مراکز خرید ویتنام

مراکز خرید ویتنام

۰۵ مهر ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

ویتنام، کشوری واقع در جنوب شرقی آسیا که دارای ۹۷ میلیون نفر جمعیت و مساحتی به‌اندازه ۳۳۱, ۶۹۰ است. پایتخت این کشور هانوی نام دارد. این کشور، جزو کشورهایی است که در گذشته جنگ‌های پی‌درپی داشته و همین مورد، یکی از دلایلی محسوب می‌شود که این کشور موزه‌های زیادی دارد. این کشور به علت اهمیت فراوان به فرهنگ و تاریخ، افراد زیادی را مجذوب خود می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با مراکز خرید ویتنام آشنا کنیم.

مراکز خرید ویتنام

مرکز خرید Lotte center

این مرکز خرید، نزدیک به ۲۵۰ برند از سبک‌های مختلف را داراست. در این مرکز تجاری که برای خرید است، امکانات تفریحی گوناگون هم وجود دارد که یک تفریح کامل را برای شما فراهم می‌سازد. این ساختمان ۶۵ طبقه دارد، به‌علاوه مرکز خرید بودن، این مکان دارای سوپر مارکت، هتل، واحدهای مسکونی، مرکز اسپا و ماساژ، باشگاه ورزشی و رستوران است.

طبقه اول این ساختمان و هایپر مارکت طبقه دوم، دارای برندهایی هستند که از کشورهای دیگر وارد می‌شوند، مانند ساعت، لوازم‌آرایش و زیورآلات؛ طبقه بعدی، مخصوص پوشاک، کیف و کفش بانوان است و طبقه چهارم، فروشگاه پوشاک اسپرت و مناسب جوانان به‌حساب می‌آید.

در طبقه بعدی که مخصوص مردان است، انواع پوشاک و لوازم ورزشی دیده می‌شود و طبقه ششم را مناسب خرید برای لوازم خانه و منزل می‌دانند؛ توجه داشته باشید هرچه به طبقه‌های بالاتر این مرکز خرید بروید چشم‌اندازهای زیباتری را مشاهده خواهید کرد.

مرکز خرید Lotte center

مرکز خرید Trang Tien plaza

یکی دیگر از مراکز خرید ویتنام مجلل که برندهای مشهور بین‌المللی در آن مکان به فروش می‌رسند، این مرکز خرید به‌حساب می‌آید؛ برندهایی مثل بولگاری، دیور و کارتیه در این مراکز خرید به فروش می‌رسند. معماری این مرکز به‌صورت معماری فرانسوی است که یکی از دلایل مهم معروف بودن آن شناخته می‌شود؛ این مرکز خرید از قدیمی‌ترین مراکز در پایتخت شهر ویتنام یعنی هانوی است که با چشم‌انداز زیبا، جزوه بناهای نمادین به‌حساب می‌آید.

خرید تور اقساطی ویتنام با قیمت و شرایط استثنایی

مرکز خرید هانگ دا گالریا

یکی دیگر از مراکز خرید ویتنام که در مرکز شهر هانوی قرارگرفته، از فروشگاه‌های سه‌طبقه‌ای است که محصولات گوناگونی مانند لباس‌های سنتی، گل و پارچه را برای فروش دارد. این مرکز خرید، ظاهر بسیار زیبایی دارد که به جذابیت آن می‌افزاید. این فروشگاه لباس‌های دست‌دوم را به فروش می‌رساند و این ویژگی جالب افراد زیادی را به دلیل ارزان بودن قیمت‌ها، به خود جذب می‌کند.

معمولا شب برای خرید از این مکان پیشنهاد می‌شود زیرا در روز هوا گرم است و لذت خرید از شما گرفته می شود؛ اما خرید کردن در شب‌های خنک، لذت بیشتری دارد و خرید شما را دل‌چسب‌تر می‌کند. انواع میوه، سبزیجات و خوراکی‌های متفاوت در این بازار، یافت می‌شوند و در طبقه‌های بالای آن کالاهایی مانند لباس، پارچه، سرامیک و سفال برای فروش قرارگرفته‌اند. علت اهمیت لباس‌های این بازار به خاطر واردات از کشور چین است؛ به همین سبب افراد زیادی این مکان را برای خرید کالا و سوغاتی‌های خود انتخاب می‌کنند.

مطالب گفته‌شده مراکز خرید ویتنام، به‌منظور بالا بردن اطلاعات شما درباره‌ی بهترین مراکز خرید در کشوری است که سالانه توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند. مقاله “مراکز خرید ویتنام” پیله های عصر پرواز صرفا به‌منظور بالا بردن اطلاعات شما ارائه شد و امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و از آن‌ها استفاده کنید.

مرکز خرید hang da market

مرکز خرید saviko megaMall

هنگام بازدید از مراکز خرید ویتنام، نباید مراجعه به این مرکز خرید را فراموش کرد، زیرا از لحاظ تفریحی، ظاهری، گردشگری و خرید، برای مشتریان و افراد گردشگر مناسب و جذاب به‌حساب می‌آید. این مجموعه شامل سه‌طبقه و نزدیک ۶۰ هزار متر مربع مساحت است.

تمام کالاهای مورد نیاز شما از خوراک و پوشاک، کتاب و لوازم خانه در این مراکز خرید ویتنام یافت می‌شود؛ علاوه بر این امکانات، رستوران‌ها، فست فودی ها و کافه‌هایی که در این مرکز خرید قرار دارند، از جمله بهترین تفریحات آن ناحیه محسوب می‌شوند. فاصله این مرکز خرید تا شهر هانوی تنها ۵ کیلومتر است و شما می‌توانید از طریق اتوبوس به‌راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید.

بهترین فصل سفر به ویتنام، چه فصلی از سال است؟

مرکز خرید وین کام مگامال رویال سیتی

از لوکس‌ترین مراکز خرید ویتنام که دارای امکانات تفریحی متفاوت در نزدیکی شهر هانوی است، به این مکان اشاره می‌شود. شما علاوه بر خرید کردن، می‌توانید امکانات تفریحی جذابی مانند پیست اسکی روی یخ‌های سرپوشیده، رستوران‌های متعدد و پارک آبی را تجربه کنید، از خرید و تفریح لذت ببرید و یک روز بانشاط را برای خود بسازید.

فضای ورودی این مرکز خرید، آب‌نمای خاصی دارد و اطراف آن‌که باغ‌های فانتزی تزیین‌شده هستند، به جذابیت مرکز خرید اضافه کرده‌اند.

تمام محصولات این مرکز خرید از جمله زیورآلات، ساعت، لوازم‌آرایش، لوازم خانه و پوشاک در مرکز خرید رویال سیتی در دسترس هستند؛ رستوران‌های اطراف این مرکز خرید غذاهای متنوع ویتنامی، غذاهای سنتی و انواع غذاهای دیگر را دارند که شما می‌توانید به سلیقه خود، آن‌ها را انتخاب کنید. مراکز تفریحی دیگر مانند سینما و محل‌هایی مخصوص برای بازی کودکان، تنوع تفریحی این مکان را بیشتر کرده و جزو بهترین مراکز خرید سراسر دنیا محسوب می‌شود.

مرکز خرید وین کام مگامال رویال سیتی

خیابان hang gai and hang bac

تمام مردم ویتنام این خیابان را به‌عنوان یکی از مکان‌های مناسب برای خرید سوغات و کارت‌پستال پیشنهاد می‌کنند‌، همچنین علاوه بر سوغات و کالاهای فرهنگی، شما می‌توانید کالاهای دیگری مانند لباس، لوازم بازی مخصوص کودکان و لوازم ورزشی را تهیه کنید و آن را به‌عنوان یادگاری از کشور ویتنام داشته و با خود ببرید.

اطلاع از نکات ضروری در راهنمای سفر به ویتنام

مرکز خرید ترانگ تین

از فروشگاه‌های مدرنی که برندهای مطرحی مانند لویی ویتون و بولگاری را به فروش می‌رساند و تنها ۱۰ دقیقه با دریاچه تفریحی هوآن کیم فاصله دارد، به این مکان می‌توان اشاره داشت. این مرکز خرید که از محبوب ترین مراکز خرید ویتنام است، در قلب شهر هانوی قرارگرفته و جزو محله‌های قدیم منطقه محسوب می‌شود و به دلیل معماری زیبای این مرکز خرید، افراد زیادی جذب آن می‌شوند.

مرکز خرید ترانگ تین از لوکس ترین مراکز خرید ویتنام، دارای ۶ طبقه است که طبقه اول، مخصوص بوتیک، طبقه بعدی خدمات جانبی تلفن همراه، در طبقه سوم فروش لوازم‌خانگی، در طبقه چهارم سوپر مارکت ها برای خرید خوراکی و در طبقه پنجم و ششم هم تنها دفترهای کاری قرارگرفته‌اند.

مرکز خرید ترانگ تین

بازار شناور CAI rang floating market از مراکز خرید ویتنام

از دلایل مهم شهرت مراکز خرید ویتنام، این بازار شناور است که خرید و فروش روی قایق‌ها انجام می‌شود و افراد باید برای خرید کالاهایی مانند لباس، زیورآلات و خوراکی‌های متعدد سوار بر قایق شده و با پارو زدن به سمت کالای مورد نظر خود رفته و آن را خریداری کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.