مراکز خرید پوکت

بهترین مراکز خرید پوکت

۰۴ تیر ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

جزیره زیبا و رویایی پوکت را بیشتر با سواحل شگفت انگیز، طبیعت رویایی و جزایر فوق العاده اش می شناسند، به اقامتگاه های لوکس و خوردن غذاهای خوش طعم تایلندی در کنار سواحل زیبای این جزیره، اما پوکت میزبان مراکز خرید بسیار خوب و بازارهای محلی جذابی هم هست که گشت و گذار در آنها یکی از فعالیت های مورد علاقه مسافران به این جزیره شگفت انگیز کشور تایلند محسوب می شود. در این مطلب قرار است به سراغ مراکز خرید پوکت رفته و شما را با معروف ترین و محبوب ترین آنها در میان گردشگران آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

مرکز خرید جانگ سیلون | Jungceylon Shopping Mall

یکی از معروف ترین مراکز خرید پوکت، مرکز خرید جانگ سیلون است. جانگ سیلون مرکز خریدی است بسیار زیبا و مدرن در ساحل تماشایی پاتونگ که با بیش از 200 مغازه بهشت علاقه مندان به خرید در پوکت محسوب می شود. مجموعه ای در مرکز شهر که انواع و اقسام اجناس و کالاها را می توان در آن یافت. این مرکز شلوغ و پر جنب و جوش رو به روی جاده بانگالا قرار گرفته و وسعت فوق العاده آن هر گردشگری را شگفت زده می کند. دو فروشگاه بسیار معروف در این مجموعه وجود دارند که شهرت جانگ سیلون را در میان گردشگران جند برابر می کنند.

فروشگاه رابینسون و سوپرمارکت Big C که گشت و گذار در این مرکز را به یادماندنی تر می کنند. این مجموعه هم مانند دیگر مراکز خرید بزرگ و معروف شهرهای توریستی دنیا علاوه بر مرکزی برای خرید، مجموعه ای تفریحی و سرگرم کننده نیز محسوب می شود و امکانات تفریحی و رفاهی متعددی را می توان در آن دید. در واقع رستوران های جانگ سیلون به قدری فوق العاده هستند که رفتن به این مرکز خرید شما را میهمان طعم هایی بی نظیر و فوق العاده هم خواهد کرد.

در رستوران ها و کافه های جانگ سیلون می توانید انواع غذاهای خوش طعم تایلندی و غذاهای بین المللی را با کیفیت فوق العاده امتحان کرده و لحظاتی فراموش نشدنی را در این مجموعه فوق العاده و پرطرفدار پوکت سپری کنید. سالن سینمای لوکس و مدرن، بخش بازی های کامپیوتری، فروشگاه و موزه جهانی شِل و … از دیگر امکانات تفریحی این مجموعه فوق العاده هستند که رفتن به جانگ سیلون را به یکی از تجربیات فوق العاده گردشگران در پوکت تبدیل می کنند.

مراکز خرید پوکت

پوکت ویکند مارکت | Phuket Weekend Market

خرید از مجموعه های لوکس و مدرن از جذاب ترین بخش های سفر به کشورهای مختلف دنیاست؛ اما رفتن به بازارهای محلی کشورها و شهرهایی که به آنها سفر می کنیم چیز دیگری است. خرید کردن تنها بخشی از جذابیت گشت و گذار در این بازارهای محلی محسوب می شود. با رفتن به این بازارهای رنگارنگ و فوق العاده می توانید با مردم بومی و محلی معاشرت کرده، از دیدن آداب و رسوم مردم کشور مقصد لذت ببرید و خریدی فوق العاده و به یادماندنی را تجربه کنید.

به ویژه خریدن سوغات و صنایع دستی کشوری که به آن سفر کرده اید از این بازارها، به یکی از جذاب ترین بخش های سفر شما تبدیل خواهد شد. پوکت ویکند مارکت یا بازار آخر هفته پوکت یکی دیگر از پرطرفدارترین مراکز خرید پوکت است که هر چیزی که فکرش را بکنید از اجناس و کالاهای دست دوم گرفته تا وسایل الکترونیکی و اشیای عتیقه را می توان یافت. تنوع چیزی است که شما را در این بازار محلی جذاب پوکت غافلگیر می کند.

بازاری که محلی ها به آن بازار ناکا می گویند و در خیابان چائو فاوست پوکت قرار گرفته است. ویکند مارکت یکی از بهترین انتخاب ها برای خوردن غذاهای فوق العاده کشور تایلند هم محسوب می شود.

با تور اقساطی پوکت الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید!

سنترال فستیوال پوکت | Central Festival Phuket

سنترال فستیوال یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید پوکت است که می توانید خریدی لذت بخش و به یادماندنی را در آن تجربه کرده و با وجود امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده این مرکز لحظاتی مفرح و هیجان انگیز را هم به ویژه اگر به همراه خانواده تان به این مجموعه می روید در سنترال فستیوال پوکت سپری کنید. این مرکز در بیرون از شهر پوکت قرار دارد. 120 فروشگاه سنترال فستیوال هر آنچه که خریداران نیاز داشته باشند را عرضه کرده و با هر سلیقه ای که به این مرکز خرید لوکس و زیبای پوکت بروید نا امید از این مجموعه بیرون نمی آیید.

سنترال فستیوال دومین مرکز خرید بزرگ پوکت محسوب می شود و طرفداران بسیاری در میان گردشگرانی دارد که به این جزیره رویایی کشور تایلند سفر می کنند. اگر با تور پوکت همراه شده و به این جزیره زیبا و دیدنی رفتید، بازدید از این مجموعه فوق العاده را هم فراموش نکنید.

معروف ترین مراکز خرید پوکت

پوکت واکینگ استریت | Phuket Walking Street

بازار آخر هفته واکینگ استریت پوکت یکی از جذاب ترین مراکز خرید پوکت است که می توانید در سفر به این جزیره زیبا و دیدنی از آن بازدید کنید. با رفتن به این بازار علاوه بر خریدی فوق العاده، می توانید از حال و هوای جذاب و پرجنب و جوشی که بر این بازار حاکم می شود هم لذت برده و لحظاتی به یادماندنی را در جزیره رویایی پوکت سپری کنید. این بازار در روزهای یکشنبه هر هفته در خیابان تالانگ برگزار می شود.

رزرو تور اقساطی تایلند بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز !

پریمیوم اوت لت پوکت | Premium Outlet Phuket

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید پوکت که در میان گردشگران هم طرفداران بسیاری دارد، پریمیوم اوت لت است. مرکز خریدی بسیار خوب در جاده بای پس این شهر که نمایندگی بسیاری از برندهای مطرح دنیا را می توان در آن دید. در این مرکز نیز مانند سایر اوت لت ها می توانید تخفیف های بسیار خوبی گرفته و اجناس و کالاهای برندهای محبوب دنیا را با قیمت هایی فوق العاده خریداری کنید. این مرکز بهترین گزینه برای خرید اجناس و کالاهای ورزشی در جزیره زیبای پوکت هم به شمار می رود. همچنین با رفتن به پریمیوم اوت لت می توانید از خرید سوغات و صنایع دستی مختلف کشور تایلند هم لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید پوکت

اگر قصد سفر به این جزیره بسیار زیبا را دارید، در راهنمای سفر به پوکت می توانید اطلاعات کامل تری از این جزیره شگفت انگیز و تماشایی کشور تایلند به دست آورید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.