بهترین شهرهای روسیه برای سفر پاییزی

بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز همان گزینه های محبوبی هستند که برای سفر در فصل پاییز بی نظیرند. روسیه پهناورترین کشور دنیاست و با اقیانوس آرام ، اقیانوس منجمد شمالی، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد و با 14 کشور مرز زمینی دارد.

پاییز در روسیه

روسیه کشور دیدنی و جذاب برای توریستها در تمام فصول است اما فصل پاییز در این کشور زیبا از اهمیت بسیاری برخوردار است. مردم روس پاییزها را متفاوت از دیگر فصلها میدانند. چون پاییزِ کوتاه، بعد از تابستان بلند و قبل از زمستانی سرد و طولانی و طاقت فرسا مهمانشان خواهد بود. شور زندگی بین مردم روسیه بیشتر در فصل پاییز خودنمایی میکند به همین دلیل پاییز برایشان فصل جشن و شادی است.

برای سفر به روسیه در فصل پاییز، تور اقساطی روسیه را رزرو نمایید.

از گذشته بیشتر روس ها تمایل داشتند تا پاییز جشن عروسی خود را برگزار کنند و این عادت امروزه نیز به قوت خود پایدار است. پاییز این کشور از میانه شهریور آغاز و تا میانه آبانماه به پایان میرسد و کمکم فصل بارشهای زمستانی از راه میرسد. فصل پاییز زمان خوبی برای سفر به کشور روسیه است. زیرا آب و هوای پاییز در روسیه بسیار دلچسب و روح نواز است نه از گرمای تابستان اثری به جا مانده و نه سرمای زمستانش از راه رسیده است.

روسیه در پاییز خلوتتر از فصل های دیگر است زیرا مردم این کشور بعد از شروع سال تحصیلی کمتر به سفر میروند. از آن گذشته به دلیل خلوتی توریستها و گردشگران کمتر در صفهای طولانی مکانهای تفریحی و گردشی و خرید بلیط معطل می شوند. مهمتر از همه اینکه در این فصل تورهای سفر به روسیه ارزانتراند و توریستها میتوانند هزینه قابل توجهی صرفه جویی کنند. گردش های رایگان در این فصل برای توریستها فراهم است.

پاییز در روسیه
بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز

آب و هوای پاییزی روسیه

شرایط آب وهوایی روسیه در پاییز بسیار غیر قابل پیشبینی است. دقایقی گرم و آفتابی و لحظهای بعد بارانی است بنابراین اگر گردشگر این کشور هستید در چمدان خود لباسهای مناسب و چتر داشته باشید. البته شاید آنجا هم بتوانید چتر خیلی قشنگی بهعنوان هدیه برای خودتان تهیه کنید!

رود ولگا مکانی رویایی برای سفر با کروزهای لاکچری خواهد بود. که اغلب رزرو جا در این کورزها در پاییز کار دشواری است. کروز سواری از مفرح ترین و هیجان انگیزترین لذتهای سفرتان به روسیه در پاییز خواهد بود. بدلیل دمای مطلوب هوا در پاییز، بندرکازان در کنار این رودِ زیبا، پر رونق و پذیرای مسافران پاییزی است.

دریای سیاه و شنا کردن و تفریح در آن نیز پاییزی دلچسب را برای گردشگران این منطقه رقم خواهد زد و اقامت در هتل های شهر ساحلی سوچی خاطره انگیز خواهد بود. این شهر در ماه های آبان و آذر بسیار خلوت است.

تور سنت پترزبورک اقساطی با بهترین شرایط بازپرداخت و بدون پیش پرداخت به فروش می رسد.

بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز
زیباترین فضای پاییزی در روسیه

معرفی بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز

اگر در فصل پاییز مقصد تفریح و گردش تان را کشور روسیه انتخاب کردید توصیه میکنیم بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز را بشناسید.

ولادی وستوک

ولادی وستوک شهری در شرق روسیه است که در پاییز آب وهوایی متفاوت با اغلب شهرهای این کشور دارد و میتوانید در این فصل تابستانی دلچسب را در این شهر تجربه کنید تفریحات آبی شنا حمام آفتاب آن هم در پاییز روسیه واقعاً برای گردشگران این شهر بسیار خواستنی و لذتبخش است.

سیبری

سیبری هم از بهترین مقصدهای سفر پاییزی به روسیه است دیدن موزههای روباز و گشتزنی در پاییز رنگارنگ این شهر برای کسانی که تاب و تحمل سرمای استخوانسوز این شهر را ندارند تجربهای فراموشنشدنی است. Novosivirsk پایتخت سیبری است که زیباترین برگریزان پاییزی را در دنیا ترسیم میکند و اگه به عکاسی علاقه دارید خزانِ نووسیویرسک رو از دست ندهید.

تور اقساطی مسکو همین الان رزرو کن و هزینه اش را 10 بعد پرداخت کن.

اسم سیبری که برده می شود، ناخودآگاه حس سرما هم همراه می آورد. ما ایرانی ها هر وقت میخواهیم تشبیه مکانی را به سرد بودن بکنیم از عبارت “مثل سیبری میمونه” استفاده میکنیم! اگر قرار است این همه سرمارا در سیبری تجربه نکنید، پاییز بهترین فصل بازدید از این شهرِ خاص است.

آلتای

آلتای یکی از شهرهای کوهستانی روسی است که در شمار بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز قرار میگیرد. آلتای طبیعتی شگرف و منحصربهفردی را در پاییز برایتان به نمایش میگذارد. آلتای در مرز سیبری واقع شده و رودهای بسیار زیبا و دشتهای پهناوری در خود جای داده است.

طبیعت گردی در منطقه کوهستانی آلتای و آبتنی در چشمه آبگرم و شفابخش این منطقه از خاطرههای ماندگاری است که با سفر به آلتای نصیبتان خواهد شد. عاشقان عکاسی بی شک تصاویر زیبایی از رنگهای زرد و قرمز و نارنجی درختان و برگهای پاییزی ، غارهای مرمری و آهکی و رودخانه های زیبای آلتای به ثبت خواهند رساند.

شهرهای حلقه طلایی

شهرهای حلقه طلایی روسیه مجموعهای از شهرهای باستانی روسیه اند. که در نزدیکی شهر مسکو قرار دارند و در نقشه کشور روسیه در کنار هم حلقهای تشکیل دادهاند. این شهرها نمونه های بارزی از معماری زیبای روسی هستند که از جاذبه های گردشی روسیه محسوب می شوند و دیدنشان در کنار منظره های پاییزی لطف دیگری دارد.

سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ در منتهی الیه شمال غرب روسیه قرار گرفته و سفر به آن در همه فصول سال زیباست. اما پاییز و درختان رنگی، این شهر را بسیار رویایی تر از هر فصل دیگری به نمایش میگذارد. این فصل زمان مناسبی برای گردش در باغ تابستانه و قدم زدن کنار کانالهای آبی این شهر است. اوایل پاییز یعنی ماه های شهریور و مهر از بهترین زمانهای سفر به این شهر است. برگزاری فستیوال شبهای سفید نیز در اوایل خزان، این شهر را تبدیل به یکی از بهترین شهرهای روسیه برای سفر در فصل خزان کرده است.

پاییز در شهر زیبای سنت پترزبورگ
شهرهای زیبای روسیه برای سفر پاییزی

مسکو

مسکو پایتخت زیبای روسیه بی تردید یکی از بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز به شمار می رود. مسکودر نیمه اول پاییز بهترین مکان گردش و قدم زنی های عاشقانه و رمانتیک در کوچه پس کوچه ها و بازدید از موزهها و گالریهای هنری است. اگر در پاییز به مسکو سفر کردید زیبایی های رنگی و تزیینات خیابانی و فستیوال های شاد و موزیک های محلی روسیه تا سال ها در خاطرتان خواهد ماند.

نکات مهم سفر به روسیه را در مقاله راهنمای سفر به روسیه مطالعه نمایید.

بهترین زمان سفر به روسیه

در مجموع روسیه بدلیل پیشینه فرهنگی و تاریخی و موقعیت پهناور جغرافیایی و آب هوایی ویژه اش، سالانه پذیرای عده کثیری از گردشگران، هنرمندان و ورزشکاران ( بویژه دوست داران اسکی) است. هزینه های خوراک و اقامت در هتل های آن در فصل های بهار و تابستان بسیار بالاست. اگه به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستید، سفر در پاییز که هزینه هتل ها بدلیل کمبود مسافر بسیار مناسب است بهترین زمان سفر برای شماست!

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.