بهترین رستوران های پاتایا

بهترین رستوران های شهر زیبای پاتایا

۱۰ تیر ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

شهر زیبا و دیدنی پاتایا یکی از زیباترین مقاصد گردشگران در کشور تایلند است و هر ساله مسافران بسیاری از اقصی نقاط جهان این شهر رویایی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. پاتایا مملو از جاذبه های طبیعی شگفت انگیزی است که هر بیننده ای را مسحور زیبایی خود کرده و بازدید از این شهر و بهترین رستوران های پاتایا، تا همیشه در ذهن گردشگران ثبت خواهند کرد. اما این طبیعت حیرت انگیز تنها چیزی نیست که سفر به پاتایا را به تجربه ای فوق العاده برای مسافران به این شهر تبدیل می کند.

امکانات رفاهی بسیار خوبی هم در پاتایا وجود دارد که سفر به این شهر زیبا و دیدنی را برای گردشگران شگفت انگیزتر از آنچه که هست خواهند کرد. از جمله این امکانات بهترین رستوران های پاتایا هستند که با رفتن به آنها می توانید انواع غذاهای بین الماللی و محلی کشور تایلند را امتحان کرده و از گذراندن لحظاتی فراموش نشدنی در پاتایای زیبا و رویایی لذت ببرید. برای آشنایی با معرروف ترین و محبوب ترین و بهترین رستوران های پاتایا با ما همراه شده و گشت و گذاری به یادماندنی را در میان بهترین رستوران های پاتایا تجربه کنید.

شهر زیبای پاتایا

رستوران غذاهای دریایی موم آروی Mum Aroi

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، موم آروی یکی از بهترین رستوران های پاتایا، برای خوردن یک وعده غذایی دلچسب و فوق العاده در شهر زیبای پاتایا محسوب می شود. انواع غذاهایی دریایی که با مواد اولیه تازه طبخ می شوند و دیگر غذاهای خوش طعم و فوق العاده کشور تایلند را می توان در منوی این رستوران دید و موم آروی یکی از رستوران های محبوب این شهر در میان گردشگران به شمار می رود.

با رفتن به این رستوران که در کنار ساحل قرار گرفته هم می توانید در فضای داخلی و هم فضای باز فوق العاده رستوران نشسته و حال و هوایی شگفت انگیز و به یادماندنی را تجربه کنید. موم آروی در نزدیکی منطقه ناکلوآ قرار گرفته که منطقه ای ماهیگیری محسوب می شود و به همین دلیل این رستوران به یکی از معروف ترین رستوران های پاتایا برای خوردن غذاهای دریایی تبدیل شده است.

رستوران غذاهای دریایی موم آروی

اگر شب ها به رستوران معروف و شناخته شده بروید صدای موسیقی زنده نیز حضور در این رستوران را به تجربه ای شگفت انگیزتر برای شما تبدیل می کند. اگر با تور اقساطی پاتایا همراه شده و به این شهر زیبا و دیدنی کشور تایلند سفر کردید، رفتن به این رستوران فوق العاده و لذت بردن از غذاهای خوش طعم آن را هم فراموش نکنید.

بهترین زمان سفر به پاتایا و نکات ضروری در سفر

رستوران رویال گریل Roya Grill Room

رستوران رویال گریل از بهترین رستوران های پاتایا می باشد. رستورانی فوقالعاده با چشم اندازی بی نظیر به دریا که با سرو انواع غذاهای دریایی و غذاهای خوش طعمی که با گوشت درست می شوند، لحظاتی خاطره انگیز را برای میهمانان خود رقم می زند. رویال گریل در هتل رویال کلیف پاتایا قرار گرفته و با فضای دنج و دوست داشتنی و البته آرام بخش خود می تواند میزبانی فوق العاده برای مسافران به شهر زیبای پاتایا باشد. این رستوران بسیار لوکس و شیک است و غذاهای سرو شده در آن کیفیت فوق العاده ای دارند.

رستوران رویال گریل

رستوران کاپریس Caprice

یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های پاتایا، کاپریس است. رستورانی لوکس و فوق العاده در این شهر که در میان مسافران به پاتایا هم طرفداران بسیاری دارد و هر ساله گردشگران زیادی میهمان این رستوران فوق العاده و معروف می شوند.

در کاپریس انتخاب های بسیار زیادی پیش روی شما قرار دارد و می توانید از میان طیف گسترده غذاهای بین المللی به ویژه غذاهای خوش طعم مدیترانه ای که در منوی این ستوران وجود دارد، مطابق با ذائقه خود یک وعده غذایی فوق العاده را امتحان کنید. با رفتن به این رستوران هم می توانید در فضای داخلی شیک و لوکس رستوران نشسته یا از فضای باز بسیار زیبا و به یادماندنی کاپریس که چشم اندازی فوق العاده از آبی دریا را پیش روی میهمانان این رستوران قرار می دهد، استفاده کنید.

معرفی لوکس ترین و ارزان ترین مراکز خرید پاتایا در تایلند

رستوران گلاس هاوس The Glass House Pattaya

گلاوس هاوس یا خانه شیشه ای با اسم جذاب و رویایی اش یکی دیگر از بهترین رستوران های پاتایا در میان گردشگران است. رستورانی در کنار ساحل زیبای جامتین که محیطی دنج و آرام بخش داشته و لحظاتی فوق العاده را برای مسافران این شهر زیبای کشور تایلند رقم می زند. این رستوران ساحلی چشم اندازی شگفت انگیز به اقیانوس داشته و طراحی داخلی آن نیز بسیار زیبا و چشم نواز است.

در منوی رستوران گلاوس هاوس که از بهترین رستوران های پاتایا می باشد، طیف متنوعی از غذاهای بین المللی، تایلندی و غذاهای فوق العاده دریایی را می توان دید. اگر با تور اقساطی تایلند همراه شده و به این کشور زیبا و دیدنی جنوب شرق آسیا سفر کردید، امتحان طعم فوق العاده غذاهای رستوران گلاوس هاوس را هم از دست ندهید.

رستوران گلاس هاوس

ایندین بای نیچر Indian By Nature

ایندین بای نیچر یکی دیگر از بهترین رستوران های پاتایا است. رستورانی هندی با غذاهای فوق العاده و فضایی دوست داشتنی که نظر مسافران شهر زیبای پاتایا را به خود جلب کرده و طرفداران بسیاری در میان مسافران به این شهر زیبا و دیدنی دارد.

در ایندین بای نیچر غذاهای حلال هم سرو می شود و برای گیاهخواران نیز گزینه های متنوعی در منوی این رستوران وجود دارد. یکی از جذاب ترین نکات برای میهمانان ایندین بای نیچر خلاقیتی است که در غذاهای آن دیده می شود. خوردن یک غذای هندی فوق العاده را در این رستوران بسیار خوب شهر پاتایا فراموش نکنید.

رستوران هوریزون Horizon Rooftop Restaurant and Bar

رستوران فوق العاده هوریزون یکی دیگر از انتخاب های مسافران پاتایا برای گذراندن لحظاتی فوق العاده در این شهر زیبا و رویایی به شمار می رود. رستورانی در طبقه 34 هتل هیلتون پاتایا که علاوه بر سرو غذاهای بسیار خوش طعم و فوق العاده به دلیل قرار گرفتن روی بام، چشم اندازی شگفت انگیز از این شهر را هم پیش روی میهمانان خود قرار می دهد.

رستوران هوریزون

هوریزون رستورانی است بسیار شیک و لوکس که منوی آن نیز از تنوع بسیار خوبی برخوردار است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های پاتایا بوده که با رفتن به آن می توانید لحظاتی آرام بخش را سپری کرده و از حضور در شهر زیبا و رویایی پاتایا لذت ببرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.