راهنمای سفر به ویتنام

راهنمای سفر به ویتنام

۰۱ مهر ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

کشور ویتنام، یکی از کشورهای حنوب شرقی قاره آسیاست که برای توریست ها و گردشگران محبوبیت زیادی دارد. در ویتنام شما می توانید انواع جاذبه های طبیعی حیرت انگیز و هم چنین آثار فرهنگی بسیار زیبا و چشم نوازی را بیابید. این جاذبه ها همگی باعث می شوند تا ویتنام برای هر توریستی یک مقصد جذاب باشد.

در راهنمای سفر به ویتنام، ما تمام اطلاعات لازم در مورد ویتنام را گردآوری کرده ایم. چنان چه می خواهید سفر به ویتنام را تجربه کنید و یا در تور اقساطی ویتنام ثبت نام کرده اید، دانستن موارد زیر به لذت و ارزش سفر شما می افزاید. پس تا انتهای مطلب راهنمای سفر به ویتنام همراه ما باشید.

راهنمای سفر به ویتنام

درباره کشور ویتنام

ویتنام از نظر جغرافیایی در بخش جنوب شرقی آسیا واقع شده است. پایتخت ویتنام، هانوی است. کشور ویتنام با کشورهای چین و لائوس هم مرز است. در ویتنام رودهای متعددی جریان دارند که مهم ترین آن ها رود مکونگ است. این رود بزرگترین رود در جنوب شرق آسیاست. کشور ویتنام تاریخ پر فراز و نشیبی داشته و سال های زیادی سایه جنگ بر سر آن بوده است.

بهترین زمان سفر

بهترین زمان سفر به ویتنام و گردش و گشت و گذار در طبیعت این کشور، در فصل های بهار و پاییز است. شرایط آب و هوایی در بهار بسیار عالی است و گردش در مناطق طبیعی ویتنام در این زمان لذت و جذابیت بیشتری دارد. به همین دلیل بسیاری از توریست ها این زمان را برای مسافرت خود به ویتنام بر می گزینند.

بهترین زمان سفر

راه ها و هزینه های سفر به ویتنام

بهترین راه سفر به ویتنام، استفاده از تور اقساطی ویتنام که توسط شرکت های مسافرتی ارائه می شوند است. هزینه های سفر به ویتنام تحت تاثیر این قرار می گیرد که شما در فصل شلوغ و داغ گردشگری به این کشور مسافرت می کنید یا در فصل های خلوت تر.

عامل دیگری که در میزان هزینه سفر به ویتنام موثر است، این است که شما از چه شهرهایی بازدید می کنید. تور قسطی ویتنام معمولا برای 8 روز و 7 شب اقامت و گردش در سه شهر که هانوی و هوشی مین مهم ترین آن ها هستند، ارائه می شود. حداقل قیمت این تورها در حال حاضر از 10 میلیون تومان آغاز می شود.

پیله های عصر پرواز، معتبرترین سامانه فروش تورهای اقساطی با شرایطی ایده آل

شرایط دریافت گذر نامه و ویزا

ویزای توریستی ویتنام در دو نوع فوری و عادی ارائه می شود. برای صدور ویزای عادی 20 روز کاری باید ثبت کنید و مدارکی مانند گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، عکس های 3*4، فرم درخواست ویزا، پرینت گردش مالی حساب، واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما، کپی و اصل مدارک شناسایی شخصی و گواهی تمکن مالی تایید شده لازم است.

شرایط دریافت گذر نامه و ویزای ویتنام

هزینه سفر و چه پولی همراه خود ببریم

در راهنمای سفر به ویتنام باید گفت که هزینه های سفر به این کشور شامل هزینه های محل اقامت، هزینه های گردش و گشت و گذار و هزینه های غذا و حمل و نقل می شود. واحد رسمی پول کشور ویتنام دونگ است. اما بهتر است برای سفر به این کشور همراه خود دلار ببرید. دلار یک ارز بین المللی است که می توانید به سادگی در صرافی ها و بانک های ویتنام آن را به دونگ ویتنام تبدیل کنید.

هزینه اقامت

ارزان ترین راه برای اقامت در ویتنام استفاده از هاستل است. یک اتاق خوب خصوصی در هاستل های ویتنام، بین 300 تا 400 هزار دونگ هزینه دارند. این اتاق ها امکانات خوبی برای اقامت دارند. البته هاستل های ارزان قیمت تر با مبلغ 100 هزار دونگ برای هر شب نیز در ویتنام یافت می شوند. حداقل قیمت هتل های خوب و متوسط در ویتنام از 250 هزار دونگ شروع می شود و با افزایش امکانات هتل، بیشتر می شود.

با رزرو تور اقساطی، امروز سفر کن، 10 ماه بعد پرداخت کن!

ارزان ترین و گران ترین مراکز اقامتی

ارزان ترین مکان ها برای اقامت مسافران و توریست ها مهمان خانه ها و هاستل های ویتنام هستند. قیمت اقامت در این مکان ها از حدود 100 هزار دونگ آغاز می شود.

در راهنمای سفر به ویتنام، هزینه هتل های خوب و متوسط ویتنام چیزی حدود دو برابر این قیمت است. هزینه اقامت در بهترین و لوکس ترین هتل های ویتنام هم از حدود 500 هزار دونگ آغاز می شود و افزایش می یابد. از جمله بهترین هتل ها در ویتنام می توان به هتل گلدن آرت هانوی و هتل پایونیر هوشی مین اشاره کرد.

ارزان ترین و گران ترین مراکز اقامتی

هزینه خورد و خوراک

رستوران های ارزان قیمت و معمولی در راهنمای سفر به ویتنام، غذاهای خود را با قیمتی بین 50 تا 100 هزار دونگ ارائه می دهند. یک وعده غذای دو نفره در رستوران های متوسط و نسبتا خوب این کشور، بین 200 تا 300 هزار دونگ هزینه در پی دارد.

بهترین رستوران ها در راهنمای سفر به ویتنام

یکی از معروف ترین و محبوب ترین رستوران ها در هانوی، رستوران کینگ روتی است. هم چنین رستوران نودل اند رول دیر رستوران محبوب این شهر است. از دیگر رستوران های مهم ویتنام می شود از رستوران ترام انه دانانگ و رستوران کینگ کباب هوشی مین یاد کرد.

با خرید تور اقساطی اروپا، یک ماجراجویی بی‌نظیر و تکرار نشدنی را تجربه کنید!

هزینه حمل و نقل

ارزان ترین راه برای حمل و نقل در راهنمای سفر به ویتنام، اتوبوس است. اتوبوس های درون شهری با بلیط های بین 1000 تا 4000 دونگی در خدمت مردم و توریست ها هستند. قیمت تاکسی ها از این بیشتر است و هزینه پایه استفاده از تاکسی در ویتنام حدود 10 هزار دونگ است. هم چنین برای جابجایی در شهر هایی ماند هوشی مین می توانید دوچرخه نیز کرایه کنید که قیمت آن بیشتر است.

جاذبه هایی که در سفر باید ببینید

در راهنمای سفر به ویتنام جاذبه های طبیعی و تفرجگاه های فراوانی را می توان یافت که برای هر توریستی جذاب است. یکی از جاذبه های مهم در ویتنام، برج بیتکس کو است که سومین برج بلند ویتنام بوده و معماری بسیار زیبایی دارد.

اگر به گذران اوقات خود در تفرجگاه ها و مناطق ساحلی علاقه دارید، حتما از سیکس سنسز نین وان دیدن کنید. در این مکان در راهنمای سفر به ویتنام، شما می توانید از مناظر بسیار زیبا، آب و هوای عالی ضمن حفظ حریم خصوصی خود لذت ببرید. از جمله جاذبه های طبیعی در ویتنام می توان دره مونگ هوا، آبشار پانگور و غار سون دونگ یاد کرد. این مکان ها با زیبایی خود شما را خیره خود خواهند کرد.

جاذبه هایی که در سفر باید ببینید

بهترین مراکز خرید

اگر در حین اقامت در هانوی قصد خرید دارید، بهترین گزینه پیشنهادی مرکز خرید Lotte Center است. در این مرکز خرید تنوع اجناس بسیار زیاد بوده و قیمت ها نیز کاملا مناسبند. در این مرکز خرید امکانات تفریحی و نیز غذاخوری های متعددی واقع شده اند. هم چنین اگر به دنبال یک مرکز خرید عالی برای پوشاک می گردید، حتما مرکز خرید ساویکو مگامال را امتحان کنید. این مرکز خرید انواع البسه از بهترین برندها را داشته و نیز، در رستوران آن انواع غذاهای مختلف دریایی سرو می شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.