مرکز خرید پورت باکو

مرکز خرید پورت باکو

۰۹ آبان ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

باکو را می‌توان از اولین مناطق نفت‌خیز جهان به‌حساب آورد که به دلیل این ویژگی به‌عنوان یکی از شهرهای ثروتمند نیز شناخته می‌شود. برخی از مردم شهر در ذهن خود باکو را بادکوپه می‌نامند،که معنی مکانی را می‌دهد که در آن باد زیادی می‌وزد. این شهر زیبا به دلیل وجود بسیاری از پارک‌های ساحلی و برگزاری برنامه‌های هنری مثل موسیقی، تئاتر و اپرا جذابیت خاصی پیداکرده و سالانه گردشگران زیادی را با تور اقساطی باکو جذب می‌کند.

باکو را می‌توان پایتخت آذربایجان دانست که با کشور ایران نیز مرز مشترک آبی دارد. پورت باکو یکی از جاذبه‌ها و مراکز خرید این شهر به شمار می‌رود که به‌تازگی آن را افتتاح کرده‌اند؛ این مرکز خرید از زمان تاسیس بزرگ‌ترین مرکز خرید پایتخت آذربایجان به‌حساب می‌آید و همه‌روزه متقاضیان زیادی از آن بازدید به عمل می‌آورند.

پورت باکو بزرگ ترین مرکز خرید شهر

مرکز خرید پورت باکو که از سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده است، 32 هزار مترمربع مساحت دارد که در آن 3 طبقه مجزا شکل‌گرفته و در هر طبقه مغازه‌هایی خاص دیده می‌شود. در ادامه این مقاله مرکز خرید پورت باکو را از لحاظ‌های گوناگون مورد بررسی قرار می‌دهیم تا اگر قصد رفتن به این مرکز خرید را داشتید به‌راحتی و با اطلاعاتی بالا به آنجا بروید.

در مرکز خرید پورت باکو بیشتر از 70 فروشگاه، کافه و رستوران وجود دارد که تنوع زیادی از برندهای شناخته‌شده و معروف را در خود جای‌داده است، همچنین بهترین برندهای روز لباس و پوشاک و لوازم‌آرایشی نیز در این مرکز خرید شعبه دارند ؛ همچنین به سبب وجود رستوران‌های متعدد،می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای را در این مرکز میل کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم 3 طبقه از فروشگاه را برای شما معرفی ‌کنیم.

مرکز خرید پورت باکو

طبقه اول مرکز خرید پورت باکو

طبقه اول یا همکف مرکز خرید پورت باکو بخش زیادی از فروشگاه‌های این مجموعه را به خود اختصاص داده که حدود 50 مغازه متفاوت در آن قرار دارد؛ این مرکز خرید شامل مغازه‌های پوشاک، رستوران و کافه، شهربازی، پارکینگ، چندین آسانسور، پله‌برقی و امکانات بی‌شمار دیگری است.

در طبقه اول این مجتمع، مغازه‌هایی وجود دارد که انواع برندهای روز دنیا رو در خود جای‌داده‌ که همین مورد می‌تواند گردشگران زیادی را به خود جذب کند. همچنین در مغازه‌های این طبقه می‌توان به لباس‌های برند و مارک زنانه و مردانه، جواهرات، عطر و لوازم‌ آرایشی دسترسی پیدا کرد.

از برندهای موجود می‌توان به الکساندر مک کوئین که برندی انگلیسی و مدرن است، اشاره داشت. این برند پوشاک خاصی را برای بانوان و آقایان تولید می‌کند. بالنسیاگا یکی دیگر از برندهای مجلل در طراحی پوشاک به‌حساب می‌آید؛ بربری، امیلیوپوچی، استلا مک کارنی از دیگر برندهای معروف لباس هستند که می‌توانید در طبقه اول آن‌ها را پیدا کنید.

تیفانی اند کو معروف‌ترین و جدیدترین برند در زمینه جواهرات، فری ویل، لوور، تگ هویر ازجمله برند ساعت و جواهرات هستند که می‌توانید محصولاتشان را در این مرکز خرید پیدا کنید؛ استارباکس، کافه ارمانی، پاستاشاپ، دالویا، کراسان از معروف‌ترین نام‌های رستوران و کافه در این مرکز خریدند که در این مدت‌زمان بسیار مورد توجه گردشگران واقع‌شده‌اند.

طبقه اول مرکز خرید پورت باکو

طبقه دوم مرکز خرید پورت باکو

در طبقه دوم مرکز خرید پورت باکو 20 مغازه و فروشگاه مختلف قرار دارد. ازجمله مغازه‌هایی که می‌توان در این طبقه به آن‌ها اشاره کرد، لباس‌فروش‌هایی است که اجناس برند مارک دارند. برندهای لوکس انگلیسی در زمینه لباس کیف، کفش، جواهرات و… در این طبقه قابل پیدا شدن است. از دیگر بخش‌های طبقه دوم می‌توان به مغازه‌های لوازم‌آرایشی شناخته‌شده و معتبر، لوازم خواب و موارد دیگر اشاره کرد.

محصولات برندهای بنانا ریپابلیک، دیزل، امپریوم، کارن میلن، کی بنت برندی لوکس در زمینه لباس، کیف و کفش، ماسیمودوتی یکی از شناخته‌شده‌ترین مارک‌های لوازم‌آرایش و لوازم خواب ولنتینو در این طبقه به چشم می‌خورند از محبوبیت خاصی نسبت به برندهای دیگر برخوردارند.

طبقه دوم مرکز خرید پورت باکو

طبقه سوم مرکز خرید پورت باکو

در طبقه سوم مرکز خرید پورت باکو که آخرین طبقه این مجموعه نیز به‌حساب می‌آید، 15 مغازه و فروشگاه وجود دارد که شامل رستوران باکانیلیا، پوشاک کودک، اسباب‌بازی‌فروشی، لوازم و پوشاک ورزشی و کافه هوس که کافه‌ای مشهور و زنجیره‌ای است و در کشورهایی مثل امریکا ترکیه شعبه دارد، می‌شود.

در این طبقه رستوران باکانیلیا، پوشاک برومز و امپریوم، اسباب‌بازی‌فروشی اینترتینر، گو اسپورت، اسباب‌بازی‌فروشی ایمجیناریوم، جاکادی، کافه هوس وجود دارد؛ و شما می‌توانید برای خرید اسباب‌بازی کودک و میل کردن غذا و نوشیدنی به این طبقه مراجعه کنید.

خرید تور اقساطی آذربایجان، بدون پیش پرداخت و پایین ترین کارمزد

امکانات رفاهی در مرکز خرید پورت باکو

کاملا واضح است که در این مرکز خرید بزرگ علاوه بر فروشگاه‌های متنوع که نام بردیم رستوران‌ها و خدمات رفاهی دیگری نیز وجود دارد.

پارکینگ

مرکز خرید بزرگ باکو پارکینگی به ظرفیت 400 ماشین دارد که به دو سطح p1 و p2 ساخته‌شده است؛ که 15 دقیقه اول رایگان و بقیه آن طبق نرخ روزانه محاسبه می‌شوند. در صورت گم کردن بلیت پارکینگ از شما هزینه‌ای برابر با 20 منات (حدود 40000 تومان) دریافت می‌شود.

دستگاه خودپرداز

در هر سه‌طبقه از مرکز خرید پورت باکو دستگاه‌های خودپرداز نصب‌شده است تا شما بتوانید به‌راحتی خرید خود را انجام دهید.

مرکز خدمات مشتریان

در طبقه اول، دقیقا کنار درب ورودی مرکز خرید پورت باکو این خدمات قرار دارد که اگر هرگونه درخواست یا پیشنهادی داشتید یا وسیله‌ای را گم کردید می‌توانید با مسئول این بخش در میان بگذارید.

امکانات رفاهی در مرکز خرید پورت باکو

دسترسی به مرکز خرید پورت باکو

همان‌گونه که در ابتدا گفتیم مرکز خرید پورت باکو در قلب شهر قرارگرفته است، درنتیجه دسترسی مناسبی برای حمل‌ونقل‌ با اتوبوس، تاکسی، مترو، ماشین برای عموم وجود دارد. همچنین ساعات کاری مرکز خرید پورت باکو از ساعت 10 صبح تا 10 شب است؛ و شما می‌توانید برای خرید محصولات برند مدنظرتان به این مرکز خرید عظیم مراجعه کنید.

بهترین غذاهای باکو، از غذای اصلی تا دسرهای خوشمزه

چرا از مرکز خرید پورت باکو خرید کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید این مرکز خرید در قلب شهر قرار دارد و به دلیل راحتی و دسترسی راحت و آسان است که می‌توانید به‌راحتی به آنجا بروید. دلیل سوم وجود تعادل و قیمت مناسب اجناس در فروشگاه پورت باکو است و شما می‌توانید اجناس موردنیاز خود را در این مرکز خرید ازجمله پوشاک، خوراکی و… پیدا کنید. همچنین باید بدانید این مرکز خرید بزرگ‌ترین فروشگاه در کشور آذربایجان در شهر باکو نیز محسوب می‌شود.

چرا از مرکز خرید پورت باکو خرید کنیم؟

جاذبه‌های نزدیک فروشگاه پورت باکو

فروشگاه پورت باکو علاوه برداشتن مغازه‌ها و برندهای خاص، در نزدیکی خود جاذبه‌های باستانی، توریستی، موزه و باغ‌وحش دارد که باعث می‌شوند توریست‌ها علاوه بر بازدید از این جاذبه‌های توریستی، از مرکز خرید پورت باکو نیز دیدن ‌کنند. همین امر علاوه بر رشد اقتصادی باعث ایجاد رونق فراوان در این منطقه می‌شود.

لازم به ذکر است که قبل از سفر به شهر زیبا باکو و بازدید از فروشگاه پورت باکو حتما از تخفیف‌های این فروشگاه مطلع شوید و در رویدادهای مختلف به این کشور سفر کنید تا بتوانید از تخفیف‌های خاص این فروشگاه به‌خصوص از برندهای ویژه آن استفاده کنید. جالب است بدانید این فروشگاه در فصول مختلف دارای تخفیف‌های ویژه است و شما می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

باکو یا ایروان؟ کدام برای سفر بهتر هستند؟

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.