رستوران های مسکو

رستوران های مسکو

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

پایتخت کشور پهناور روسیه، به دلیل عبور یک رود خروشان به نام رود مسکوا از وسط آن، مسکو (به معنی شهر کنار رود) نام گرفته است. این شهر اوراسیایی، دارای زمستان هایی بسیار طولانی و سرد و تابستان هایی کوتاه و خنک می باشد. اگر مسافر این شهر سرد و تاریخی هستید، باید بدانید که بعد از یک گشت و گذار مختصر در مسکو، خوردن یک وعده غذای خوب و فوق العاده در بهترین رستوران های مسکو لذت مسافرت شما را دو چندان می کند.

فرهنگ غذایی مسکو، بسیار غنی و متنوع است و آشپز های بسیار سرشناس و خبره ای در رستوران های این شهر فعالیت می کنند. اگر می خواهید بدانید بهترین غذاهای این شهر را در چه رستوران هایی می توانید امتحان کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با معروف ترین رستوران های مسکو آشنا شوید.

رستوران استرلکا

در محل سابق کارخانه پر طرفدار شکلات اکتبر قرمز در مسکو، رستوران استرلکا بنا شده است که از محبوب ترین رستوران های مسکو می باشد. انواع غذاهای گوشتی و گیاهی با بهترین مواد اولیه غذایی، در این رستوران تهیه و طبخ می شوند. چشم انداز میز و صندلی های این رستوران که در منطقه برنوفسکی نابرجنایا واقع شده است، منظره زیبای رودخانه ی مسکواست. از دیگر مزایای رفتن به رستوران استرلکا، نزدیکی چندین باشگاه، گالری هنری و کافی شاپ به این مکان است. استرلکا همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 3 صبح باز است.

بهترین رستوران های مسکو

رستوران پوشکین

یکی از لوکس ترین کافه رستوران های مسکو پوشکین است. این رستوران در سال 1999 در بلوار تورسکوی این شهر تاسیس شده است. معماری بسیار کلاسیک و شگفت انگیز این کافه و پرسنل مهمان نواز و خوش برخورد آن از جمله مهم ترین ویژگی های این کافه رستوران است.

خوراکی های گران قیمت پوشکین شامل انواع سوپ ها، سالاد ها و غذاهای گوشتی، دریایی و گیاهی می شود که همگی تهیه شده از مرغوب ترین مواد غذایی روسیه هستند. اگر به این مکان رفتید، فراموش نکنید که یکی از بهترین گزینه های منوی این رستوران، خاویار گریل شده با سس مخصوص است. این کافه رستوران، از 12 ظهر تا 12 شب آماده پذیرایی از میهمانان است.

با تور اقساطی مسکو الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

رستوران سی دی ال

یکی دیگر از لوکس ترین رستوران های مسکو رتوران سی دی ال است. ساختمان کلاسیک و سلطنتی رستوران لوکس رستوران سی دی ال که مربوط به قرن نوزده روسیه است، میزبان سیاستمداران سرشناسی مثل رونالد ریگان و جرج دبلیو بوش بوده است. غذاهای کاملا ارگانیک و خوشمزه این رستوران همگی دستپخت یکی از سرشناس ترین سرآشپز های مسکو، الکساندر پوپوف است. یکی از این غذاهای پر طرفدار که طعم و مزه ای فراموش نشدنی دارد، کبوتر بو داده شده با ترشی سیب و گلابی است. این رستوران در خیابان پووارسکایا واقع شده و از ساعت 12 ظهر تا 12 شب روزهای دو شنبه تا جمعه باز است.

رستوران چمدان

رستوران چمدان یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های مسکو می باشد. فضای کاملا کلاسیک و لوکس الهام گرفته شده از قرن بیستم اروپا و همینطور صدای دلنشین بهترین موسیقی های روسی و اروپایی در رستوران چمدان هر بازدید کننده ای را به خود جذب می کند. این رستوران که در بلوار گوگولوفسکی مسکو واقع شده، یکی از متفاوت ترین مکان های گردشگری برای هر مسافری در روسیه است. رسپی غذاهای این رستوران هم مانند معماری و دکوراسیون آن خاص و تامین شده از نادرترین مواد غذایی روسیه و سیبری است. پر طرفدارترین غذاهای رستوران چمدان از گوشت گوزن، غاز، خاویار و ماهی سالمون تهیه می شود.

معروف ترین رستوران های مسکو

رستوران ماری وانا

سبک دکوراسیون و فضای رستوران ماری وانا هم کلاسیک و متعلق به دوره کهن شوروی است. میز و صندلی های لاکچری و چوبی، جعبه ها و گلدان های قدیمی، قاب عکس های گران قیمت و تاریخی و انواع و اقسام وسایل تزئینی باستانی، دکوراسیون این رستوران را تشکیل داده اند. انواع سالاد ها، خورش ها و دسر های متنوع روسی هم از جمله غذاهای تهیه شده در این رستوران هستند. ماری وانا که همه روزه از ساعت 9 تا 23 در خدمت مشتریان است، در منطقه ای از مسکو به نام اسپیریدونیوسکی قرار دارد.

رستوران گالری

رستوران گالری یکی دیگر از بهترین رستوران های مسکو می باشد. موقعیت مکانی این کافه رستوران دلنشین در یک عمارت قدیمی مربوط به سده نوزدهم و در خیابان پترووکا قرار دارد. در این رستوران دکوراسیون و موسیقی کلاسیک و طعم و مزه بهترین غذاهای محلی و اروپایی، دست در دست هم داده اند تا لحظاتی به یاد ماندنی را در یک فضای گرم و صمیمی برای مشتریان فراهم کنند.

انواع غذاهای گوشتی و دریایی، ریسوتا و راویولی و همینطور دسر های متنوعی مثل کیک پسته و توت فرنگی، چند نمونه از گزینه های منوی این رستوران هستند. فضای داخلی این رستوران هم با آثار هنری گرانبهایی از چندین هنرمند معاصر روسی تزیین شده است. این کافه رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز و در خدمت مشتریان و گردشگران است.

خرید تور اقساطی خارجی بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز !

رستوران استالووایا

این رستوران که در نزدیکی میدان سرخ مسکو جای گرفته است و از معروف ترین رستوران های مسکو است که طرفداران بسیاری دارد به طوری که اکثر اوقات برای تهیه غذای مورد نظر خود از این مکان، باید در صف های طولانی جلوی در آن بایستید. طبیعتا برای سرو غذا در فضای داخلی این رستوران، لازم است که میز خود را چند روز قبل از مراجعه رزرو کنید. انواع سوپ، سالاد، خورش و غذاهای گیاهی متنوع و چندین دسر مخصوص، منوی استثنایی این رستوران را دربر گرفته اند. ساعت کاری این رستوران از 10 تا 22 روزهای غیر تعطیل است.

محبوب ترین رستوران های مسکو

رستوران پیکولینو

یکی دیگر از برترین رستوران های مسکو رستوران پیکولینو می باشد. یک رستوران به سبک ایتالیایی با غذاهای ایتالیایی و اروپایی است که حال و هوایی کاملا ساده و کلاسیک دارد. برخورد عالی و مهمان نوازی بی نظیر ویترهای این رستوران، اولین چیزی است که باعث رضایت خاطر شما پس از ورود به این مکان خواهد شد. فضای داخلی و دکوراسیون پیکولینو، به سبک یک خانه روستایی ایتالیایی طراحی شده و تقریبا همه چیز در آن ساده، قدیمی و نوستالژیک است.

غذاهای موجود در منوی آن هم عالی و بی نظیر هستند؛ طیف گسترده ای از غذاهای ایتالیایی از جمله پاستا، لازانیا و پیتزاهای متنوع به همراه دسرهای شکلاتی و پنیری، منوی این رستوران را اشغال کرده اند. پیکولینو همه روزه از 12 ظهر تا نیمه های شب باز و در خدمت گردشگران است.

در این مقاله به معرفی برترین و معروف ترین رستوران های مسکو پرداختیم تا در سفر خود به مسکو به این رستوران ها بروید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.