زیباترین جزیره های قاره آسیا

زیباترین سواحل قاره آسیا

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

قاره آسیا مملو از جزایر و سواحل شگفت انگیزی است که هر ساله مسافران بسیاری را به این قاره زیبا و دوست داشتنی می کشانند. سواحلی که بیشتر شبیه قصه ها هستند تا واقعیت و طرفداران بسیاری در میان گردشگران دارند. آب و هوای فوق العاده، آب هایی زلال و شفاف، طبیعتی رویایی و آرامشی تا بی نهایت مهمترین دلایل محبوبیت این سواحل در میان گردشگران به شمار می روند. در این مطلب قصد داریم به سراغ شگفت انگیزترین و زیباترین سواحل قاره آسیا رفته و گشت و گذاری جذاب و به یادماندنی را در میان این سواحل زیبا و آرام بخش سپری کنیم. با ما همراه شوید.

ساحل صورتی کومودو اندونزی Pink Beach

سواحل صورتی زیادی در دنیا وجود ندارند, یکی از آنها در جزیره زیبای کومودو در کشور شگفت انگیز اندونزی قرار گرفته و هر بیننده ای را با زیبایی خیره کننده خود مسحور می کند. ساحلی بکر و رویایی در پارک ملی کومودو که در میان اهالی و بومیان منطقه به اژدهای صورتی هم شناخته می شود. کومودو فاصله زیادی با بالی ندارد و اگر با تور اقساطی اندونزی همراه شده و به این جزیره رویایی و محبوب کشور اندونزی سفر کردید، می توانید بازدید از این ساحل زیبا و منحصر به فرد را هم در برنامه هایتان قرار دهید.

زیباترین سواحل قاره آسیا
ساحل صورتی کومودو

ساحل رایلی تایلند Railay Beach

کشور زیبای تایلند را با سواحل زیبا و رویایی اش می شناسند. یکی از معروف ترین این سواحل, ساحل شگفت انگیز رایلی در شهر دیدنی کرابی است. آبی شفاف و بی نظیر دریا, صخره هایی سرسبز و تماشایی, شن های سفید و زیبا, آرامشی دلنشین و فوق العاده و امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوب از جمله مهمترین دلایل توجه گردشگران به این ساحل زیبا و دیدنی کشور تایلند محسوب می شوند.

قایق تنها راه دسترسی به ساحل شگفت انگیز رایلی است که آرامشی بی نهایت را به این ساحل زیبای شهر کرابی هدیه می کند. رایلی از 4 ساحل بسیار زیبا تشکیل شده که محبوب ترین آنها در میان گردشگران ساحل غربی آن است. غار شاهدخت یکی از معروف ترین جاذبه های ساحل رایلی در میان گردشگران محسوب می شود.

اگر قصد سفر به کشور زیبای تایلند را دارید و دلتان می خواهد با سواحل زیبای این کشور بیشتر آشنا شوید، مطلب معروف ترین سواحل تایلند در مجله پیله های پرواز را هم مطالعه نمایید.

زیباترین سواحل قاره آسیا
زیباترین سواحل قاره آسیا

ساحل ناپالی میانمار Ngapali Beach

یکی دیگر از سواحل بکر و بسیار زیبای قاره آسیا ساحل شگفت انگیز و آرام بخش ناپالی در تاندوه میانمار است. ساحلی رویایی به طول 7 کیلومتر که با آب های زلال و شفاف, شن های سفید و زیبا, درختان نخل تماشایی و آرامشی فوق العاده نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند.

ساحل نانوک ویتنام Non Nuoc Beach

ساحل زیبای نانوک در دانانگ ویتنام، یکی دیگر از زیباترین و پرطرفدارترین سواحل قاره آسیاست. ساحلی فوق العاده برای علاقه مندان به موج سواری که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. امکانات رفاهی فوق العاده ای هم در این ساحل رویایی کشور تایلند وجود دارد که رفتن به نانوک را برای گردشگران به تجربه ای لذت بخش تر تبدیل می کنند.

قایق سواری در آب های زیبا و شفاف این ساحل از دیگر فعالیت های مورد علاقه مسافران به ساحل زیبای نانوک است. چشیدن طعم غداهای فوق العاده کشور ویتنام را هم در این ساحل شگفت انگیز از دست ندهید. اگر قصد سفر به این کشور زیبا و دیدنی را داشتید، تور اقساطی ویتنام را خرید نمایید.

معروف ترین سواحل قاره آسیا
ساحل نانوک ویتنام

ساحل سفید فیلیپین White Beach

یکی از زیباترین و محبوب ترین جزایر کشور فیلیپین در میان گردشگران جزیره رویایی و شگفت انگیز بوراکای است. جزیره ای کوچک و بسیار زیبا که در میان گردشگران محبوبیت فوق العاده ای دارد و با سواحل بکر و تماشایی و امکانات رفاهی فوق العاده لحظاتی به یادماندنی را برای مسافران رقم می زند. یکی از این سواحل، ساحل سفید جزیره زیبای بوراکای است که یکی از محبوب ترین سواحل فیلیپین در میان گردشگران به شمار می رود. ساحلی با شن های سفید و بسیار زیبا، حال و هوایی دلنشین و دوست داشتنی، درختان نخل تماشایی و کافه های ساحلی فوق العاده نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند.

مشهورترین جزیره های قاره آسیا
ساحل سفید فیلیپین

با رفتن به این ساحل بسیاری زیبای کشور فیلیپین می توانید ورزش های آبی مختلفی چون پاراسیلینگ و غواصی را هم امتحان کنید. این ساحل میزبان امکانات رفاهی بسیار خوبی هم هست که اقامتی بی نظیر را به گردشگران هدیه می دهند.

ساحل سفید بوراکای به ویژه شب های چهره ای فوق العاده و بسیار زیبا پیدا کرده و لحظاتی فوق العاده را برای مسافران به این ساحل رویایی و شگفت انگیز رقم می زند.

ساحل کاتا نوی تایلند Kata Noi Beach

جزیره زیبا و رویایی پوکت میزبان یکی از زیباترین سواحل قاره آسیاست. ساحلی آرام بخش با طبیعتی بکر و زیبا که هر بیننده ای را مسحور زیبایی فوق العاده خود می کند. ساحل رویایی و شگفت انگیز کاتا نوی که در جنوب غربی پوکت و در نزدیکی تپه های کوتا قرار گرفته و تفریحات آبی متنوعی را می توان با رفتن به این ساحل بسیار زیبا و دیدنی تجربه کرد.

اگر قصد همراه شدن با تور اقساطی پوکت و سفر به این جزیره زیبا و رویایی را دارید، مطالعه راهنمای سفر به پوکت را نیز وصیه می نماییم.

رویایی ترین سواحل قاره های آسیا
ساحل کاتا نوی تایلند

ساحل کوتای اندونزی (‏Kuta‏)

ساحل کوتا، معروف ترین و محبوب ترین ساحل جزیره زیبا و رویایی بالی محسوب می شود. این ساحل بهشت گردشگران در بالی بوده و با امکانات تفریحی و رفاهی متعدد اقامتی شگفت انگیز را پیش روی مسافران خود قرار می دهد. این ساحل از دهکده ای ماهیگیری به محبوب ترین ساحل جزیره زیبا و توریستی بالی تبدیل شده است. ساحل کوتا به ویژه در میان علاقه مندان به موج سواری نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است.

آب و هوای بسیار خوب، امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده، کافه های ساحلی بسیار زیبا و حال و هوای پرجنب و جوش و دوست داشتنی این ساحل را به یکی از سواحل به یادماندنی و پرطرفدار چزیره زیبای بالی تبدیل کرده اند. اگر قصد همراه شدن با تور بالی اقساطی و سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی را داشتید جزیره رویایی و شگفت انگیز کوتا را هم فراموش نکنید.

زیباترین جزیره های قاره آسیا
ساحل کوتای اندونزی
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.