مراکز خرید گرجستان

معروف ترین مراکز خرید گرجستان

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

گرجستان کشوری واقع در قفقاز اوراسیا که از غرب با دریای سیاه، از سمت شمال با کشور روسیه، از جنوب با کشور ترکیه و از جنوب شرق با جمهوری آذربایجان کشورهای هم‌مرز است، محسوب می‌شود. مساحت این کشور به‌اندازه ۶۹, ۷۰۰۰ کیلومتر مربع و جمعیت آن را نزدیک ۴ میلیون نفر می‌دانند.

پایتخت این کشور شهر تفلیس شناخته می‌شود که یکی از نقاط مهم گردشگری در سراسر دنیا نیز محسوب می‌شود و افراد زیادی هرساله، این کشور را به دلیل جاذبه‌های گوناگونی که دارد، برای سفر خود انتخاب می‌کنند. این کشور به دلیل واقع‌شدن در دو قاره آسیا و اروپا، از اهمیت سیاسی مهمی نیز برخوردار است. دین مردم گرجستان را مسیحی ارتدوکس و زبان آن‌ها گرجی کارتولی شناخته شده است.

تور اقساطی گرجستان خود را با کمترین قیمت و بهترین امکانات تهیه کنید.

درباره آب‌وهوای این کشور گفته می‌شود که هر چهار فصل در این کشور وجود دارد و به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای سیاه و همچنین وجود تپه‌های بلند و رویش هرسال علف‌های سرسبز در کوهستان‌ها، هوا معمولا حالت مه آلوده غلیظ، همراه با ریزش برف و باران است؛ اما آب‌وهوای قسمت شرقی این کشور، به دلیل متفاوت بودن با قسمت‌های دیگر، خشک‌تر و بارندگی کمتر صورت می‌گیرد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با مراکز خرید گرجستان که یکی از مهم‌ترین نواحی گردشگری این کشور محسوب می‌شود، آشنا کنیم؛ اما قبل از آن اطلاعات مختصری درباره خود کشور به شما دادیم تا با آن آشنایی داشته باشید.

مراکز خرید گرجستان

مراکز خرید گرجستان

تفلیس مال

این مرکز خرید که یکی از باشکوه‌ترین مراکز خرید گرجستان به‌حساب می‌آید، در پایتخت آن قرار دارد. مرکز خرید تفلیس مال، در بخش شرقی این شهر واقع‌شده و می‌توان گفت این مرکز خرید، نزدیک بیش از ۱۵۰ فروشگاه گوناگون دارد که هر کدام از آن‌ها مشهورترین برندهای سراسر دنیا را، مانند برندهای puma, Zara, koton,,LC,Waikiki, Mango, Nike, Gap و Aldo را برای فروش آماده کرده‌اند.

علاوه بر امکان خرید کالاهای گوناگون از این مرکز خرید، امکانات متعدد رفاهی و تفریحی برای شما در نظر گرفته‌شده است، برای مثال نقاط مختلف سینما، شهربازی، رستوران، هایپرمارکت و کافه‌های گوناگون در این مرکز خرید پیدا می‌شود تا شما علاوه بر خرید کردن، لذت یک روز پر تفریح را کنار دوستان و خانواده خود مراکز خرید گرجستان تجربه کنید. ساعت کاری این مرکز خرید، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مراکز خرید گرجستان

مرکز خرید مرانی

از دیگر مراکز خرید گرجستان، می‌توان به مرکز خرید مرانی، اشاره کرد. این ساختمان دارای ۴ طبقه و شعبات زیادی در سراسر شهر است. وجود برندهای معروف مانند کوتون، زارا، مک و منگو، باعث شده که فروشگاه‌های این مرکز خرید، همیشه پر از مشتری باشد. ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲ است.

میدان بازار

از نقاط قدیمی شهر تفلیس که یک بازارچه قدیمی، در منطقه پایین‌شهر است، به این بازار اشاره می‌شود که انواع محصولات سنتی، محلی و بومی شهر تفلیس را دارد و مکان مناسبی برای خرید سوغاتی شما مثل زیورآلات و آثار سنتی است. همچنین شما می‌توانید در این بازارچه، آثار معماری سنتی و گوناگون کشور گرجستان را مشاهده کنید. و یکی از سرگرم کننده ترین مراکز خرید گرجستان است.

مراکز خرید گرجستان

تفلیس سنترال

به‌عنوان یکی از مراکز خرید گرجستان که در پایتخت کشور قرار دارد و از نقاط تفریحی هم محسوب می‌شود، می‌توان به مرکز خرید تفلیس سنترال اشاره کرد. این فروشگاه به دلیل تنوع در مغازه‌های خود، یکی از مهم‌ترین مراکزی است که رفت‌وآمد و تردد زیادی دارد و همچنین افراد علاوه بر خرید، می‌توانند از رستوران‌ها، کافه و مغازه‌های فست فود این مرکز خرید، استفاده کرده و خستگی خرید را از تن خارج کنند.

مرکز خرید باتومی

یکی از مراکز خرید گرجستان که علاوه بر امکانات تجاری، تفریحات و خدمات گوناگونی مانند سالن‌های آرایشی و باشگاه را داراست. شما می‌توانید بروزترین زیورآلات، پوشاک و لوازم ورزشی را از این مرکز خرید با برندهای معتبر تهیه کنید.

مراکز خرید گرجستان

مرکز خرید کارواسلا

از دیگر مراکز خرید گرجستان که در پایتخت کشور گرجستان قرار دارد، این مرکز خرید است که شامل ۸ طبقه و ۴۰۰ واحد کاری است. دو طبقه پارکینگ دارد که ظرفیت آن را به‌اندازه بیش از ۲۰۰ خودرو می دانند، همچنین مراکز تفریحی مانند زمین‌های بازی اختصاصی کودکان، رستوران و کافه‌های متعدد، از نقاط تفریحی مرکز خرید به حساب می آیند.

مرکز خرید گالریا تفلیس

این مرکز خرید یکی از مهم ترین مراکز خرید گرجستان است که علاوه بر فروشگاه‌های برندهای معروف که در سراسر دنیا شناخته‌شده‌اند، انواع فودکورت، کافه و رستوران در این مرکز دیده می‌شود که ویژگی یک مرکز خرید لوکس را کامل می‌کند، است. شروع فعالیت این مرکز خرید، چندان قدیمی نیست و فعالیت خود را به‌تازگی شروع کرده و در این مدت کم توانسته شهرت خوبی کسب کند.

مراکز خرید گرجستان

هوپا بازار

یکی از مراکز خرید گرجستان که قیمت‌های ارزانی دارد، به این بازار نسبت داده می‌شود. شما می‌توانید کالای مورد نظر خود، مانند خوراکی، لوازم‌آرایش و لباس را، از این مکان خریداری کرده و قیمت زیادی برای آن نپردازید؛ همین ارزان بودن محصولات این بازار، یکی از دلایل مهم شهرت آن محسوب می‌شود.

شما برای داشتن سفری بی دغدغه تر می توانید از تور اقساطی خارجی استفاده کنید.

مطالب ارائه‌شده، صرفا جهت آشنایی شما با مراکز خرید گرجستان یکی از کشورهایی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. هدف ما افزایش اطلاعات شما درباره نقاط سراسر دنیا است. امیدواریم، این مقاله و مطالب آن، برای شما مفید بوده و از آن استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.