یکی از این امکانات تفریحی یعنی پارک های آبی گرجستان رفته و شما را با معروف ترین و محبوبترین آنها در میان گردشگران آشنا کنیم. با ما در پیله های عصر پرواز همراه شوید.

با تور اقساطی گرجستان الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

پارک آبی آکوا باتومی Aqua Park Batumi

باتومی یکی از مقاصد اصلی گردشگران در سفر به کشور زیبای گرجستان به شمار می رود. شهری ساحلی و بسیار زیبا که جاذبه های تاریخی و طبیعی متعددی را در خود جای داده است و توانسته میزبان بسیار خوبی برای گردشگرانی باشد که این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. یکی از هیجان انگیزترین و به یادماندنی ترین کارهایی که می توان در شهر زیبای باتومی انجام داد، رفتن به پارک آبی مهیج و فوق العاده آکوا در این شهر است. پارک آبی آکوا یکی از معروف ترین پارک های آبی گرجستان است.

این پارک آبی هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست و لحظاتی به یادماندنی را برای مسافران شهر زیبای باتوی رقم می زند. پارک آبی آکوا در سال 2013 افتتاح شد و قرار گرفتن آن در کنار ساحل زیبای دریای سیاه یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این پارک در میان پارک های آبی گرجستان به شمار می رود.

این پارک آبی با استخرها و سرسره های هیجان انگیز خود به ویژه برای کودکان بسیار جذاب و فوق العاه به نظر می رسد. البته شما در هر گروه سنی که باشید می توانید از رفتن به این پارک آبی محبوب لذت برده و لحظاتی هیجان انگیز را در شهر زیبای باتومی سپری کنید. پارک آبی اکوا میزبان امکانات رفاهی بسیار خوبی هم هست که بازدید از این پارک معروف پارک های آبی گرجستان را برای گردشگران به تفریحی لدت بخش تر تبدیل می کنند. از جمله این امکانات می توان به رستوران ها و کافی شاپ های بسیار خوب این پارک آبی اشاره کرد.

پارک آبی اکوا میزبان برنامه های شاد و سرگرم کننده مختلفی هم هست که آن را به مجوعه ای فوق العاده برای گذراندن لحظاتی به یادماندنی در کشور زیبای گرجستان تبدیل می کنند. اگر با تور باتومی همراه شدید و به این شهر زیبا و رویایی کشور گرجستان سفر کردید، شک نکنید و حتما به این پارک آبی فوق العاده هم سر بزنید.
آدرس: گرجستان، باتومی، خیابان شریف خیمشیاشویلی 35

معروف ترین پارک های آبی گرجستان

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس Gino Paradise Tbilisi

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین پارک های آبی گرجستان در پایتخت زیبای این کشور شهر دیدنی تفلیس واقع شده و نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. تفلیس میزبان جاذبه های گردشگری فراوانی است اما یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین آنها پارک آبی بزرگ و فوق العاده جینو پارادایس است. این پارک در مساحتی برابر 22 هزار متر مربع قرار داشته و در سال 2014 افتتاح شده است.

با اینکه مدت زمان زیادی از افتتاح جینو پارادایس نمی گذرد اما این پارک آبی فوق العاده امروزه به یکی از جاذبه های اصلی کشور گرجستان برای گردشگران تبدیل شده و لحظاتی هیجان انگیز و سرگرم کننده را برای مسافران این کشور زیبا و رویایی رقم می زند. این پارک از بخش های مختلفی تشکیل شده که از جمله آنها می توان به بخش ساحلی، سرسره سورتمه، پارک داینو، بخش استخرها و … اشاره کرد.

بخش ماساژ، سونا و بدنسازی این مجموعه هم حضور در پارک آبی جینو پارادایس را به تجربه ای فوق العاده تر تبدیل می کنند. اگر هم بعد از گذراندن یک روز مفرح و هیجان انگیز در این پارک نیاز به کمی استراحت داشتید، کافه ها و رستوران های فوق العاده این مجموعه می توانند لحظاتی آرام بخش و به یادماندنی را در شهر زیبا و دیدنی تفلیس برایتان رقم زنند. اگر با تور اقساطی تفلیس همراه شده و به پایتخت رویایی کشور گرجستان سفر کردید بازدید از معروف ترین پارک های آبی گرجستان را هم در برنامه کارهایی که باید در این شهر انجام داد فراموش نکنید.
آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان گلدانی 102

بهترین پارک های آبی گرجستان

پارک متاتسمیندا گرجستان Mtatsminda Park

یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین پارک های آبی گرجستان متاتسمینداست. این پارک فوق العاده در ارتفاع قرار گرفته و به بام تفلیس نیز معروف است. شهربازی این پارک لحظاتی هیجان انگیز را برای گردشگران رقم می زند. به ویژه چرخ و فلک بلند و فوق العاده پارک زیبای متاتسمیندا که چشم اندازی رویایی را پیش روی مسافران شهر زیبای تفلیس قرار داده و رفتن به این پارک را تا همیشه در ذهن گردشگران ماندگار خواهد کرد.

با معروف ترین سواحل گرجستان آشنا شوید !

وسایل بازی مختلفی مانند ترن هوایی، سرسره آبی، قایق دیوانه و بسیاری دیگر از امکانات تفریحی این پارک فوق العاده، متاتسمیندا را در زمره محبوب ترین مکان های تفریحی شهر تفلیس قرار داده اند. پارک ژوراسیک متاتسمیندا از دیگر محبوب ترین پارک های آبی گرجستان به شمار می رود. رستوران ها و کافه های بسیار خوب و محبوب این پارک نیز تجربه حضور در پارک آبی متاتسمیندا را لذت بخش تر خواهند کرد.

لذت بردن از طبیعت فوق العاده این پارک را هم به همه تفریحات هیجان انگیزی که با رفتن به آن تجربه خواهید کرد، اضافه کنید.
آدرس: تفلیس، خیابان شوتا چیتادزه، پارک کوهستانی متاتسمیندا

معروف ترین پارک های آبی گرجستان

اگر قصد بازدید از پارک های آبی گرجستان و دیگر جاذبه های کشور زیبای گرجستان را دارید در راهنمای سفر به گرجستان در بلاگ پیله های عصر پرواز می توانید اطلاعات کامل تری در خصوص جاذبه ها و دیگر امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده گرجستان زیبا و دیدنی به دست آورید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.