معروف ترین کافه های کوش آداسی

معروف ترین کافه‌های کوش آداسی

۰۳ تیر ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

شهر کوش آداسی یکی از زیباترین سواحل ترکیه را دارد. این شهر بندری از نظر تاریخی هم اهمیت خیلی زیادی داشته و بناهای باستانی زیادی را در خودش جای داده است، آب و هوای خوب و دریای تمیز،همچنین وجود معروف ترین کافه‌های کوش آداسی هم با فضای های بی نظیر باعث شده تا بسیاری از گردشگران این شهر را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنند.

این شهر تفریحات و سرگرمی های متنوعی دارد. اما مثل خیلی از شهرهای دیگر ترکیه، کوش آداسی هم کافه های جذاب و دلنشینی دارد. اغلب مسافرانی که به کوش آداسی می روند در واقع قصد بازدید از جزیره یونانی ساموس را دارند که در همان نزدیکی است. ولی در هر صورت شما بهتر است که در آداسی اقامت داشته باشید و فقط یک یا دو روز از سفرتان را به بازدید از جزیره اختصاص دهید.

گذراندن یک بعد از ظهر در کافه ای دنج درحالی که قهوه ترک و باقلوای ترکی میل می کنید واقعاً هیجان انگیز است. پس خیلی مهم است که قبل از سفر تا حدودی با معروف ترین کافه‌های کوش آداسی آشنا باشید و بهترین هایشان را بشناسید.

تعرفه قیمت تور اقساطی کوش آداسی

معروف ترین کافه‌های کوش آداسی برای غذا خوردن

اگر به قصد صرف وعده های غذایی می خواهید به کافه بروید توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید. هزینه غذا در ترکیه زیاد نیست اما گاهی در برخی از کافه ها ممکن است قیمت غذاها خیلی بالاتر از رستوران ها باشند.

بنابراین تا جایی که امکان دارد برای میل کردن غذا به رستوران های خوب کوش آداسی بروید. حتی اگر اهل غذاهای سنتی ترکیه نیستید هم جای نگرانی نیست. در کوش آداسی چندتا از فست فودهای زنجیره ای مثل مک دونالد و کینگ برگر شعبه دارد. این رستوران ها معمولاً قیمت زیادی هم ندارند و غذا خوردن در آن ها به صرفه است. بنابراین خیلی راحت به یکی از آن ها بروید و از طعم غذاهای تازه شان لذت ببرید.

معروف ترین کافه‌های کوش آداسی
برترین کافه های کوش آداسی

کافه سنتر

یکی از معروف ترین کافه‌های کوش آداسی که غذا هم سرو می کنید کافه سنتر است. ویژگی خوب این کافه که باعث محبوبیتش شده، مناسب بودن قیمت هایش است. با این که خوراکی های آنجا از کیفیت خیلی خوبی برخوردارند اما قیمت های منوی کافه سنتر تا میزان زیادی کم تر از دیگر کافه های شهر کوش آداسی هستند.

چون کافه سنتر قیمت های مناسبی دارد بدیهی است که در بیش تر ساعت های روز شلوغ و پرجمعیت است. با این حال این کافه دو بخش دارد. یعنی به جز فضای اصلی سالن کافه، در بیرون آن هم میز و صندلی چیده شده است و می توانید در فضای آزاد قهوه تان را میل کنید و از هوای دلچسبت شهر لذت ببرید.

پس فراموش نکنید که کافه سنتر در هر ساعتی از روز هرچیزی که بخواهید را برایتان فراهم می کند. با این که منوی صبحانه فقط تا ساعت خاصی از روز ارائه می شود، در هر زمان می توانید از غذاها و نوشیندنی ها سفارش دهید.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی کی است؟

معروف ترین کافه‌های کوش آداسی
کافه سنتر کوش آداسی

کافه دژاوو

کافه دژاوو از آن کافه های دنج و کوچک است که بیش تر صندلی هایش را در خیابان چیده است. این کافه به دلیل فضای کمی که دارد همیشه شلوغ است. همچنین منوی خیلی ساده این کاغه باعث شده تا بسیاری از گردشگران به سراغ آنجا نروند. اما چه چیزی باعث خاص بودن کافه دژاوو کوش آداسی شده است؟

این کافه با اینکه فضا و منوی محدودی دارد اما جای خیلی مفرح و جالبی است. اغلب مشتری های این کافه مردم محلی ای هستند که سال هاست به آنجا می روند. بیش تر آن ها فقط برای صرف چای یا قهوه روزانه به کافه دژاوو می روند. توصیه می کنیم شما هم اگر قصد داشتید بعد از یک روز پر هیجان در بین دیدنی های کوش آداسی استراحت کنید، به کافه دژاوو بروید و از برخورد خوب کادر این کافه حسابی سرحال شوید و مدتی را در راحتی و شادی بگذرانید.

کافه دژاوو کوش آداسی
کافه دژاوو کوش آداسی

راهنمای سفر به کوش آداسی را حتما مطالعه نمایید.

کافه مادو

این کافه جزو کافه های لوکس کوش آداسی به حساب می آید. منظره رو به ساحل و دریا از جمله ویژگی های کافه مادو است. خیلی ها آنجا را برای صرف صبحانه انتخاب می کنند که واقعاً گزینه مناسبی است. همچنین اگر برای مذاکره های کاری به کوش آداسی می روید بد نیست کافه مادو را به عنوان محل قرار در نظر داشته باشید.

سرویس دهی این کافه در سطح بالایی قرار دارد و معمولاً قبل از این که لازم باشد کسی را صدا کنید، گارسن ها به سراغ شما می آیند و نظرتان را درباره خوراکی ها می پرسند. قیمت غذاهای کافه مادو کمی گران هستند. با این حال با توجه به کیفیتی که دارند ارزش امتحان کردن را دارند. اما فراموش نکنید که این کافه به کیک ها و دسرهای تازه اش معروف است. حتماً آن ها را با چای و یا قهوه ترکی امتحان کنید و از عطر و طعم فوق العاده شان لذت ببرید.

برترین کافه های کوش آداسی
کافه مادو کوش آداسی

کافه و بار کوکونات بیچ

اگر به دنبال جای خوبی برای خوردن یک نوشیدنی خنک در کنار ساحل هستید باید این کافه را امتحان کنید. کافه کوکونات که در واقع هم بار نوشیدنی دارد و هم کافه، در کنار ساحل دریای اژه در کوش آداسی قرار دارد.

وقتی به این کافه می روید اولین چیزی که نظرتان را جلب می کند تزئینات خیلی جالب آن است. چراغ های رنگی و صندلی هایی که در فضای باز چیده شده اند به نوعی امتیاز مثبت برای این کافه حساب می شوند. همچنین در بیش تر شب ها کافه کوکونات کوش آداسی برنامه های خیلی ویژه ای برای مشتریانش دارد. این برنامه ها اغلبشان با موسیقی های محلی و بین المللی همراه هستند. توصیه می کنیم شب ها که مشغول پیاده روی در ساحل کوش آداسی هستید به طور حتم سری هم به این کافه بزنید و نوشیدنی های خوبش را امتحان کنید.
اغلب مشتریان این کافه بهترین ویژگی اش را در سرویس دهی خوب و رفتار مناسب می دانند.

بهترین رستوران های کوش آداسی را بشناسید.

کافه و بار کوکونات بیچ کوش آداسی
معروف ترین کوش آداسی

دانستنی های درباره مهیج ترین تفریحات کوش آداسی

5/5 - (1 امتیاز)

5 دیدگاه برای ”معروف ترین کافه‌های کوش آداسی

  1. کافه دژاوو و کافه مادو دوتا از بهترین کافه ها داخل کوش آداسی هسا از نظر من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.