مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول

۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

برای بسیاری از مردم بهترین بخش سفر با تور اقساطی ترکیه، خرید کردن است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که سفر را برای خرید کردن دوست دارید، ترکیه مکان مناسبی برای شما است. شهر استانبول در ترکیه را می‌توانیم به یک بازار بسیار بزرگ تشبیه کنیم. این شهر که شلوغ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه است، با انبوه بازارها و مراکز خرید بهترین مکان برای خرید کردن است. اگر اهل خرید کردن هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا کنیم.

استانبول، شهر بازارها

استانبول، شهر بازارها

از آنجا که ترکیه پلی میان اروپا و آسیا است و با بنادر و اسکله‌های فراوانش محلی برای بارگیری و تخلیه بار کشتی‌ها به حساب می‌آید، از زمان‌های دور محلی برای تاجران و بازایان و دست‌فرشان بوده است. در گذشته اروپائیان برای وارد کردن کالاهای خود به آسیا باید از مسیر ترکیه عبور می‌کردند و آسیائیان نیز برای تجارت با اروپا باید از ترکیه می‌گذشتند. به همین دلیل ترکیه از گذشته تا کنون به عنوان محلی برای تجارت و عرضه کالا شناخته شده است.

در میان شهرهای ترکیه استانبول در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. استانبول قطب تجاری و اقتصادی ترکیه است. تعداد بازارها و مراکز خرید استانبول به قدری زیاد است که علاوه بر تجار و بازاریان، مسافرانی نیز که به قصد خرید وارد این شهر می‌شوند، گاهی اوقات تمام مدت زمان سفر خود را به گشتن در بازارها اختصاص می‌دهند و باز هم وقت کم می‌آورند. علاوه بر گردشگران تور اقساطی استانبول، افراد بسیاری نیز به قصد کار و تجارت به این بازارها سر می‌زنند. به احتمال زیاد شما هم با کسانی در اطراف خود برخورد کرده‌اید که سالانه یک بار به ترکیه می‌روند و اجناسی را برای فروش با خود به ایران می‌آورند.

خرید از بازارها و مراکز خرید استانبول بالاخص در فصول پرتخفیف سال یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های توریستی استانبول است. مراکز خرید در این شهر در همه جای شهر پراکنده هستند و اگر شما گردشگر هستید و تنها برای کار و خرید به استانبول نرفته‌اید، به راحتی می‌توانید در میان گردش و تفریح خود به انواع مراکز خرید استانبول سر بزنید و خرید کنید.

رزرو تور اقساطی وان تنها با یک چک صیادی و بدون پیش پرداخت 

مراکز خرید در نزدیکی میدان تکسیم

یکی از اصلی‌ترین میدان‌های استانبول، میدان تکسیم (تقسیم) است. اگر وارد شهر استانبول شوید، اسم این میدان و خیابانی به نام استقلال که به آن منتهی می‌شود را دفعات زیادی خواهید شیند، چرا که بسیاری از اماکن گردشگری ترکیه در نزدیکی این میدان است. علاوه بر این، سرتاسر خیابان استقلال و اطراف میدان تکسیم پر است از بازارها و هتل‌ها وکافه‌ها و بارها و رستوران‌هایی که می‌توانید اوقات بسیار خوشی را در آن‌ها سپری کنید.

مراکز خرید در نزدیکی میدان تکسیم

مرکز خرید جواهر

یکی از مراکز خرید استانبول که با فاصله دو ایستگاه از میدان تکسیم قرار دارد، مرکز خرید جواهر است. مرکز خرید جواهر با 245 فروشگاه، انواع برندهای ترکیه‌ای و اروپایی را در کنار هم جمع کرده است.

مرکز خرید ترکوز

ترکوز نیز یکی دیگر از مراکز خرید حوالی میدان تکسیم است که از لحاظ قیمت در دسته‌ی مراکز خرید ارزان قیمت ترکیه دسته‌بندی می‌شود. بالاخص در فصول‌ پرتخفیف سال مانند ژانویه، می‌توانید کالاهای بسیار ارزان و با کیفیتی را در این مرکز پیدا کنید.

مرکز خرید بی‌اغلو ایش Beyoglu shopping center

مرکز خرید بی‌اغلو ایش که در خیابان استقلال قرار دارد یکی از بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید ترکیه است. در این فروشگاه هم برندهای مطرح اروپایی و ترک را پیدا می‌کنید و هم برندهای کمتر شناخته شده. اگر به دنبال یک خرید با کیفیت اما نسبتاً ارزان هستید، بی‌اغلو ایش پیشنهاد بسیار خوبی است.

مرکز خرید بی‌اغلو ایش

مراکز خرید چند منظوره

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید زمان زیادی را صرف خرید و گشتن در پاساژها کنید، ولی همراهانتان حوصله خرید نداشته باشند و یا به اندازه شما به این کار علاقه نداشته باشند؟ برای حل این مشکل مراکز خرید چندمنظوره بهترین راه حل به نظر می‌رسند. در این مراکز علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، طبقه‌ای به رستوران و طبقه‌ای به امکانات تفریحی مانند سینما، تئاتر، شهربازی و غیره اختصاص داده می‌شود تا اگر در میان خرید نیاز به تنوع و یا استراحت داشتید، بتوانید به سریع‌ترین شکل ممکن استراحت یا تفریح کنید و پروسه خرید کردن را برای خود و همراهانتان به کاری سخت و طولانی و عذاب‌آور تبدیل نکنید.

خرید تور اقساطی آنتالیا با امکانات و خدمات ویژه 

استانبول مال

یکی از بزرگترین مراکز خرید چند منظوره در استانبول، استانبول مال است. این مرکز با 350 فروشگاه یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است. علاوه بر این، استانبول مال دارای فودکورت، شهربازی سرپوشیده و سالن نمایش است. شما می‌توانید یک روز کامل در استانبول مال وقت بگذرانید، بدون اینکه متوجه تاریک شدن هوا و تمام شدن روزتان شوید. در این مرکز اغلب برندهای معروف ترکیه‌ای و اروپایی نمایندگی دارند و شهربازی سرپوشیده آن نیز یکی از مهیج‌ترین شهربازی‌های خاورمیانه است. استانبول مال 16 سالن سینما دارد که آن را تبدیل به بزرگ‌ترین مجموعه سینمایی ترکیه می‌کند.

استانبول مال

مرکز خرید ایستینه پارک

مرکز خرید ایستینه پارک نیز با 300 فروشگاه، سالن سینما، انواع رستوران و کافه یکی دیگر از مراکز خرید چند منظوره در استانبول است. این مرکز که طراحی منحصر به فردی دارد، یکی از مدرن‌ترین و به روزترین مکان‌های تفریحی و مراکز خرید استانبول به حساب می‌آید. محیط روباز این مرکز خرید، خستگی هر گردشگری را بیرون می‌کند و او را به ادامه گشت و گذار در این پارک-بازار وامی‌دارد. در ایستینه پارک شما می‌توانید لوکس‌ترین و گران‌ترین برندهای دنیا را پیدا کنید.

پیله های عصر پرواز مجری مستقیم تور اقساطی کوش آداسی

کانیون استانبول

یکی دیگر از مدرن ترین مراکز خرید استانبول، کانیون استانبول است. این مرکز دربردارنده 160 فروشگاه، 9 سینما، مرکز ورزشی، انواع کافه و‌ رستوران‌هایی با غذاهای خاص و فضای باز است. در این مرکز علاوه بر پوشاک و کیف و کفش، می‌توانید فروشگاه‌هایی مرتبط با الکترونیک و سرگرمی و غیره را نیز پیدا کنید.

کانیون استانبول

پالادیوم از مراکز خرید استانبول

پالادیوم استانبول با آن ساختمان عظیم شیشه‌ای، در میان گردشگران استانبول شهرتی خاص دارد. این مرکز با 190 فروشگاه یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول است. همچنین پالادیوم فودکورتی با رستوران‌های باکیفیت و سالن سینمایی با محیط خانوادگی دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.