معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی

معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

از آنجایی‌ که خورد و خوراک، یکی از مهم‌ ترین موضوعات و تفریحات برای انسان به‌ حساب می‌ آید، از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین باید به این موضوع که شما در چه مکانی و با چه کیفیتی غذای مدنظر خود را می‌ خورید، دقت داشته باشید. این مقاله، می‌ خواهد بهترین و معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی را بیان کند تا شما با این رستوران‌ ها، ویژگی‌ ها و تنوع‌ های غذایی آن‌ ها و همچنین خوراک‌ های معروف و محبوب آن‌ ها آشنا شوید.

مالزی یکی از کشورهایی است که از نظر تنوع آب و هوایی، طبیعت شگفت‌ انگیز و ویژگی‌ های تاریخی آن، مردمان زیادی را به خود جذب کرده که این موضوع برای این کشور قابل افتخار است. افراد مالزی، ازجمله کسانی هستند که به موضوع خورد و خوراک خود، اهمیت بسیاری می‌ دهند و همین امر باعث شده تا رستوران‌ های متنوع در انواع زمینه‌ های غذاهای سنتی، بین‌المللی، دریایی و غیره فعالیت داشته باشند و آشپزان معروف مالزی، به دلیل پخت متفاوت غذاها، اسمشان بر سر زبان‌ها افتاده است و همه افراد را مجذوب خود کرده‌ اند.

کوالالامپور که پایتخت این کشور است، قاعدتاً مرکز بهترین چیزها به‌ حساب می‌ آید، غذاهای این شهر معمولا با غذاهای چینی و هندی ترکیب خاصی دارد. انواع رستوران، از رستوران مدرن تا سنتی، برای افرادی که سلیقه‌ های متنوع دارند، ساخته‌ شده تا هر فرد، با توجه به باب میل خود، مکان موردنظر را انتخاب کند. با ما همراه باشید تا با معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی آشنا شوید.

رستوران la Mexicana

رستوران la Mexicana یکی از معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی می باشد. این رستوران که غذاهای خود را به‌ صورت سنتی درست می‌ کند، در مرکز شهر قرار دارد. یکی از ویژگی‌ هایی که این رستوران دارد، این است که غذاهای خود را به همراه ذرت، گوشت خوک یا مرغ و سس مخصوصی که مختص به این رستوران است، سرو می‌ کند.

معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی

رستوران marini’s on 57

علت شماره ۵۷ که در نام این رستوران قرار دارد، این است که، این رستوران در طبقه پنجاه و هفتم برج پتروناس، واقع‌شده و جزو لوکس‌ ترین رستوران پایتخت مالزی به شمار می‌ رود. اغلب غذاهای این رستوران مدرن است که بیشتر با برنج پخته می‌ شوند و به همراه چیپس مخصوص کنار غذا مصرف می‌ شوند.

با تور خارجی اقساطی الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

رستوران Heli lounge bar

یکی دیگر از معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی رستوران Heli lounge bar است. این رستوران فوق‌ العاده که بر روی پشت‌ بام یک ساختمان بلند قرار دارد، آماده سرور هرگونه غذاهای غربی برای شما است. در کنار تمامی این غذاها، سس قارچ سرخ‌ شده برای شما آورده می‌ شود تا باب سلیقه خود از آن استفاده کنید. رفتار گارسون‌ های این رستوران، زبانزد عام است، بنابراین این مکان لوکس، به شما پیشنهاد می‌ شود.

معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی

رستوران Troika sky dining

این رستوران دارای دو بخش است، همچنین به‌ عنوان یکی از بهترین و معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی به‌ حساب می‌ آید. این مکان، در طبقه ۲۳ مجموعه Troika قرار دارد که باعث می‌ شود چشم‌انداز و منظره زیبایی را دارا باشد و شما از غذا خوردن در آن، لذت ببرید. غذاهای این رستوران، از غذای ملیت‌ های متفاوت مانند فرانسه، ایتالیا، یونان و اسپانیا تشکیل‌ شده و بهترین پیتزاها و پاستا ها مختص به این رستوران است.

کافه‌ رستوران Acme Coffee

همکف این مجموعه، غذاخوری است و طبقه بالای آن کافی‌ شاپ، که یکی از بهترین کافی‌ شاپ‌ های کوالالامپور حساب می‌ شود. در رستوران این بخش شما با انواع غذاهای کلاسیک و غربی روبرو می‌ شوید که اسپاگتی و میگوهای فلفلی مخصوص و خوشمزه خود را دارد. در بخش کافه، میان وعده‌ های متفاوت و انواع نوشیدنی‌ ها سرو می‌ شود که بسیار محبوب است.

معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی

رستوران thirty KL

این مکان که در طبقه سی و هشتم ساختمان هتل معروف این شهر به نام grand hyatt، قرار دارد جزو معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی است و از رستوران‌ هایی است که هنگام سفر به پایتخت این کشور نباید آن را فراموش کرد. منوی این غذا که بسیار گسترده است، انواع غذاهای چینی، تایلندی و غیره را سرو می‌ کند و یکی از دلایل معروف بودن این رستوران، سوشی ها و استیک‌های خوش‌ طعم آن است.

رستوران nobu Kuala Lumpur

یکی دیگر از معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی رستوران nobu Kuala Lumpur است. این رستوران، دارای ۲۹ شعبه در سراسر جهان هست که یکی از دلایل مهم شهرت آن، منظره ۳۶۰ درجه از آسمان است که سرو غذا را برای شما دل‌ نشین تر می‌ کند. غذاهای این رستوران، بر همه ذائقه‌ ها خوش است و تمامی پرسنل آن رفتاری بسیار شایسته با مشتری‌ های خود دارند که این نکته بسیار مهم است و می‌ تواند تاثیر مثبتی در جذب مشتری داشته باشد.

معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی

رستوران enak restaurant KL

از دیگر معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی رستوران enak restaurant KL است. یکی از موضوعاتی که این رستوران در آن مهارت دارد، غذاهایی هستند که سرشار از ادویه‌ های مالزی است؛ اما اگر غذاهای پر ادویه باب میل شما نیست، شما می‌ توانید به آن‌ ها بگویید که غذا را با ادویه کم برای شما آماده و سرو کنند. این رستوران در همکف مرکز خرید معروف استارهیل واقع‌ شده است و از نکات جالب این رستوران می‌ توان گفت که غذاهای آن در ظرف‌ های قدیمی سرو می‌ شود و تزیین مخصوص به خود را دارند.

خرید تور قسطی و رزرو آنلاین هتل در پیله های عصر پرواز !

رستوران pinchos tapas bar

این رستوران به سبک اسپانیایی است و مهم‌ ترین دلیل اهمیت آن، موسیقی سالسایی است که نورپردازی‌ های فوق‌ العاده آن، رستوران را زیبا تر کرده‌ اند. نکته دیگر که درباره این مکان وجود دارد، نوشیدنی‌ های محلی آن است که انواع گرم یا سرد دارد و شما می‌ توانید با توجه به سلیقه و نیازتان یک مورد را انتخاب کنید.

معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی

رستوران celestial court KL

معمولاً در این رستوران، افراد مسلمان حضور بیشتری دارند، زیرا هیچ‌ گونه نوشیدنی الکلی، و گوشت حیواناتی نظیر خوک، در آن موجود نیست. چشم‌ انداز فوق‌العاده این رستوران، بام مالزی را نشان می‌ دهد؛ بره‌کباب این رستوران که با ادویه و عسل و سپس سیر درست می‌ شود، معروف‌ ترین غذای این رستوران به شمار می‌ رود.

فست فود KGB

فست فود KGB یکی دیگر از معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی است. این مکان، که فست فودهای آن، زبانزد همه است، بهترین همبرگرهای کشور که بدون گوشت خوک است را سرو می‌ کند. این رستوران هم فست فود های گیاهی دارد که مخصوص به افرادی است که گیاهخوار هستند، و غذاهای دیگر مخصوص به افراد گوشت‌ خوار که با گوشت گاو یا مرغ درست می‌ شود نیز دارد. پنیرهای سوئیسی و چاشنی‌ های گیاهی این رستوران که با فست فود های خود سرو می‌شود، بسیار محبوب هستند.

معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی

نکته‌ای دیگر که برای ایرانیان بسیار جالب است اینکه رستوران پرشیا، علی‌بابا، کلبه شرقی، جام جم، ناب، تهران، تک‌تاز، نایب، سنا، زیتون ،پالم، لاویدا و طاهر از رستوران‌ های ایرانی است که در کوالالامپور قرار دارد و از معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی می باشد و هرساله مردمان زیادی به این رستوران‌ ها می‌ روند، آن‌ ها با غذاهای ایرانی آشنا می‌ شوند، به دوستان خود معرفی می‌ کند و از آن لذت می‌ برند. همچنین مردمان ساکن مالزی نیز از این تعداد رستوران ایرانی نیز گردش به عمل می‌ آورند و آن‌ها را تست می‌ کنند.

این مقاله، شما را با محبوب‌ ترین و معروف‌ ترین رستوران‌ های مالزی آشنا و ویژگی‌ های این رستوران‌ ها را بیان کرد. رستوران‌ های نامبرده شده طبق نظر مردم ازنظر بهداشت، مکان و طبخ غذا جایگاه خوبی دارند که باعث شده است مردمان دیگری این رستوران‌ ها را امتحان کنند و باعث شوند که به‌ عنوان بهترین رستوران‌ های کشور مالزی ثبت شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.