سفر ماه عسل در تایلند

زیباترین شهرهای تایلند برای ماه عسل

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

اولین سفر زندگی مشترک یکی از مهم ترین و جذاب ترین سفرهای زندگی انسان است که زوج های جوان به سختی می توانند تصمیم بگیرند که به کدام شهر یا کشور سفر کنند، ما در این مقاله می خواهیم تعدادی از شهرهای کشور تایلند که مقصدی بسیار جذابی برای ماه عسل در تایلند است را به شما معرفی کنیم.

شهر بانکوک

شهر بانکوک شاید در نظر دیگران جایی باشد که زوج های جوان در انتخاب های آخر خود به آن برسند، ولی اینطور نیست زیرا شما در این شهر زیبا می توانید با قدم زدن در خیابان های این شهر و امتحان کردن نوشیدنی های تایلندی در کافه های معروف بانکوک سفر خود را شروع کنید و بعد از گشت و گذار به هتل بازگردید.

هتلی که انتخاب می کنید یکی از ارکان مهم سفر ماه عسل به تایلند است، یعنی اگر سعی کنید که هتل های شیک با امکاناتی مثل استخر روباز، رستوران و کافه های متنوع و جذاب و دسترسی آسان به اماکن دیدنی بانکوک را انتخاب کنید،

سفر شما بسیار دلچسب تر می شود که هتل هایی مانند آماری واترگیت بانکوک یا رویال ارکید شرایتون بانکوک و یا لمریدین بانکوک از هتل های معروف شهر بانکوک به شمار می روند و انتخاب بسیار مناسبی برای سفر ماه عسل زوج های جوان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و قیمت تور اقساطی بانکوک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تفریحات دیگری که می توانید در این شهر داشته باشید، بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر است که شامل بازدید از کاخ بزرگ بانکوک،باغ وحش بانکوک و پارک های زیبا و معروف این شهر است، بعد از گشت و گذارهایی که انجام دادید،

قطعا دوست دارید که برای صرف شام به یک مکان رمانتیک بروید که ما به شما کشتی های رودخانه چائو فرایا را پیشنهاد می کنیم که شما می توانید در کنار چشم اندازهای بسیار زیبای این کشتی ها شامی عاشقانه را تجربه کنید و معروف ترین و عاشقانه ترین کشتی های رودخانه چائو فرایا شامل کشتی سوپایانگیا دینر کروز، کشتی آسپارا و گراند پرل هستند.

شهرهای زیبای تایلند برای ماه عسل
ماه عسل در تایلند چگونه بگذرانیم؟

شهر پوکت

پوکت یکی از شهرهای قدیمی و بزرگترین جزیره ی کشور تایلند است که می تواند مقصد بسیار مناسبی برای سفر ماه عسل زوج های جوان باشد. این شهر بیشتر به زوج هایی پیشنهاد می شود که عاشق شلوغی و هیجان هستند؛ شما در این شهر می توانید تجربه های جالبی را داشته باشید مثلا روی ماسه های داغ حمام آفتاب بگیرید، به گشت و گذار داخل شهر بروید و معماری منحصر به فرد این شهر را از نزدیک ببینید،

در این شهر خانه هایی وجود دارند که صورتی رنگ و نماد دوستی هستند و برای گردشگران بسیار جالب به نظر می رسند علاوه بر این بازارهای رنگارنگ محلی، قایق سواری و غیره می تواند سفر شما را بسیار هیجان انگیز تر کند. شهر پوکت رستوران های بسیار متنوع و جذابی دارد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما به آنجا سر بزنید.

شهرهای زیبای تایلند برای ماه عسل
سفر ماه عسل به تایلند

تور پوکت قسطی با بهترین امکانات برای طرفداران این شهر برگزار می گردد.

جزایر سیمیلان

حال اگر دنبال مقصدی دنج و به دور از شلوغی برای ماه عسل در تایلند هستید، ما به شما جزایر سیمیلان را پیشنهاد می کنیم که بسیار متفاوت و بکر است و ماسه های سفید نرم و آب های بسیار شفاف را در خود جای داده است. اگر دوست دارید که غواصی و شنا را تجربه کنید این جزیره بسیار انتخاب مناسبی است و شما می توانید با شنا کردن در سواحل کم عمق، ماهی ها و صخره های مرجانی را ببینید و با قدم زدن در سواحل، پرندگان، مامولک ها و پستانداران کوچک را مشاهده فرمایید.

تجربه سفر ماه عسل در تایلند
گذراندن سفر ماه عسل در بهترین شهرهای تایلند

کو سامویی

جزیره کو سامویی در قلب خلیج تایلند قرار دارد و برای یک مسافرت دو نفره ی رمانتیک بسیار عالی به نظر می رسد زیرا این جزیره به اندازه ای زیبا و متفاوت است که بسیاری از زوج های جوان مراسم ازدواج خود را در این جزیره برگزار می کنند علاوه بر این داشتن فرودگاه بین المللی این جزیره باعث شده است افراد از سراسر دنیا به آنجا سفر کنند و شما با انتخاب جزیره ی کو سامویی هتل‌های لوکس، رستوران‌های محلی و بین المللی، مراکز خرید، سواحل زیبا، اماکن تاریخی و جاذبه‌های دیگر را تجربه می کنید و سفری بسیار خاطره انگیز و متفاوت را برای خود رقم میزنید.

سفر ماه عسل به تایلند
ماه عسل خود را چگونه بگذرانیم؟

تور تایلند اقساطی به سرزمین آفتاب ها یک سفر رویایی را تجربه کنید.

اودون تانی

اگر قصد رفتن به ماه عسل در تایلند را در فصل زمستان دارید، ما به شما اودون تانی را معرفی می کنیم. اگر شما زوجی ماجراجو هستید و می خواهید مکان های جدید را کشف و تجربه کنید، اودون تانی این امکان را به شما می دهد و بهترین زمان سفر به این مکان بین ماه های دسامبر تا مارس است زیرا اگر می خواهید قایقرانی در سواحل دریای سرخ لوتوس را تجربه کنید، این دریا در این بازه زمانی بسیار پرگل و زیباتر است.

در کنار ساحل این جزیره کافه ها و رستوران های شاعرانه بسیار زیادی قرار دارند و بار نور شمع مکانی رمانتیک را به جود آورده اند. علاوه بر این شما می توانید با تماشای غروب آفتاب شامی رمانتیک و خاص را نوش جان کنید و بعد از آن برای ریلکس کردن به هتل یا خانه های روستایی که برای خود انتخاب کرده اید، بروید.

روستای اودون تانی
گذراندن مدت ماه عسل در اودون تانی

واحد پولی تایلند چیست؟

شهر سوخته آیوتایا

این شهر یکی از شهرهای تاریخی کشور تایلند محسوب می شود که شما را با آثار تاریخی منحصر به فردی مانند وات ماهاتات و وات یای چای مونگورن به سفری عمیق به تاریخ کشور تایلند می برد. در این شهر امکان دارد هنگام قدم زدن با فیل هایی مواجه شوید، ولی به هیج عنوان نگران نباشید زیرا این فیل ها آرام و بدون خطر هستند. علاوه بر این اگر برای ماه عسل به این شهر سفر کرده اید باید بدانید که برای خرید سوغاتی به بازار شبانه آیوتایا و بازار شناور آیوتایا سر بزنید و برای استراحت می توانید هتل های مدرن یا خانه های چوبی را انتخاب کنید.

شهر سوخته آیوتایا
شهرهای زیبای تایلند برای ماه عسل
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.