پارک های آبی کوالالامپور

پارک های آبی کوالالامپور

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

کشور مالزی، یکی از کشورهای آسیای شرقی است که اخیرا توجه توریست ها به آن بیشتر از قبل جلب شده است. این کشور زیبا و خوش آب و هوا، شهرهای توریستی متعددی دارد که کوالالامپور، پایتخت مالزی محبوب ترین آن هاست. شهر کوالالامپور شهری بزرگ با امکانات مختلف تجاری، توریستی و تفریحی است. یکی از مهم ترین امکانات تفریحی در مالزی، پارک های آبی کوالالامپور هستند.

کوالالامپور به لطف معماری زیبا، هزینه های پایین و امکانات متنوع و بسیار گسترده بیشتر از هر شهر دیگری در مالزی توریست ها و گردشگران خارجی را به خود جلب می کند. در بین امکانات تفریحی کوالالامپور، پارک های آبی این شهر می توانند برای هر توریستی خاطره انگیز و جذاب باشند. اگر قصد ثبت نام در تور مالزی دارید یا برنامه ای برای سفر به کوالالامپور تنظیم کرده اید، این مطلب درباره پارک های آبی کوالالامپور می تواند برای شما مفید باشد.

با تور اقساطی خارجی الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور Sunway Lagoon

بدون شک معروف ترین و شناخته شده ترین پارک های آبی کوالالامپور، پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور است. این پارک آبی بزرگ و مجهز می تواند به یک مکان خاطره انگیز برای شما در سفر به کوالالامپور تبدیل شود. پارک آبی سان وی لاگون مجموعه بزرگی از امکانات تفریحی آبی و تغذیه ای را در خود جای داده و همواره میزبان توریست های بسیاری است.

سان وی لاگون به سبب امکانات پیشرفته و متعدد خود نه تنها برترین پارک های آبی کوالالامپور است، بلکه در سطح آسیا نیز یکی از برترین پارک های آبی به شمار می آید. از جمله مهم ترین امکانات پارک آبی سان وی لاگون می توان به داشتن بازی های آبی بسیار متنوع و سرگرم کننده، سرسره های آبی هیجان انگیز، استخرهای مختلف، ساحل موج دار، بازی های مخصوص کودکان و نوجوانان، مجموعه سینمایی و پارک وحشت اشاره کرد.

اگر بخواهید به تمامی بخش های این مجموعه بزرگ سر بزنید باید ساعت ها وقت صرف کنید. خوشبختانه در کنار امکانات متنوع تفریحی، پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور دارای چندین غرفه و مکان مخصوص خوراکی، نوشیدنی و غذاهای مختلف است که می توانید در آن ها استراحت کوتاهی داشته و دوباره به بازدید خود ادامه دهید.

سان وی لاگون تنها یک پارک آبی نیست؛ از جمله بخش های مهم دیگر این مجموعه بزرگ می توان پارک هیجان، پارک وحشت، باغ وحش و شهربازی را نام برد. برخی از بخش های پارک آبی سان وی لاگون بیشتر از سایر بخش ها محبوبیت و شهرت دارند؛ مانند سرسره های مختلف و هیجان انگیز این پارک یا ساحل موج سواری. اگر می خواهید هنگام استفاده از این امکانات لذت بیشتری ببرید و به خاطر شلوغی و ازدحام جمعیت دچار مشکل نشوید بهتر است در اولین ساعات فعالیت پارک آبی به آن ها سر بزنید.

پارک آبی سان وی لاگون معمولا اولین انتخاب توریست ها و مسافران در بین پارک های آبی کوالالامپور است. به همین دلیل در اکثر اوقات سال این پارک را شلوغ می یابید. با این حال اگر روزی قصد داشتید در این پارک تفریح کنید، از سرسره های ووزلا، ساحل موج سواری، توماهاوک، پل معلق پارک آبی و کشتی دزدان دریایی حتما دیدن کنید.

پارک های آبی کوالالامپور

پارک آبی وت ورلد کوالالامپور Wet World

از دیگر پارک های آبی کوالالامپور که شهرت زیادی داشته و با استقبال زیادی از سوی مشتریان روبرو می شود می توان به پارک آبی وت ورلد اشاره کرد. این پارک آبی هیجان انگیز و مدرن به شیوه ای بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده و امکانات مختلفی در آن قرار دارد.

این پارک آبی روباز است؛ به همین دلیل اگر درفصل تابستان به کوالالامپور سفر کردید می توانید در محیط دلنشین این پارک آبی استراحت کنید و از آفتاب گرفتن لذت ببرید. یکی از اصلی ترین مواردی که باعث جذابیت بیشتر این پارک شده است، فضای آن است که تداعی کننده جنگل های استوایی و درختان انبوه آن جاست.

در میان درختان و فضاهای زیبای پارک آبی وت ورلد، سرسره های مختلف، آبشارهای مصنوعی متعدد و استخرهای گوناگون قرار دارد. در این پارک آبی امکاناتی تعبیه شده است که به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد؛ بازی هایی مانند جزیره گنج، کیدی تایفون و مثلث برمودا می توانند تا ساعت ها بچه ها را سرگرم خود کنند. پارک آبی وت ورلد کوالالامپور دارای غرفه ها و کافه هایی است که با منوی متنوع خود، ارائه دهنده بهترین نوشیدنی ها و غذاها به بازدیدکنندگان هستند.

معروف ترین پارک های آبی کوالالامپور

پارک آبی آفاموسای کوالالامپور a’ famosa malaysia

پس از پارک آبی بزرگ سان وی لاگون، پارک آبی آفاموسا از دیگر محبوب ترین پارک های آبی کوالالامپور محسوب می شود. در واقع مجموعه بزرگ آفاموسا، یک بخش مخصوص پارک حیوانات داشته و بخش دیگرش نیز به عنوان پارک آبی فعالیت می کند.

آفاموسا در کنار سان وی لاگون جز محبوب ترین انتخاب های تفریحی توریست ها هستند. در پارک آبی آفاموسا شما می توانید از انواع سرسره ها با ارتفاع های بلند و طراحی های هیجان انگیز و دلهره آور لذت ببرید. هم چنین آبشارهای مصنوعی زیبا و استخر موجی که در داخل این پارک آبی قرار دارند می توانند شما را به بهترین شکل سرگرم کنند. در کنار همه این ها، اگر مایلید تفریحی آرامش بخش داشته باشید، دریاچه مخصوص قایق رانی در پارک آبی آفاموسا این امکان را به بهترین شکل برای شما فراهم می کند.

خرید تور اقساطی و رزرو بهترین هتل ها در پیله های عصر پرواز !

در داخل پارک آبی آفاموسا چندین غرفه غذایی و کافه های متعدد وجود دارند که خدمات خود را با قیمت های بسیار مناسب به بازدیدکنندگان ارائه می دهند. اگر در فصل زمستان یا در اوایل سال نو میلادی به این پارک بروید می توانید از حضور در جشنواره های مخصوصی که در این پارک آبی برگزار می شوند لذت ببرید.
در کنار مجموعه آبی آفاموسا، پارک حیوانات آفاموسا وجود دارد. این پارک میزبان حیوانات متعدد بوده و بازدید از آن هم می تواند بسیار جالب باشد.

بهترین پارک های آبی کوالالامپور

پارک آبی لگولند کوالالامپور LEGO Land

اگر همراه با فرزند کوچکتان به کوالالامپور سفر می کنید، این پارک می تواند به یکی از بهترین خاطره های سفر برای فرزندتان تبدیل شود. پارک آبی لگولند که یکی از مجموعه پارک های لگو محسوب می شود، انواع امکانات تفریحی و بازی های مختلف را در خود جای داده است همچنین این پارک جزو برترین پارک های آبی کوالالامپور می باشد.

فضای داخلی پارک لگولند با اسباب بازی های لگو مختلف طراحی شده و بازی های مختلفی در آن وجود دارند. این پارک سرگرم کننده و هیجان انگیز استخرهای متعدد و سرسره های هیجان انگیزی داشته و جز پر بازدید ترین پارک های آبی کوالالامپور محسوب می شود.

در این مقاله به معرفی معروف ترین پارک های آبی کوالالامپور پرداختیم تا در سفر به کوالالامپور به این پارک بروید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.