شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی

بهترین شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی

۰۸ مهر ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا است که امروزه در بین سه مقصد گردشگری محبوب دنیا قرار دارد. این کشور از ویژگی هایی مانند سواحل جذاب و دیدنی، آثار تاریخی، اماکن مذهبی و… برخوردار است و می تواند برای هر انسان با هر سلیقه ای جذاب باشد. در ادامه به کعرفی شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی می پردازیم.

تایلند از دسته کشورهایی است که بسیاری از خانواده ها آن را مناسب برای سفر های با خانواده نمی دانند، این در حالی است که این کشور پر از مکان های دیدنی وگردشگری جذاب برای کودکان و جوانان است و فقط لازم است شما پیش از سفر خود اطلاعات کاملی درباره ی جایی که قصد دارید بروید، پیدا کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی را معرفی کنیم پس تا پایان این مقاله پیله های عصز پرواز را همراهی کنید.

شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی

بانکوک، از شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی

بانکوک پایتخت این کشور محسوب می شود و از پرهیجان ترین شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی است، این شهر جاذبه های تاریخی و مدرن زیادی دارد و بسیار مورد استقبال گردشگران تور اقساطی بانکوک واقع شده است. در ادامه به بررسی و معرفی برخی از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا می پردازیم.

رودخانه‌ یچائوفرایا Chao Phraya

در شهر بانکوک رودخانه های متعددی وجود دارد که از این رودخانه ها برای رفت و آمد استفاده می کنند. یکی از این رودخانه ها چائوفرایا است که در آن قایق سواری قرار دارد و مردم خود این شهر و همچنین دیگر گردشگران با عبور از این رودخانه به دیدن ساختمان های بلند و هتل های فانتزی می پردازند. این رودخانه یکی از مسیرهای حمل و نقل محسوب می شود و روزانه افراد زیادی از طریق این قایق ها از این مسیر عبور می کنند.

بهترین رستوران های بانکوک برای شکم گردان حرفه ای

مرکز خرید سیام پاراگون Siam Paragon

این مرکز خرید، یکی از لوکس ترین مراکز خرید بانکوک از شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی محسوب می شود که در آن انواع مختلفی از بهترین برند ها موجود است. این مرکز خرید دارای 250 مغازه است که بیشتر افراد مشهور وپولدار تایلند و یا توریست های خارجی از آن ها، اجناس گوناگونی را تهیه میکنند. همچنین در این مرکز خرید، بزرگترین آکواریوم جنوب شرقی آسیا قرار دارد و دوکمپانی لامبورگینی و فراری در آن جا نمایشگاه دارند.

بازار چاتوچاک Chatuchak Market

یکی از شلوغ ترین بازارهای بانکوک، بازار چاتوچاک است. این بازار در مساحت 4000 مترمربعی واقع شده است و بیش از 8000 غرفه دارد و هر چه که شما نیاز دارید را می توانید در این بازار پیدا کنید.

بازار چاتوچاک Chatuchak Market

عمارت ویمانمک Vimanmek Mansion

عمارت ویمانمک یکی از سازه های قدیمی با چوب ساج در بانکوک، از شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی است و مدتی افراد سلطنتی در این عمارت ساکن بوده اند اما این عمارت برای مدتی طولانی خالی از سکنه بوده است و آن را برای بازدید عموم مردم آماده کرده اند و برای بازدید از این بنا شما باید برخی از قوانین مانند عکس برداری نکردن و یا رعایت پوشش خود را رعایت کنید.

موزه ملی بانکوک

این موزه در ابتدا برای نگهداری از هدایایی که شاه به فرزند خود، رامایپنجم داده بود تاسیس شد اما سپس در آن دیگر چیزهای تاریخی مانند لباس، سلاح، سنگ های قیمتی و … به نمایش گذاشته می شود. بازدید از این موزه شما را با تاریخ این کشور و شهر آشنا می کند.

پارک لومپینی Lumpini

این پارک بیش از 500 هزارمتر مربع مساحت دارد و یکی از بهترین مکان های بانکوک برای استراحت است و اگر به دنبال یک مکان آرام برای آرامش هستید این پارک را در صبح های زود امتحان کنید.

جزیره پوکت

تایلند دارای جزایر زیادی برای تفریح است که جزیره ی پوکت یکی از شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی بوده و شما می توانید به همراه خانواده برای گردش و تفریح با تور اقساطی پوکت به این جزیره بروید. این جزیره در جنوب غربی کشور تایلند واقع شده است و آب زلال و گرمی اطراف آن وجود دارد همچنین ساحلی شنی که دور تا دور آب کشیده شده است، منطقه ی جذابی را درست کرده که می توان از آن لذت برد.

جزیره پوکت

خلیج فانگ نگا

در این جزیره که یکی از مناطق پوکت است فعالیت هایی چون فیل سواری و قایق سواری صورت می گیرد و شما در حین انجام این کارها می توانید به مرغ های دریایی که در این منطقه زندگی می کنند توجه کنید و از زیبایی محیط اطراف لذت ببرید.

جزیره جیمز باند

این جزیره در پوکت با نام Nail Island شناخته می شود و یکی از مشهورترین مناطق در پوکت به حساب می آید که پس از پخش فیلم مردی با اسلحه طلایی بیشتر مورد توجه واقع شد.

بهترین مراکز خرید پوکت؛ خرید بهشت روی زمین

جزیره پانیی

این روستا روی آب و کنار صخره ها واقع شده است و بسیاری از گرشگران پس از بازدید از جزیره ی جیمز باند به این روستا می آیند و غذای خود را در این مکان میل می کنند.

بازدید از مجسمه بزرگ بودا

مجسمه ی بزرگ بودا در پوکت از دیگر نقاط جذاب این منطقه به حساب می آید. این مجسمه ارتفاعی 45 متری دارد و از فاصله ی دور به طور کامل مشخص است.

بازدید از مجسمه بزرگ بودا

جزیره کرابی

کرابی شهری در جنوب کشور تایلند که کنار دریای آندمان قرار دارد و مساحتی معادل 4709 کیلومتر مربع دارد. جزیره کرابی از شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی بوده و جزایر زیبا، کوهستان های دلربا و سواحل آرامش بخش، فقط بخشی از زیبایی های طبیعی کرابی هستند.

چیانگ مای

چیانگ مای یکی از شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی محسوب می شود که در شمال این کشور واقع شده است. آثار تاریخی در این شهر به خوبی محافظت شده است، همچنین این شهر از رستوران های خوبی برخوردار است که غذاهای تایلندی و اروپایی را با قیمت مناسب در اختیار گردشگران قرار می دهد.

رسومات شگفت انگیز و عجیب ترین آداب مردم تایلند

مجمع الجزایر ترات

این مجمع الجزایر در کنار جزیره ی تایلند و مرز کامبوج واقع شده است و همچنین مراکز مختلفی را در جهت بازپروری و محافظت از حیوانات فراهم کرده است. سواحل این جزیره با ماسه های سفید پوشیده شده از شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی محسوب شده که زیبایی خاص را به این منطقه بخشیده و آن را به یکی از مراکز گردشگری تبدیل کرده است.

مجمع الجزایر ترات
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.