بهترین مراکز خرید هانوی

بهترین مراکز خرید هانوی

۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۴دقیقه

هانوی دومین شهر و پایتخت کشور ویتنام، نه تنها یک شهر قدیمی نیست، بلکه مراکز خرید آن یکی از مدرن ترین و مجلل ترین مغازه ها با بهترین برندهای جهان را شامل می شود؛ همچنین امکانات سرگرم کننده متفاوتی برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته اند. خرید و بازدید از بهترین مراکز خرید هانوی یکی از راه هایی است که از گرمای طاقت فرسای این شهر فرار کنید و با دیدن یک فیلم، لذت بردن از غذاهای خوشمزه یا خرید از بهترین مارک های معروف و محلی، خاطره ای به یاد ماندنی از یک سفر جذاب را با خود به همراه داشته باشید.

معرفی چند مورد از بهترین مراکز خرید هانوی

در بعضی از قسمت های شهر هانوی بوتیک های کوچک، بازار و مغازه های صنایع دستی وجود دارد که در بین مردم محلی و گردشگران محبوبیت زیادی دارند، در نقاط دیگر این شهر، مراکز خریدی دیده می شود که در آن ها انواع بوتیک ها، رستوران ها، شهربازی، سینما و بسیاری از امکانات دیگر برای سرگرمی افراد مهیا شده است.

تور اقساطی ویتنام با بهترین شرایط قسطی و پرداخت اقساط

مرکز خرید Lotte Center

این مرکز خرید با 272 متر ارتفاع دومین ساختمان بلند ویتنام است. این مجموعه 67 طبقه، امکانات مختلفی مانند رستوران، بازی های سرگرم کننده، سوپرمارکت، واحدهای مسکونی شخصی، باشگاه ورزشی و اسپا دارد و در پشت بام این مرکز، هتل پنج ستاره، استخر آب گرم، بار و رستوران و انواع اقامتگاه ها دیده می شود.

لوکس ترین مراکز خرید هانوی

در طبقه اول هایپرمارکتی بزرگ، در طبقه دوم، برندهای وارداتی مد، ساعت، زیورآلات و لوازم آرایشی، طبقه سوم به پوشاک، کیف، کفش و لوازم آرایشی اختصاص دارد و طبقه چهارم، فروشگاه های لوازم و پوشاک اسپرت دیده می شود. طبقه پنجم مخصوص لباس های آقایان و در طبقه ششم لوازم خانگی و منزل موجود است. ساعت کار فروشگاه از 9 صبح تا 10:30 دقیقه شب است.

مرکز خرید تانگ تین پلازا

این مجموعه شیک و لوکس ابتدا در سال 1901 با سبکی فرانسوی شروع به کار کرد و بعدها در سال 2013 به شیوه مدرن بازسازی شد. این ساختمان قدیمی به خاطر معماری زیبا به یکی از بناهای سمبلیک و نمادین در منطقه تبدیل شده، این مرکز در شش طبقه و دارای تنوع بسیاری در محصولات خود است. در طبقه اول پوشاک و مغازه های لباس، طبقه دوم فروشگاه های موبایل و محصولات مد روز، در طبقه سوم بوتیک های فروش لوازم خانگی، طبقه چهارم سوپرمارکت و مواد غذایی، در طبقه پنجم دفاتر اداری و رستوران ها و طبقه ششم هم فقط دفاتر اداری قرارگرفته اند.

برای سفر به شهر هانوی، حتما راهنمای سفر به هانوی را مطالعه کنید.

مرکز خرید ساویکو مگا مال

از مراکز خرید هانوی می توان به ساویکو مگا مال اشاره کرد که از بزرگ ترین مراکز خرید در ویتنام است. این مرکز در سال 2011 با مساحت 60,000 مترمکعب و در سه طبقه ساخته شد. ساویکو مگا مال در خیابان نوین ون لین و در 5 کیلومتری مرکز شهر هانوی است و بخشی هم برای کودکان بانام مگا فان سنتر در نظر گرفته شده که می تواند چندساعتی آن ها را سرگرم کند.

بهترین مراکز خرید هانوی

مرکز خرید هانگ دا گالریا

یکی دیگر از مراکز خرید هانوی هانگ دا گالریا است که در قلب هانوی واقع شده، یک فروشگاه 3 طبقه که محصولات گوناگونی مانند لباس های دست دوم، گل و پارچه در آن به فروش می رسد. بهترین زمان برای خرید از این فروشگاه صبح زود است زیرا فروشندگان اجناس خود را در این زمان به داخل مغازه می آورند و بدترین زمان برای خرید، اواخر هفته و در گرمای زیاد ظهر است.

در طبقه دوم، از اسنک های ویتنامی که بسیار معروف و خوشمزه هستند امتحان کنید. در طبقات دوم و سوم انواع لباس، پارچه و محصولات سرامیکی و سفالی به فروش می رسد. عموما لباس ها از اروپا، ژاپن، کره و حتی آمریکا وارد ویتنام می شوند، لباس های سنتی ویتنام بانام آئو دایس هم که از ابریشم دوخته شده در این فروشگاه پیدا می شود. در زمان بازدید از این مجموعه حتما یک دوربین عکاسی با خود داشته باشید تا از معماری زیبای این مرکز عکس بگیرید.

مرکز خرید هانگ دا گالریا هانوی

مرکز خرید وینکام مگا مال رویال سیتی

از دیگر مراکز خرید هانوی که بسیار لوکس و جذاب است می توان به مرکز خرید وینکام مگا مال رویال سیتی اشاره کرد. این مرکز دوطبقه، دارای پیست اسکیت روی یخ، پارک آبی، مغازه های زیاد و چندین رستوران است. با رفتن به این مرکز می توانید از بوتیک های لباس با برندهای بین المللی، جواهرات، لوازم آرایشی و لوازم منزل خرید کرده و در آخر هم به رستوران های کره ای، تایلندی، ژاپنی، اروپایی و غرفه های غذاهای ویتنامی و چینی سر بزنید و برای گذران وقت به همراه خانواده از سینما، بازی کودکان، پارک آبی و استخر استفاده کنید.

بهترین فصل سفر به هانوی، چه موقع از سال است؟

مرکز خرید AEON Mall هانوی

از دیگر مراکز خرید هانوی، می توان به AEON Mall اشاره کرد. مساحت این مرکز 120,000 مترمربع و به صورت چهار طبقه، به دست یک شرکت ژاپنی ساخته شده است. این مکان برخلاف دیگر مراکز خرید هانوی لوکس نیست و به خاطر اجناس کاملا اقتصادی و باصرفه توانسته در میان مردم محبوبیت زیادی به دست آورد. در این مرکز، مکانی برای نگه داری از کودکان وجود دارد، شما با خیال راحت فرزندان خود را به آنجا سپرده و از خرید خود لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید هانوی

مرکز خرید وینکام مگا مال تایمز سیتی هانوی

از دیگر مراکز خرید هانوی، می توان به وینکام مگا مال تایمز سیتی در پرجمعیت ترین منطقه شهر هانوی اشاره کرد. این مرکز، دارای فروشگاه های خرده فروشی، مد و پوشاک است و همچنین بزرگ ترین آکواریوم ویتنام در این مرکز واقع شده و بیش از 30,000 گونه از موجودات دریایی در این آکواریوم دیده می شود. دنیای شکلات از دیگر جذابیت های این مجموعه بوده زیرا بیش از 200 نوع شکلات مختلف در این مکان وجود دارد. ساعت کاری مجموعه همه روزه از 9:30 صبح تا 10:00 شب پذیرای بازدیدکنندگان و خریداران خود است.

برترین مراکز خریدهانوی

مرکز خرید آرتمیس شاپینگ سنتر

از دیگر مراکز خرید هانوی مرکز خرید آرتمیس شاپینگ سنتر است که به دلیل برگزاری فستیوال ها و جشن های مختلف هنری بسیار معروف و محبوب است، همچنین این مجموعه دارای مرکز تناسب اندام، استخرهای سرپوشیده، ساعت، جواهرات، کیف و کفش، لباس و برندهای مطرح لوازم آرایشی است. بعد از خرید و احساس گرسنگی می توانید بهترین غذاهای سنتی ویتنامی را در رستوران ها و بوفه های این مرکز سفارش داده و نوش جان کنید.

مرکز خرید آرتمیس شاپینگ سنتر

در آخر

در آخر اگر در لیست برنامه سفر خود شهرهای هوشی مین و سای گون را داشته باشید باید این نکته را بدانید که در این شهرها هم بهترین و متنوع ترین مراکز خرید هانوی را پیدا خواهید کرد و از خرید در آن ها لذت برده و به دیگران هم پیشنهاد دهید.

با جاذبه های مشهور هانوی آشنا شوید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.