مرکز خرید پالادیوم بانکوک

راهنمای رفتن به مرکز خرید پالادیوم بانکوک

۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

تایلند یکی از مقاصد اصلی گردشگران در دنیاست و بسیاری از شهرهای این کشور به ویژه پایتخت زیبای آن شهر دیدنی بانکوک هر ساله میزبان میلیون ها توریست از سراسر دنیا هستند. این شهر مدرن و زیبا جاذبه های فوق العاده ای را در خود جای داده و میزبان امکانات تفریحی و رفاهی بی نظیری هم هست که در جلب توجه گردشگران تور اقساطی بانکوک به این شهر رویایی کشور تایلند بسیار موثرند.

از جمله این امکانات رفاهی می توان به مراکز خرید بسیار خوب بانکوک و به طور خاص یکی از محبوب ترین این مراکز یعنی مرکز خرید لوکس و قدیمی پالادیوم در این شهر اشاره کرد. مرکز خرید پالادیوم بانکوک در میان مسافران به شهر بانکوک طرفداران بسیاری دارد و خریدی لذت بخش و فوق العاده را پیش روی آنان قرار می دهد. در این مطلب قصد داریم به مرکز خرید پالادیوم بانکوک رفته و شما را با این مرکز خرید معروف و شناخته شده بیشتر آشنا کنیم. با ما در پیله های عصر پرواز همراه شوید.

بانکوک

معرفی مرکز خرید پالادیوم بانکوک

مرکز خرید مشهور پالادیوم در واقع یک ساختمان قدیمی 5 طبقه است که اخیرا توسط طراحان فرانسوی بازسازی شده و در انتهای منطقه پراتونم بانکوک واقع شده است. این مجموعه مختص فروش کالاهای ارزان و تخفیف دار است و بسیاری از مشتریان آن میتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت های بسیار مناسب در این مرکز تهیه کنند. مرکز خرید پالادیوم به فروش اجناس با قیمت زیر 100 بات شهرت دارد و یکی از مراکز مهم عمده فروشی در بانکوک تلقی میشود، به همین دلیل است که این مجموعه یکی از مراکزی است که بسیاری از گردشگران علاقه مند به بازدید و خرید از آن هستند.

در مرکز خرید پالادیوم بانکوک شما میتوانید بسیاری از کالاها را با قیمت عمده خریداری کنید. قیمت اجناس در مرکز خرید پالادیوم نسبت به سایر فروشگاه ها در بانکوک بسیار پایین تر است و یک بازار خرید ارزان در این شهر محسوب می شود. بنابراین پیشنهاد میشود اگر با تور اقساطی تایلند همراه شده و به شهر زیبا و دیدنی بانکوک سفر کردید بازدید از این مرکز خرید فوق العاده را هم از دست ندهید.

آدرس مرکز خرید پالادیوم بانکوک

این مرکز خرید بزرگ در تقاطع خیابان فتچابوری و Ratchaprarop قرار گرفته که یکی از مناطق عمده فروشی مشهور شهر بانکوک به شمار می رود و تمام کسانی که برای دفعات متوالی به این شهر سفر کرده اند، این منطقه را به خوبی میشناسند. این را هم باید بگوییم که مراکز خرید مشهور دیگری از جمله مرکز خرید پنتیپ پلازا و بازار پراتونم که یک بازار بسیار پرترافیک شبانه روزی است هم در این منطقه واقع شده اند.

آدرس مرکز خرید پالادیوم بانکوک

نحوه رسیدن به مرکز خرید پالادیوم بانکوک

همانطور که اشاره کردیم مرکز خرید پالادیوم بانکوک در تقاطع دو خیابان شناخته شده شهر واقع شده است و چون این منطقه مشهورترین مرکز عمده فروشی کالا و لباس بانکوک محسوب می شود، پیدا کردن آدرس آن کار مشکلی به نظر نمی رسد. اما بهتر است بدانید که این مرکز در مجاورت هتل Amari Watergate به سمت Ratchaprarop Soi 3 قرار دارد که می توان برای رسیدن به آن از تاکسی و اتوبوس استفاده کرد.

بهترین رستوران های بانکوک که بهترین غذاهای تایلند را دارند!

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز تجاری پالادیوم

پاساژ پالادیوم بانکوک دارای بیش از 800 فروشگاه بزرگ و کوچک است که انواع اجناس و کالاها مانند پوشاک، لوازم کامپیوتر، محصولات الکترونیک، پارچه و منسوجات و لباس، کیف و کفش مردانه و زنانه، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، ساعت و جواهرات و … را با قیمت مناسب می توان با رفتن به آن خریداری کرد.

این مرکز خرید دارای مزایای بیشماری است که از آن جمله آنها نزدیک بودن این مرکز به ترن هوایی بانکوک، فضای بسیار بزرگ، حضور نمایندگی برندهای معروف و قیمت های بسیار مناسب کالاهای عرضه شده در این مرکز است. بزرگ بودن و کافی بودن فضای رفت و آمد سبب می شود تا در ساعت های شلوغ نیز بتوان به راحتی در طبقات مختلف مرکز خرید پالادیوم به گشت و گذار پرداخت و فروشگاه ها را بررسی کرد. علاوه بر وجود فروشگاه های بزرگ و عرضه محصولات متنوع در مرکز خرید پالادیوم بانکوک دارای امکانات رفاهی ویژه ای نیز هست.

در این مرکز قوانین جالبی وجود دارد که به نفع مشتریان پالادیوم هستند، برای مثال اگر از یک کالا تعداد 3 عدد خرید کنید فروشنده آن را به قیمت عمده حساب خواهد کرد که این میتواند برای مشتری یک خرید مناسب محسوب شود.
اینترنت رایگان، مراکز ماساژ حرف های تایلندی و مراکزی مخصوص ماساژ پا و رستوران ها و کافی شاپ های متعدد از جمله این امکانات رفاهی است.

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز تجاری پالادیوم

مغازه و فروشگاه در مرکز خرید پالادیوم بانکوک

همانگونه که پیش از این هم گفتیم مرکز تجاری پالادیوم دارای بیش از 800 فروشگاه بزرگ و کوچک است که بسیاری از آنها عمده فروشی هستند. از جمله فروشگاه های موجود در این مرکز میتوان به جواهر فروشی بسیار مشهوری به نام Grand Silver اشاره کرد که به دلیل فروش جواهرات سفارشی دست ساز شهرت دارد و مشهورترین جواهر فروشی بانکوک محسوب میشود. این فروشگاه در طبقه منفی یک واقع شده است.

انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز از جمله کالاهای دیگری است که میتوان در مرکز خرید پالادیوم بانکوک پیدا کرد. فروشگاه های لوازم تحریر، صنایع دستی و محصولات سنتی برخی از کشورها از جمله افغانستان هم از جمله فروشگاه هایی هستند که در این مرکز قرار گرفته اند.

مرکز خرید پانتیپ پلازا که یک مرکز تجاری بسیار پیشرفته و مجهز، دارای فروشگاه های بزرگ خرید و فروش محصولات الکترونیک و آیتی است 250 فروشگاه از 50 برند مشهور و معتبر را در خود جای داده اس هم در مجاورت مرکز خرید پالادیوم واقع شده است که اگر به دنبال خرید این محصولات باشید میتوانید با یک تیر دو نشان زده و از آنجا نیز دیدن کنید.

اگر علاقمند به لباس های فانتزی، لباس های زنانه قلاب بافی و گلدوزی هستید نیز میتوانید به بخشی از بازار پراتونم که به خیابان Petchburi نزدیکتر است سر بزنید.

جذاب ترین محله های بانکوک برای تفریح و خرید

ساعت کار مرکز خرید پالادیوم بانکوک

ساعت کار مرکز خرید پالادیوم بانکوک از 10 صبح تا 9 شب است، البته برخی از فروشگاه های بزرگ این منطقه به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که این مسئله باعث میشود در هر ساعتی از شبانه روز که قصد خرید دارید بتوانید به این فروشگاه ها مراجعه کنید. مهمترین شاخصه این فروشگاه ها فروش کالاهای ارزان است.

اگر قصد دارید از پالادیوم بانکوک خرید کنید بهتر است در ساعت اولیه روز که تراکم جمعیت کمتر است و از طرفی وقت بیشتری برای پرسه زدن در طبقات مختلف فروشگاه دارید به این مرکز مراجعه کنید. شاید بتوان در حالت کلی گفت که بهترین زمان خرید کردن در این مرکز از ساعت 11 تا 20 باشد.

ساعت کار مرکز خرید پالادیوم بانکوک

فراموش نکنید که یکی از راه های داشتن یک خرید فراموش نشدنی در پالادیوم بانکوک این است که بتوانید با فروشنده ها خوب چانه بزنید، انجام این کار با لبخند و از طرفی رفتار بسیار مودبانه و مشتری مدار فروشندگان این مرکز باعث میشود تا یک خرید دلچسب و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.