محله های معروف بانکوک

محله های معروف بانکوک

۰۱ مرداد ۱۴۰۲ ۲ دقیقه

کشور تایلند، یکی از محبوب ترین کشورها در شرق آسیا برای توریست ها و گردشگران تور اقساطی تایلند است. آب و هوای عالی، مراکز خرید و امکانات تفریحی و توریستی درجه یک موجب شده اند تا این کشور تا این حد برای تفریح و مسافرت جذاب بشود. در بین شهرهای مختلف تایلند، بانکوک، پایتخت این کشور از جذابیت های متعددی برخوردار است. یکی از اصلی ترین جاذبه های سفر به این شهر، بازدید از محله های معروف بانکوک است.

شهرهای پوکت و پاتایا برای اکثر ایرانی هایی که قصد سفر به تایلند را دارند آشنا هستند؛ اما شهر بانکوک نیز از این دو شهر چیزی کم ندارد و چه بسا به خاطر آن که پایتخت تایلند بوده و امکانات رفاهیش بیشتر است، بتواند جذابیت های بیشتری داشته باشد.

محله های معروف بانکوک

سفری خاطره انگیز به شهر زیبای بانکوک

در شهر بانکوک هر آن چیزی که از یک سفر جذاب و خاطره انگیز انتظار دارید را خواهید یافت؛ از مراکز خرید بسیار لوکس و پیشرفته گرفته تا بازارهای محلی روی آب که در نوع خود بسیار جالب هستند. از دیگر مزیت های گردشگری مهم در شهر بانکوک می توان به معابد بودایی مرموز و خاص این شهر، بازارهای خیابانی، اماکن تفریحی و سرگرمی و رستوران های محلی اشاره کرد.

در کنار همه این ها، محله های معروف بانکوک از دیگر جاذبه های توریستی این شهر به شمار می آیند. در سال های اخیر توجه به این محله ها با رشد روز افزونی همراه بوده است؛ مسافران و گردشگران تور اقساطی بانکوک، استقبال بیشتری از محله های معروف بانکوک به عمل آورده اند. حتی برخی از این محله ها به عنوان لوکیشن فیلم برداری سریال ها و فیلم های معروف مورد استفاده قرار گرفته اند.

اگر می خواهید به شهر بانکوک تایلند سفر کنید، بهتر است از قبل برنامه سفر خود را مشخص نمایید. در کنار بازدید از معابد و اماکن فرهنگی بانکوک، بازدید از محله های معروف بانکوک را هم در برنامه خود بگنجانید. این کار باعث می شود تا سفری جذاب تر داشته باشید و خاطره سفر به بانکوک هرگز از ذهن تان بیرون نرود. در این مطلب به معرفی مهم ترین محله های معروف بانکوک پرداخته ایم.

سفری خاطره انگیز به شهر زیبای بانکوک

محله سیام بانکوک

در میان محله های معروف بانکوک، محله سیام از شهرت و اهمیت بالایی برخوردار است. این محله به داشتن مراکز خرید فراوان معروف است. در واقع می توان محله سیام بانکوک را یک مرکز تجاری در این شهر در نظر گرفت. بسیاری از مردم محلی و نیز توریست ها و گردشگران برای تهیه کالاهای مورد نیاز و خرید به این بخش از شهر می روند.

در محله سیام بانکوک هتل های با کیفیت و لوکسی واقع شده اند. اگر خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید بانکوک برای شما در اولویت قرار دارد، هتل خود را در این بخش از شهر رزرو نمایید. انواع مراکز خرید مهم و معتبر مانند مرکز خرید بزرگ سیام، مرکز سیام پاراگون و مرکز MBK در محله سیام بانکوک واقع شده اند.

بهترین رستوران های بانکوک برای شکم گردان حرفه ای

علاوه بر این موارد، در خیابان های این محله می توان بوتیک ها و مغازه های بی شماری را یافت. در این بخش از شهر بانکوک انواع کالاها با قیمت های گوناگون، از قیمت های کاملا مقرون به صرفه گرفته تا قیمت های نجومی را می توان یافت.

از مهم ترین ویژگی های محله سیام، وجود راه های ارتباطی متعدد در این منطقه است. در محله سیام هم ایستگاه مرکزی قطار شهری واقع شده و هم ایستگاه قطار هوایی وجود دارد. به این ترتیب حتی اگر محل اقامت شما در این محله نباشد می توانید به سادگی خود را به آن جا برسانید.

محله سیام بانکوک

محله سیلوم بانکوک

یکی از زیباترین و مدرن ترین بخش های شهر بانکوک، محله سیلوم است. این محله جز مناطق لوکس و برتر شهر محسوب می شود. محله سیلوم جایی است که در آن برج های بلند و آسمان خراش های متعدد و ساختمان های اداری و تجاری بی شماری را می توان مشاهده کرد. اما در کنار همه این ها، برخی از بهترین رستوران های شهر هم در همین محله واقع شده اند.

محله سیلوم در شب ها محلی برای گردش و پیاده روی است. ظاهر زیبای این محله به لطف نورپردازی های خلاقانه ای که در شب صورت می گیرد بیش از پیش زیبا می شود. بسیاری از زوج ها و مسافران شب به رستوران های محله سیلوم می روند. اگر می خواهید یک وعده غذای فراموش نشدنی در بانکوک نوش جان کنید، حتما رستوران های این محله را امتحان کنید.

محله سیلوم بانکوک

محله سوخومویت بانکوک

در بین محله های معروف بانکوک، همیشه نام محله سوخومویت نیز دیده می شود. اولین و بارزترین مشخصه این محله این است که طولانی ترین خیابان شهر در آن واقع شده است. این خیابان که به نام خیابان سوخومویت معروف است، 18 کیلومتر طول داشته و معروف ترین خیابان در شهر بانکوک به شمار می آید.

محله سوخومویت بانکوک از هر نظر یک محله جامع و درجه یک است. در خیابان اصلی این محله، خیابان سوخومویت، شما می توانید انواع رستوران های محلی و بین المللی، کافه های دنج و مراکز خرید متعدد را بیابید. هم چنین در محله سوخومویت بانکوک هتل های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید در آن ها اقامت کنید.

از دیگر مزیت هایی که باعث شده اهمیت محله سوخومویت تا این حد بالا باشد، راه های ارتباطی متعدد این محله است. علاوه بر تاکسی ها و اتوبوس هایی که در هر ساعت از شبانه روز در دسترس هستند، چندین ایستگاه مترو در این محله واقع شده اند. ضمن آن که دسترسی به محله سوخومویت از طریق قطار هوایی نیز امکان پذیر است.

محله سوخومویت بانکوک

محله ریورساید بانکوک

محله ریورساید، یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین محله های معروف بانکوک است. این محله، همان طور که احتمالا خودتان هم می توانید حدس بزنید، در کنار رودخانه واقع شده است. این منطقه از شهر هوای بسیار خنکی دارد و منظره آن در شب تماشایی است.

یکی از جذاب ترین ویژگی های محله ریورساید آن است که بافت این محله ترکیبی از بافت قدیمی و بافت مدرن است. البته با گذر زمان این منطقه هر روز ظاهر مدرن تری پیدا می کند اما با این حال هنوز می توان چهره قدیمی تر و سنتی شهر بانکوک را در محله ریورساید مشاهده کرد. اگر قصد گشت و گذار در شهر دارید، حتما محله ریورساید را در برنامه خود بگنجانید.

محله ریورساید بانکوک
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.