رستوران های کوش آداسی

بهترین رستوران های کوش آداسی

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

کوش آداسی به معنی جزیره پرنده، از شهرهای ساحلی ترکیه است که به خاطر آب و هوای خوب و زیبایی به یکی از قطب‌های توریستی ترکیه تبدیل شده است.

اگر قصد سفر به کوش آداسی را دارید؛ ما در این مقاله سعی داریم بهترین و با کیفیت ترین رستوران های کوش آداسی را به شما معرفی کنیم، که بتوانید ‌در سفرتان آن‌ها را تجربه کنید.

رستوران لادیس بیچ | ladies beach hotel restaurant

یکی از رستوران‌های ساحلی با کیفیت کوش آداسی، رستوران هتل لادیس بیچ است. این رستوران در وعده‌های صبحانه، نهار، شام و همچنین انواع میان وعده‌ها انواع و اقسام غذاهای ترکیه‌ای سنتی و جدید را دارد.
بهترین کباب‌ها را می‌توانید آن جا امتحان کنید. غذاهای رستوران لادیس بیچ از مواد ارگانیک درست می‌شوند و حلال هستند. میز و صندلی‌های چوبی در فضای آزاد با منظره دریا و دیزاین و چیدمان پرس‌های غذا به جذابیت این رستوران افزوده است.

رستوران های کوش آداسی

رستوران ارزینکان | Erzincan

یکی از قدیمی ترین رستوران های کوش آداسی، رستوران ارزینکان است که در یک محله قدیمی حدود 20 سال پیش شروع به کار کرده است. به همین خاطر محیط رستوران، بافت ساده و قدیمی دارد با این حال فضای دلنشینی در باغ با دکور چوبی با دید آرامش بخش دریا را برای مشتریانش فراهم کرده است.
رستوران ارزینکان به منوی غذاهای کبابی معروف است ولی با این حال به گیاه خواران و مسلمانان هم احترام گذاشته شده و انواع غذاهای گیاهی و حلال در منو دیده می‌شود. وای فای، دسترسی آسان برای معلولان و تلویزیون بزرگ از خدمات این رستوران است.

رستوران گلدن بویز | Golden boys

رستوران گلدن بویز، یکی از معروف ترین رستوران های کوش آداسی است؛ که انواع غذاهای ترکیه‌ای را با گوشت و مرغ و ماهی می‌توانید توی منو گلدن بویز پیدا کنید.
همچنین در این رستوران، انواع دسرها و شیرینی‌های جذاب سنتی و مدرن ترکیه را می‌توانید سفارش دهید.
کارکنان گلدن بویز خیلی حرفه‌ای و خوش برخورد هستند و برای انتخاب غذا کاملاً شما را راهنمایی می‌کنند.
غذاها از مواد تازه تهیه می‌شوند و حلال هستند. فضای روباز و ساده رستوران به همراه محیطی برای بازی کودکان این امکان را به شما می‌دهد که در آرامش غذایتان را میل کنید.

با تور اقساطی کوش آداسی الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید!

رستوران اوکسا مارینا | Oksa Maeina

از لوکس ترین و جدید ترین رستوران های کوش آداسی، رستوران دریایی اوکسا مارینا است. منوی رستوران بسیار متنوع و با کیفیت است. با وجود انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی، اوکسا مارینا به غذاهای دریایی خود معروف است. بهترین و تازه ترین مواد غذایی دریایی و گوشت سفید را می‌توانید در رستوران آرام و شیک اوکسا مارینا به همراه بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها تجربه کنید. رستوران روی اسکله و با دید نامحدود به دریا مارینا، دلنشین ترین مکان برای سرو غذا را فراهم کرده است.

بهترین رستوران های کوش آداسی

کافه و رستوران ساحلی کوکونات | Coconut beach

برای دیدن ساحل زیبای کوش آداسی و تجربه یک وعده غذای خوشمزه و با کیفیت، پیشنهاد ما کافه و رستوران ساحلی کوکونات است.
برای هر وعده غذایی و در هر ساعتی که بخواهید، می‌توانید به کوکونات بروید و روی شن‌های ساحل آرامش بگیرید. رستوران ساحلی کوکونات، منوی ایتالیایی دارد که بسیار با کیفیت است؛ مخصوصا دسرها و وعده‌ی صبحانه. وسایل سرگرمی برای کودکان هم در این کافه بار وجود دارد و فضای خانوادگی و صمیمی دارد. دیدن غروب ساحل به همراه نوشیدن قهوه در کوکونات بیچ از دست ندهید!

رستوران کوفتجه یوسف

از معروف ترین غذاهای سنتی ترکیه، کوفته است. شما بهترین کوفته‌ها را می‌توانید در ترکیه بخورید. مجموعه رستوران‌های کوفتجه یوسف در شهرهای مختلف ترکیه از جمله کوش آداسی شعبه دارند.
فقط کوفته سرو می‌شود که می‌تواند بهترین کوفته زندگی شما باشد. شکل کوفته‌های ترکیه‌ای شبیه کباب تابه‌ای ایرانی است اما مزه بی نظیری دارد. کوفتجه یوسف در مرکز خرید آ و م قرار دارد و از شلوغ ترین رستوران های کوش آداسی است. قیمت‌های بسیار مناسبی دارد و مواد غذایی بسیار تازه و با کیفیت هستند.

بعد از سرو غذا می‌توانید هرچقدر که می‌خواهید چایی سفارش دهید و با باقلوای تازه ترکیه‌ای نوش جان کنید. فضای رستوران کوفتجه یوسف ساده و شیک است و هم فضای بسته و هم روباز دارد.

رزرو تور اقساطی ترکیه بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز !

رستوران کومسال کوش آداسی | Kumsal

رستوران کومسال از خوش جا ترین رستوران های کوش آداسی است، تمامی میز و صندلی‌های رستوران به سمت دریا و روی شن‌های ساحل قرار گرفته‌اند که تجربه میل غذا با صدای دریا را به شما هدیه می‌دهد.
کومسال رستوران ترکیه‌ای است که دارای منوی بین المللی و متوعی است. این رستوران با غذاهای دریایی تازه و استیک‌های خوش طعم شناخته شده است. انواع نوشیدنی‌های طبیعی و جذاب با پیش غذاها و دسرهای متنوع، هم سرو می‌شود. کومسال، بهترین گزینه برای گذراندن شب‌های گرم کوش آداسی است.

معروف ترین رستوران های کوش آداسی

رستوران مزگیت کوش آداسی | Mezgit

از جذاب ترین رستوران های کوش آداسی، مزگیت است که توسط یک خانواده اداره می‌شود و به پخت بهترین غذاهای دریایی معروف است. شما می‌توانید ماهی‌های تازه را از توی یخ انتخاب کنید و به سلیقه خودتان نحوه پختش را سفارش دهید؛ که می‌تواند از جذاب ترین تجربه‌های سفر به کوش آداسی باشد. علاوه بر این پیش غذاهای جذاب و انواع سالاد در کنار غذا، منوی رستوران را کامل می‌کند. رستوران مزگیت در هر ساعت از شبانه روز و برای هر وعده‌ای که بخواهید، آماده پذیرایی است.

رستوران دگیرمن کوش آداسی | Degirmen

دگیرمن یک مجموعه تفریحی و گردشگری است که تقریباً در خارج از شهر قرار دارد. علاوه بر رستوران بزرگ با انواع غذاهای ترکیه‌ای و بین المللی، محیط رستوران انقدر جذابیت دارد که همه افراد خانواده از کوچک تا بزرگ، را سرگرم خواهد کرد. دگیرمن در باغی بزرگ با استخر به همراه اردک و پرنده‌ها در کنار باغ سبز، واقع شده است که فضایی خوش آب و هوا را با فضایی سنتی فراهم کرده است. نانوایی سنتی، اصطبل و باغ وحش بزرگ با انواع حیوانات از جاذبه‌های رستوران دگیرمن است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.