با رستوران‌های ایرانی استانبول آشنا شوید

با رستوران‌های ایرانی استانبول آشنا شوید

۰۴ تیر ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

کشور زیبای ترکیه مملو از غذاهای سنتی خوش‌طعمی است که در میان مسافران ایرانی این کشور هم طرفداران بسیبار زیادی دارند. غذاهایی چون لاهماجون, مانتی, پیده, بورک و انواع کباب‌های فوق‌العاده این کشور که سفر به آن با تور اقساطی ترکیه را برای گردشگران به تجربه‌ای لذت‌ بخش‌تر تبدیل می‌کنند. اما اینکه در سفر به شهرهای مختلف این کشور از جمله شهر زیبا و محبوب استانبول دلتان هوس یک غذای ایرانی فوق‌العاده را بکند کاملا هم طبیعی است.

شهر زیبای استانبول میزبان رستوران‌های ایرانی بسیار خوبی است که این مشکل شما را در سفر به این شهر زیبا و دیدنی حل خواهند کرد. پس اگر عاشق غذاهای ایرانی هستید و قصد سفر به شهر دیدنی استانبول را هم دارید، مطلب “رستوران‌های ایرانی در استانبول” را به یاد داشته باشید.

رستوران‌های ایرانی در استانبول

رستوران ریحون (Iranaian Restaurant Reyhun)

رستوران ریحون یکی از رستوران‌های ایرانی در استانبول است که می‌توانید انواع غذاهای خوش‌طعم ایرانی را با کیفیت فوق‌العاده در آن امتحان کرده و با طراحی سنتی و نوستالژیک این رستوران از حضور در فضایی کاملا ایرانی لذت ببرید. منوی رستوران ریحون تنوع فوق‌العاده‌ای داشته و طیف گسترده‌ای از غذاهای سنتی کشورمان را می‌توان در آن دید. این رستوران یکی از رستوران‌های ایرانی در استانبول بوده که موقعیت مکانی بسیار خوبی هم دارد و در خیابان پررفت و آمد و معروف استقلال قرار گرفته است.

رستوران ریحون که از رستوران‌های ایرانی در استانبول می باشد، در سال 2014 آغاز به کار کرده است و از همان زمان توانسته به یکی از معروفترین رستوران‌های این شهر تبدیل شود. فضای دنج, آرام‌بخش و دوست‌داشتنی آن در جلب نظر گردشگران به این رستوران بسیار موثر است. ریحون رستورانی است که می‌توانید انواع کباب‌ها و خورشهای ایرانی را با کیفیت فوق‌العاده در آن امتحان کرده و با رضایت هر چه تمام‌تر بار دیگر به اینجا برگردید.

این رستوران تنها در میان مسافران ایرانی محبوب نیست، بسیاری از اهالی استانبول و یا گردشگرانی که از کشورهای مختلف دنیا به استانبول سفر می‌کنند هم ریحون را به عنوان محلی برای خوردن یک وعده غذایی فوق‌العاده انتخاب می‌کنند. پس اگر مسافر شهر زیبای استانبول بودید و دلتان هوس یک غذای خوش‌طعم ایرانی را کرد، رستوران ریحون یکی از بهترین گزینه‌های رستوران‌های ایرانی در استانبول می باشد.

رستوران ریحون

رستوران آسمان (istanbul asuman restaurant)

آسمان یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی در استانبول است. این رستوران در محله آکسارای استانبول واقع شده و انواع غذاهای خوش‌طعم و دسرهای فوق‌العاده ایرانی را می‌توان در این رستوران بسیار خوب شهر استانبول امتحان کرد. غذاهای رستوران آسمان از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردارند که یکی از مهمترین دلایل توجه گردشگران به این رستوران محسوب می‌شود.

آسمان در سال 2009 افتتاح شد و از همان زمان توانست با محیط دوست‌داشتنی و آرام‌بخش، استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب و کیفیت بسیار خوب غذاهای طبخ شده در رستوران نظر اهالی و مسافران شهر استانبول را به خود جلب کند.

با رزرو تور اقساطی استانبول با خیال راحت به سفر رفته و هزینه آن را 10 ماه بعد پرداخت کنید!

رستوران نایب (Nayeb Restaurant)

رستوران نایب را در ایران همه می‌شناسند. حال اگر در شهر استانبول هم دلتان خواست یک وعده فوق‌العاده را میهمان یک رستوران ایرانی بسیار خوب باشید، رستوران نایب در منطقه آکسارای استانبول هم شعبه دارد. منوی این رستوران کاملا از غذاهای ایرانی تشکیل شده و غذاهای ترکی را نمی‌توان در منوی آن دید.

فضای رستوران نایب بسیار لوکس و شیک بوده و غذاهای سرو شده در آن هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. اجرای موسیقی زنده یکی دیگر از دلایل محبوبیت رستوران ایرانی نایب در میان مسافران استانبول محسوب می‌شود.

رستوران نایب

رستوران گیلان ( Gilan Cafe and Restaurant)

اگر به دنبال انتخابی مقرون به صرفه برای صرف یک غذای ایرانی فوق‌العاده و بسیار خوش‌طعم در شهر زیبای استانبول باشید رستوران دنج و دوست‌داشتنی گیلان گزینه بسیار مناسبی برای شماست. در منوی این رستوران‌های ایرانی در استانبول، می‌توان انواع غذاهای خوش‌طعم ایرانی را دید. به ویژه کباب‌های رستوران گیلان طرفداران بسیار زیادی دارند و از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند.

جذاب ترین نکته در خصوص رستوران گیلان حال و هوای خودمانی و دلنشین آن است که لحظاتی به یادماندنی را در شهر زیبای استانبول برای مسافران ایرانی این شهر رقم خواهد زد. پس اگر میهمان استانبول زیبا و دیدنی بودید، رستوران جذاب و فوق‌العاده گیلان را هم به خاطر داشته باشید.

لذت گشت و گذار و خرید در بازارهای محلی استانبول

رستوران شیراز (istanbul siraz restaurant)

رستوران شیراز یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی در استانبول است که با حال و هوای ایرانی و دلنشین نظر مسافران به این شهر زیبا و دیدنی کشور ترکیه را به خود جلب کرده است. این رستوران در منطقه‌ای آرام و دنج قرار گرفته که از جمله مهمترین دلایل محبوبیت رستوران شیراز هم محسوب می شود. دسترسی به این رستوران با استفاده از وسایل نقلیه عمومی بسیار راحت و آسان است.

در منوی رستوران شیراز علاوه بر انواع غذاهای خوش‌طعم ایرانی غذاهای ترکی هم وجود دارد. ضمن اینکه قیمت غذاهای سرو شده در این رستوران هم بسیار مناسب است، ولی این باعث نمی‌شود که کیفیت غذاها را دست کم بگیرید. با رفتن به رستوران شیراز می‌توانید غذاهای خوش‌طعم ایرانی را با کیفیت بسیار خوب امتحان کرده و از گذراندن لحظاتی به یادماندنی در فضایی کاملا ایرانی و نوستالژیک لذت ببرید.

رستوران شیراز

رستوران گلستان (Golestan Iranian Restaurant)

اگر به دنبال رستورانی لوکس و فوق‌العاده در شهر استانبول هستید که بتوانید غذاهای ایرانی را با کیفیت فوق‌العاده در آن امتحان کنید، رستوران گلستان بهترین انتخاب برای شماست. این رستوران که یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی در استانبول می باشد، در محله شیشلی استانبول واقع شده و طیف گسترده‌ای از غذاهای ایرانی را می‌توان در منوی آن دید.

رستوران گلستان در میان اهالی و گردشگران غیر ایرانی استانبول هم محبوبیت زیادی دارد. به ویژه کباب‌های بسیار خوش طعم این رستوران که طعم فوق‌العاده‌شان تا همیشه در ذهنتان خواهد ماند. پس اگر گذرتان به محله شیشلی استانبول خورد رستوران لوکس و پرطرفدار گلستان را فراموش نکنید.

تفریحات رایگان استانبول سفر به ترکیه را جذاب تر می کند!

رستوران مژگان ( Mojgan Persian Restaurant)

میدان تکسیم استانبول میزبان یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی در استانبول هم هست. رستوران بسیار خوب مژگان با فضایی شیک و دوست‌داشتنی که توانسته نظر مسافران ایرانی شهر استانبول را به خوبی جلب کند. تلیفق المان‌های مدرن و سنتی در طراحی این رستوران جذابیتی متفاوت و منحصر به فرد به رستوران مژگان بخشیده است.

رستوران مژگان

اگر به شنیدن موسیقی زنده در هنگام صرف غذا هم علاقه دارید این رستوران که یکی از رستوران‌های ایرانی در استانبول است، انتخاب بسیار مناسبی برای شما به نظر می‌رسد. در منوی رستوران مژگان هم طیف گسترده‌ای از غذاهای خوش‌طعم ایرانی و البته غذاهای عربی و برخی دیگر از غذاهای آسیایی را هم می‌توان دید.

4/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای ”با رستوران‌های ایرانی استانبول آشنا شوید

  1. رستوران ایرانی زیاد هست داخل ترکیه ولی از نظر من رستوران رستوران مژگان و رستوران گیلان و رستوران شیراز سه تا از بهترین رستوران ها داخل استانبول هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.