مهمترین رستوران های بدروم

بهترین رستوران های بدروم

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

شهر بدروم، یکی از محبوب ترین شهرهای کشور ترکیه برای بازدیدکنندگان، مسافران و توریست هاست. این شهر که یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است، با آب و هوای خوب خود و داشتن مناظر زیبا یک مقصد ایده آل برای سفر، مخصوصا در فصل های گرم سال و روزهای تابستان است. بدروم دارای مناطق تاریخی و باستانی و جاذبه های باقدمتی است که دیدن آن ها می تواند برای همه بازدیدکنندگان و گردشگران جالب باشد. هم چنین در این شهر ساحل ها و لنگرگاه های تفریحی متعددی نیز وجود دارد که هم جایی مناسب برای تفریح هستند و هم منظره و آب و هوایی دلنشین دارند.

در شهر بدروم و ساحل های آن، رستوران های متعددی وجود دارند. با توجه به تنوع این رستوران ها و غذاهایشان که حق انتخاب گسترده ای را در اختیار مسافران و توریست ها قرار داده است آشنایی با بهترین رستوران های بدروم از ضروریات است. در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی بهترین رستوران های بدروم می پردازیم.

برای سفر به شهر بدروم ترکیه بهترین گزینه برای شما خرید تور اقساطی بدروم می باشد.

رستوران ممدوف بدروم

رستوران ممدوف بدروم یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های بدروم محسوب می شود. این رستوران همیشه مشتریان زیادی داشته و شلوغ است و دلیل این موضوع هم چیزی نیست جز کیفیت بسیار بالای غذاهای این رستوران، به خصوص غذاهای دریای و ماهی های آن! رستوران ممدوف در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد و از تراس زیبا و گسترده ای هم بهره می برد. به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به استقبال بالای مشتریان از این رستوران و مخصوصا میزهایی که در تراس و مشرف به دریا واقع شده اند، باید حتما از قبل میز خود را رزرو کنید.

از بهترین غذاهای رستوران ممدوف بدروم می توان باربان، دلمه صدف و کالامارتاوا، ماهی کبابی، فاوا، شاکشوکا و دنیز بوریوسزی را نام برد.

بهترین رستوران های بدروم
رستوران ممدوف بدروم

رستوران ماچاکیزی بدروم

هتل ماچاکیزی یکی از بهترین هتل های شهر بدروم است. یکی از امتیازات قابل توجه این هتل مشهور، رستوران آن است که با نام رستوران ماچاکیزی شناخته می شود. رستوران ماچاکیزی در محیطی زیبا، پوشیده از درخت ها و گل و گیاهان زیبا و معطر قرار دارد و همین ویژگی به آن منظره ای بسیار جذاب می بخشد.

رستوران ماچاکیزی برای وعده ناهار یک انتخاب عالی است. زیرا در منوی ناهار این رستوران غذاهای خاص و خوشمزه ای قرار دارند. این رستوران که یکی از بهترین رستوران های بدروم است، انواع غذاهای گیاهی و جانوری را به مشتریان خود عرضه می دارد. بار این رستوران در ساحل قرار داشته و امکانات و غذاهای رستوران ماچاکیزی می توانند برای شما تجربه یک غذای خوب و دلپذیر را رقم بزنند. ماچاکیزی یکی از رستوران های مجلل و لوکس بدروم است و غذاهای آن اکثرا گران قیمت هستند.

برای دانستن سواحل برتر بدروم برای تفریح به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید.

رستوران لیمون بدروم

اگر علاقه دارید تا غذای خود را در یک باغ سرسبز و پهناور میل کنید، رستوران لیمون بدروم یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. رستوران لیمون بدروم یکی از بهترین رستوران های بدروم است و با داشتن محیطی جذاب و دلنشین به یکی از انتخاب های اصلی گردشگران این شهر تبدیل شده است. فضای باز و زیبای رستوران لیمون در کنار داشتن منویی گسترده و متنوع از انواع غذاها می تواند یک شب به یاد ماندنی برای شما در سفر به بدروم رقم بزند. یکی از محبوب ترین غذاهای این رستوران، کباب چیچگی دولماسی است که پیشنهاد می شود آن را حتما امتحان کنید.

معروف ترین رستوران های بدروم
رستوران معروف لیمون بدروم

رستوران میموزا بدروم

رستوران میموزا نیز از بهترین رستوران های بدروم است که در مجاورت آب دریای مدیترانه واقع شده است. میموزا با دکوراسیون زیبای خود و محیط جذابش که در ساحل مدیترانه قرار دارد، به عنوان یکی از بهترین رستوران های بدروم شناخته می شود. غذاهای این رستوران گران قیمت هستند و دلیل آن نیز همین لوکس بودن و خاص بودن رستوران میموزا است. با این حال، این رستوران یکی از شلوغ ترین رستوران های بدروم بوده و برای آن که بتوانید از خدمات آن استفاده کنید باید از قبل میز خود را رزرو نمایید.

رستوران اورفوز بدروم

اگر شما هم جز علاقه مندان غذاهای دریایی هستید، رستوران اورفوز برای شما یک گزینه مناسب است که باید حتما آن را امتحان کنید. رستوران اورفوز یکی از بهترین رستوران های بدروم است. دکور ساده و خاص این رستوران به آن جذابیت ویژه ای داده است که می تواند برای مشتریان و گردشگران لحظاتی به یاد ماندنی رقم بزند.

مشهورترین رستوران های بدروم
رستوران اورفوز بدروم

رستوران Cetimek بدروم

رستوران Cetimek بدروم برای آن دسته از کسانی مناسب است که می خواهند در مکانی دنج و خلوت از غذاهای لذیذ ترکی لذت ببرند. Cetimek محیطی جذاب دارد که با فانوس هایی زیبا تزیین شده اند. هم چنین قیمت های رستوران Cetimek نسبت به سایر رستوران های بدروم معقول و مناسب است. با این حال رستوران Cetimek یکی از بهترین رستوران های بدروم شمرده می شود.

برای سفر ماه عسل، بدروم بهتر است یا آنتالیا؟ در این باره بیشتر بدانید.

رستوران میام بدروم

یکی دیگر از بهترین رستوران های بدروم، رستوران میام است. این رستوران غذاهای متنوع ترکی و مدیترانه ای سرو می کند و منوی آن از تنوع بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی های اصلی این رستوران این است که در مجاورت دریا قرار داشته و تعدادی از میزهای آن بر روی عرشه ای چوبی قرار دارند. هم چنین رستوران میام نوشیدنی های متنوعی دارد و با فضای باز و دکوراسیون جالبش می تواند گزینه ای خوب برای صرف غذا در بدروم باشد.

مهمترین رستوران های بدروم
ویوی عالی رستورام میام بدروم

رستوران هوکانین یری بدروم

این رستوران با وجود آن که به عنوان یکی از مهم ترین و بهترین رستوران های بدروم شناخته می شود، اما قیمت های بسیار معقولی دارد. رستوران هوکانین یری بدروم با داشتن منظره ای زیبا که به دریا مشرف است و میزهایی در فضای باز میزبان گردشگران و توریست هایی است که به این منطقه سر می زنند. غذاهای این رستوران کیفیت بسیار بالا و طعمی لذیذ دارند و در عین حال از قیمت های مناسبی هم برخوردار هستند. از بهترین غذاهای این رستوران می توان چیگ بورک و مانتی را نام برد.

آشنایی با تفریحات شبانه بدروم

رستوران Sogan Sarmisak بدروم

یکی از بهترین رستوران های بدروم که غذاهای ترکی را به بهترین شکل طبخ می کند و از محیط زیبا با فضایی دلنشین و خنک بهره می برد، رستوران Sogan Sarmisak است. منوی این رستوران بسیار گسترده و متنوع است و هر روز تغییر میکند. بیشتر غذاهایی که در این رستوران پخته می شوند، غذاهای ترکی هستند. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالاست و در عین حال قیمت آن ها نیز مناسب است.

ارزانترین رستوران های بدروم
رستوران Sogan Sarmisak بدروم
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.