هاستل های ارزان در استانبول

هاستل های ارزان در استانبول

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

استانبول یکی از اصلی ترین هدف های گردشگری برای افرادی است که به دنبال یک سفر کم هزینه و اقتصادی با تور اقساطی استانبول هستند، شهری که در دو قاره جهان واقع شده و زیبایی هایش تمام نشدنی و رویایی است. شهری که برای تمامی افراد با هر سلیقه ای مناسب است.

استانبول یعنی کاخ های سلطنتی و تاریخی که شکوه و بزرگی امپراتوری عثمانی را در بناهایش می بینید و همان مساجد معروف ایا صوفیه و سلطان احمد عکس هایش را که بارها دیده اید؛ اگر شما نیز به دنبال سفری ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستید که با چه هزینه پایینی می توان در شهر استانبول اقامت کرد، می توانید در ادامه مقاله “هاستل های ارزان در استانبول” با ما باشید.

استانبول

هاستل چیست؟

در ایران و خارج از آن، اقامتگاه هایی شبیه به هتل ها وجود دارند که علاوه بر کم هزینه بودن، امکانات اقامتی مناسبی را برای شما به همراه دارند. هاستل در واقع نوعی خوابگاه با امکاناتی همچون دستشویی، حمام و گاهی آشپزخانه به صورت مشترک است که شما با اجاره کردن یک تخت و رزرو اتاق خصوصی برای خانم ها یا آقایان و یا به صورت مختلط می توانید استفاده کنید.

مزایای هاستل های ارزان در استانبول

قیمت هاستل ها نسبت به هتل ها بسیار ارزان تر است. حضور تعداد زیادی از مسافران در محیط های مشترک به شما امکان برقراری ارتباط اجتماعی را می دهد؛ در برخی از هاستل ها رویدادهای اجتماعی مانند تماشای مسابقات در کنار هم و یا مراسمی مانند شب یلدا در ایران برگزار می شود؛ معمولا بر اساس محیط فرهنگی موجود شکل می گیرند و شما این عوامل فرهنگی را کاملا لمس می کنید.

مزایای هاستل های ارزان در استانبول

معایب هاستل های ارزان در استانبول

اگر فقط به دنبال اقامت ارزان هستید، ممکن است مجبور به استفاده از اتاق خود با افراد دیگر شوید؛ البته استفاده از اتاق خصوصی در این نوع اقامت ها نسبت به هتل ارزان تر است. نظافت در این نوع هاستل ها در مقایسه با هتل ها بسیار کم رنگ تر است، پس در صورت نیاز باید خودتان محیط اطرافتان را تمیز کنید.

ممکن است سکوت و آرامش به درستی رعایت نشود و گاهی سر و صدا اذیتتان کند. نسبت به هتل ها از امنیت کم‌تری برخوردار هستند. ولی برای افرادی که به هزینه سفر بیشتر از چیزهای دیگر توجه می کنند، آن هایی که تنها سفر می کنند و گردشگرانی که فقط برای استراحت شبانه از این هاستل های ارزان در استانبول استفاده می‌کنند بسیار مناسب است.

بهترین پارک های موضوعی و شهربازی های استانبول را بشناسید

بهترین هاستل های شهر استانبول

هاستل چیرز

یکی از بهترین های ارزان در استانبول هاستل چیرز است؛ این هاستل کوچک زیبا و رنگارنگ دارای 9 اتاق، با سلیقه های مختلف است.

هاستل چیرز

اتاق های هاستل

اتاق 10 تخته مختلط، 4 تخته مخصوص بانوان، اتاق 2 تخته لوکس، تک تخته لوکس است. از امکانات این هاستل میتوان به وای فای پر سرعت رایگان، پارکینگ، اتاق خانواده، سرویس فرودگاهی، باغ، صبحانه و غیره اشاره کرد. فاصله این هاستل تا ایا صوفیه 300 متر تا بازار ادویه 900 متر تا مسجد سلیمانیه 1.3 کیلومتر تا برج گالاتا 1.7 کیلومتر است.

هاستل هانچی

یکی دیگر از هاستل های ارزان در استانبول هانچی است که در قلب استانبول و دسترسی بسیار مناسبی به جاذبه های مختلف دارد. در این هاستل 5 اتاق مختلف وجود دارد که اتاق 2 تخته، 6 تخته مخصوص بانوان و اتاق 4 تخته از جمله اتاق های این هاستل است.

از امکانات آن می توان به اینترنت پر سرعت رایگان، رستوران، باغ، صبحانه و چندین بازی مانند دارت و فوتبال دستی اشاره کرد. فاصله تا مسجد سلیمانیه 1.3 کیلومتر تا برج گالاتا 2.5 کیلومتر و تا خیابان استقلال 3.9 کیلومتر است. در این هاستل ورود حیوانات خانگی ممنوع و اتاق ها ظرفیت افزودن تخت اضافه را ندارند.

رستوران های ایرانی در استانبول، لذت شکم‌گردی وطنی در دیار ترک

هاستل بیگ اپل

در مرکز شهر استانبول قرار دارد و دسترسی بسیار مناسبی به جاذبه ها و مراکز دیدنی دارد؛ در این هاستل های ارزان در استانبول، 6 اتاق متفاوت وجود دارد، اتاق 2 نفره،3 تخته لوکس، اتاق مختلط مخصوص بانوان و اتاق 6 تخته مختلط. اتاق های دو تخته و سه تخته با صبحانه بوده و از امکانات بهتری نسبت به سایرین برخوردار است؛ از امکانات این هاستل، اتاق خانواده، وای فای پر سرعت رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس فرودگاهی، خدمات اتاق و غیره است. فاصله این هاستل تا برج میدن 2.7 کیلومترتا برج گالاتا 2.3 کیلومتر و تا ایاصوفیه 400 متر است.

هاستل بیگ اپل

هاستل و مهمان خانه باهائوس

یکی دیگر از هاستل های ارزان در استانبول باهائوس است و دسترسی مناسبی به دیدنی های شهر مثل مسجد آبی یا سلطان احمد دارد. تهویه هوا و پارکینگ اختصاصی، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان، وای فای پر سرعت رایگان از دیگر امکانات این هاستل است؛ در این مهمان خانه، 3 نوع اتاق 14 تخته، 8 تخته و دو تخته وجود دارد. فاصله آن تا مسجد آبی 200 متر تا ایاصوفیه 400 متر تا بازار ادویه 1.5 کیلومتر و تا مسجد سلیمانیه 1.8 کیلومتر است.

هاستل آگورا

این هاستل زیبا، شیک و ارزان با دسترسی فوق العاده به جاذبه های شهر یکی دیگر از هاستل های ارزان در استانبول بوده، دارای چندین اتاق مختلف با تخت های دو نفره، اتاق دو نفره، اتاق ده تخته مختلط، ده تخته مخصوص بانوان و اتاق 4 تخته است. از امکانات این هاستل می توان به اتاق خانواده، صبحانه، اینترنت پر سرعت رایگان، کمد وسایل، پارکینگ، گاوصندوق و غیره اشاره کرد. فاصله باهائوس تا ایاصوفیه 400 متر تا بازار ادویه 1.5 کیلومتر تا مسجد سلیمانیه 1.9 کیلومتر و تا برج گالاتا 2.4 کیلومتر است.

هاستل آگورا استانبول

هاستل استانبولی

از دیگر هاستل های ارزان در استانبول هاستل استانپولی است که در مرکز شهر واقع شده و دارای تهویهو اتاق های دو نفرهو دو تخته به همراه تلویزیون هست. فاصله این هاستل تا کاخ توپکاپی 800 مترتا ایاصوفیه 700 متر و تا مسجد سلیمانیه 1.5 کیلومتر است.

هاستل تون

این هاستل از پرطرفدارترین هاستل های ارزان در استانبول، قیمت بسیار مناسبی دارد و از جمله امکاناتش می توان به پارکینگ، صبحانه، تراس، اجاره ماشین و غیره اشاره کرد. فاصله تون تا پارک گلخانه 1 کیلومتر تا باسیلیکا سیسترن 450 مترتا کاخ توپکاپی 1.2 کیلومتر است. همچنین ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

مراکز خرید استانبول؛ از مراکز خرید لوکس تا بازارهای محلی

هاستل استقلال جدید

از هاستل های ارزان در استانبول می توان استقلال را نام برد که در مرکز شهر قرار دارد و برخی از اتاق های آن دارای قهوه جوش و حمام اختصاصی هستند؛ از جمله اتاق های آن می توان به اتاق‌های 10 تخته مختلط، 4 تخته، 6 تخته مخصوص بانوان اشاره کرد. رزرو اتاق ها رایگان و گنجایش تخت اضافی را ندارند.

هاستل استقلال جدید

هاستل نوبل

در این هاستل های ارزان در استانبول با هزینه ای مناسب می توان اتاقی اختصاصی برای خود داشت و یا از اتاق های مشترک استفاده کرد؛ امکاناتی همچون کمد وسایل، اتاق خانواده، صبحانه، اینترنت پر سرعت رایگان، گاوصندوق و غیره را دارد.

در آخر، امیدواریم بتوانیم شما را برای هرچه بهتر شدن انتخاب و تصمیم تان درمورد هاستل های ارزان در استانبول یاری کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.