معروفترین سواحل گرجستان

معروف ترین سواحل گرجستان

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

کشور زیبا و تماشایی گرجستان رفته رفته خود را به عنوان یکی از کشورهای توریستی جهان مطرح کرده و هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. به ویژه پایتخت زیبای این کشور شهر دیدنی تفلیس و شهر ساحلی باتومی که در میان گردشگران ایرانی نیز محبوبیت زیادی داشته و هر ساله میزبان مسافران بسیاری از کشورمان هستند. همنشینی زیبایی های شگفت انگیز تاریخی در کنار جاذبه های طبیعی فوق العاده از مهمترین دلایل محبوبیت گرجستان در میان گردشگران به شمار می رود. در این مطلب قرار است به سراغ طبیعت بی نظیر این کشور رفته و شما را با برخی از محبوب ترین و معروف ترین سواحل گرجستان در میان گردشگران آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

تور قسطی گرجستان بدون دغدغه خرید کنید و 10 ماه بعد هزینه اش را پرداخت نمایید.

ساحل سارپی Sarpi Beach

یکی از زیباترین و معروف ترین سواحل گرجستان، ساحل تماشایی سارپی است. ساحلی شگفت انگیز در نزدیکی مرز ترکیه که یکی از سواحل شلوغ و پرجنب و جوش کشور گرجستان محسوب می شود. یکی از دلایل محبوبیت ساحل سارپی در میان گردشگران صخره های دیدنی این ساحل هستند که علاوه بر اینکه زیبایی فوق العاده ای به آن بخشیده اند، گردشگران با شیرجه زدن از روی آنها به داخل آب لحظاتی مفرح و هیجان انگیز را هم در این ساحل رویایی کشور گرجستان سپری می کنند.

ویوی ساحل سارپی گرجستان
معروف ترین سواحل گرجستان

سارپی پیش از آنکه به یکی از سواحل محبوب مسافران به گرجستان تبدیل شود، ساحلی بکر و بسیار آرام محسوب می شد؛ اما این روزها دیگر خیلی خبری از آن آرامش فوق العاده نیست و بیشتر مناسب کسانی است که به دنبال ساحلی شلوغ و پرهیاهو می گردند. اگر با تور اقساطی گرجستان همراه شده و به این کشور زیبا و دیدنی سفر کردید, ساحل زیبای سارپی می تواند یکی از گزینه های اصلی شما برای گذراندن لحظاتی به یادماندنی و فوق العاده باشد.

ساحل کواریتی kvariati beach

اگر از آن دسته گردشگرانی هستند که به جای سواحل پرجنب و جوش و شلوغ, سواحل آرام و ساکت را ترجیح می دهید، ساحل زیبای کواریتی می تواند انتخاب شما در سفر به گرجستان زیبا و دیدنی باشد. در این ساحل فوق العاده می توانید به خوبی استراحت کرده، از فعالیت هایی مانند شنا و غواصی لذت ببرید، به تماشای چشم اندازهای فوق العاده ساحل زیبای کواریتی نشسته و لحظاتی به یادماندنی را در کشور زیبای گرجستان سپری کنید.

در این ساحل امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی هم برای گردشگران در نظر گرفته شده است. کافه راکوشکبی که خانه ای چوبی و بسیار زیباست و 15 سال پیش در این ساحل دیدنی کشور گرجستان ساخته شده است یکی از مکان های مورد علاقه گردشگرانی است که به این ساحل دیدنی و به یادماندنی سفر می کنند.

معروف ترین سواحل گرجستان
ساحل کواریتی گرجستان

ساحل گونیو Gonio Beach

ساحل گونیو یکی دیگر از سواحل معروف گرجستان و شناخته شده است که هر ساله گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط دنیا میزبانی می کند. ساحلی پرطرفدار که در اطراف شهر توریستی باتومی قرار گرفته و ساحلی پرجنب و جوش و سرزنده با حال و هوایی شاد و هیجان انگیز محسوب می شود. صدای موسیقی را بیشتر اوقات می توان در این ساحل شنید و گونیو یکی از بهترین انتخاب ها برای گذراندن لحظاتی به یادماندنی در کشور زیبای گرجستان به شمار می رود. این ساحل همچنین حال و هوایی رمانتیک و بسیار جذاب داشته که بر محبوبیت آن در میان گردشگران اضافه می کند.

آیا با واحد پول گرجستان آشنایی دارید؟

معروف ترین سواحل گرجستان
سواحل معروف گرجستان

ساحل شکوتیلی Shekvetili Beach

یکی دیگر از سواحل بسیار زیبای کشور گرجستان ساحل تماشایی شکوتیلی است. ساحلی به طول 5 کیلومتر که بیشتر به دلیل شن و ماسه های تیره رنگ زیبایش معروف شده است. شکوتیلی یکی از محبوب ترین سواحل کشور زیبای گرجستان در میان گردشگران به شمار می رود و بازدید از آن لحظاتی فوق العاده را برای مسافران این کشور رقم خواهد زد. نکته جالب اینکه شن های سیاه این ساحل علاوه بر اینکه چهره ای زیبا و متفاوت به ساحل شکوتیلی داده اند, خاصیت درمانی هم دارند.

اگر قصد سفر به کشور زیبا و دیدنی گرجستان را دارید در راهنمای سفر به گرجستان در مجله پیله های پرواز می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص سفر به این کشور زیبا و دیدنی به دست آورید.

ساحل تایبی آیلند

ساحل جزیره زیبای تایبی از دیگر سواحل معروف و محبوب کشور گرجستان در میان گردشگران به شمار می رود. جزیره تاییی در نزدیکی شهر ساوانا قرار گرفته و با ساحل زیبا و شگفت انگیز خود انتخابی فوق العاده برای گذراندن لحظاتی آرام بخش و به یادماندنی در کشور زیبای گرجستان خواهد بود. محیط خانوادگی و دلنشین این ساحل از مهمترین دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران است.

حیات وحش فوق العاده از دیگر عواملی به شمار می رود که ساحل تایبی آیلند را به یکی از سواحل پرطرفدار کشور گرجستان تبدیل کرده است. دیدن لاک پشت های دریایی در این ساحل یکی از جذاب ترین تجربیات شما در سفر یه این کشور زیبا و دیدنی خواهد بود. قایقرانی و ماهیگیری از فعالیت های مورد علاقه گردشگران در ساحل زیبای تایبی آیلند به شمار می روند.

ساحل تایبی آیلند گرجستان
سواحل معروف گرجستان

ساحل کوبولتی Kobuleti Beach

کوبولتی دیگر ساحل زیبا و معروف کشور گرجستان است که در میان مسافران این کشور طرفداران بسیار زیادی دارد.
این ساحل در میان مسافران و اهالی شهر زیبای باتومی بسیار محبوب است و با طبیت زیبا و شگفت انگیز لحظاتی فوق العاده را برای بازدیدکنندگان خود رقم می زند. وجود پرندگان مهاجر زیبایی ساحل کوبولتی را دو چندان کرده و بر محبوبیت آن در میان گردشگران اضافه می کند.

ساحل اورکی Ureki Beach

اورکی یکی دیگر از سواحل محبوب مسافران به کشور زیبای گرجستان و باتومی زیبا و دیدنی است. ساحلی با زیبایی شگفت انگیز که به اعتقاد مردم محلی شن و ماسه های آن دارای خواص درمانی هم هستند. این ساحل بسیار زیبا در 50 کیلومتری شهر باتومی قرار گرفته و امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی هم برای گردشگران در این ساحل در نظر گرفته شده است.

معروف ترین سواحل گرجستان
ساحل اورکی گرجستان

با رفتن به ساحل اورکی می توانید از دیدن چشم انداز جنگل کاج زیبایی که در اطراف این ساحل قرار دارد هم لذت ببرید. اگر با تور باتومی همراه شده و به این شهر زیبا و رویایی کشور گرجستان سفر کردید ساحل شگفت انگیز اورکی را هم فراموش نکنید.

جشنواره موسیقی گرجستان، یکی از مهمترین جشنواره های سالانه این کشور است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.