بهترین مراکز خرید پاتایا

مراکز خرید پاتایا

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

پاتایا، نام یکی از شهرهای ساحلی تایلند است که با حدود 6 میلیون گردشگر در سال نام خود را در صدر توریستی ترین شهرهای این کشور قرار داده است. این شهر که در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده، دارای جاذبه های بی شماری از جمله کوه بودا، جزیره مرجان، باغ استوایی، باغ وحش ببرها و موزه ریپلی است؛ با این وجود بازارهای متنوع و مراکز خرید خاص و فوق العاده آن هم از مواردی هستند که نمی توان از آن ها غافل شد.

مراکز خرید پاتایا شامل هایپر مارکت ها، پاساژها و بازارهای خیابانی متنوعی می شوند که در سرتاسر این شهر ساحلی دیده می شوند. هدف ما در این مقاله آشنایی شما با تعدادی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید پاتایا است. پس اگر قصد سفر به شهر زیبا و رویایی پاتایا و تجربه خریدی لذت بخش در این شهر را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

مرکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival)

مرکز خرید سنترال فستیوال یکی از بهترین مراکز خرید پاتایا است. اگر در سفر به این جزیره زیبا به جاده ساحلی پاتایای جنوبی سر زدید، قطعا ساختمانی بلند و بزرگ توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، این ساختمان مرکز خرید سنترال فستیوال است. این مجموعه که از سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرده، دارای 300 مغازه لوکس است که از البسه و کیف و کفش تا انواع لوازم الکتریکی و دیجیتال در آنها یافت می شود. کلوین کلین، اسپنسر و زارا از جمله برندهایی هستند که در این مرکز خرید فوق العاده دارای نمایندگی هستند. چندین سینما و مرکز تفریحی بزرگ نیز در اطراف این بازار شلوغ و پرتردد وجود دارد.

مراکز خرید پاتایا

مرکز خرید رویال گاردن (Royal Garden Plaza Pataya)

یکی از بزرگترین مراکز خرید پاتایا رویال گاردن است که در خیابان ساحل جنوبی این شهر جای گرفته و نظر مسافران این جزیره زیبا و دیدنی را به خود جلب می کند. رویال گاردن ساختمانی سه طبقه است که در ورودی آن یک ماکت هواپیمای قرمز رنگ که در صخره ها فرو رفته قرار دارد. در این مرکز خرید انواع لباس، کیف و کفش، ساعت و جواهرات و لوازم الکتریکی یافت می شود. برندهای بزرگی از جمله لی وایز، کانورس و اسپریت در این مجمتع دارای شعبه هستند. مانند بسیاری از دیگر مراکز خرید تایلند، رویال گاردن نیز دارای چندین رستوران و فود کورت بزرگ است.

اوت لت مال پاتایا (Outlet Mall Pattaya)

این مرکز خرید متشکل از دو ساختمان قرمز رنگ است که در منطقه جامتین قرار دارد. اوت لت مال پاتایا مانند سایر اوت لت ها یک ویژگی مهم دارد، اینجا قیمت ها بسیار پایین و تخفیف ها استثنایی است. در این بازار می توانید حتی محصولات برندهای معتبر جهانی مثل نایک و آدیداس را با 70 درصد تخفیف خریداری کنید. یکی از معروف ترین رستوران های این شهر به نام رستوران پاتایا نیز در این مجتمع قرار دارد که بهترین غذاهای سنتی این منطقه را به گردشگران عرضه می کند.

با تور اقساطی پاتایا الان به پاتایا سفر کنید، 10 ماه دیگر پرداخت کنید!

بازار شناور پاتایا (Pattaya Floating Market)

از معروف ترین و شناخته شده ترین مراکز خرید پاتایا، بازار شناور پاتایا است. این بازار همانطور که از نامش هم پیداست، روی آب های منطقه ساحلی جامتین قرار دارد. فروشندگان این بازار از ساعت 10 صبح تا 11 شب محصولات متنوع خود را درون قایق های چوبی کوچک مخصوصی به فروش می رسانند. این منطقه تجاری با چندین موزه و نمایشگاه محلی، به یکی از پر ترددترین مکان های گردشگری پاتایا تبدیل شده است. شما در بازار شناور پاتایا می توانید پوشاک، مواد غذایی، زیورآلات و سوغاتی های محلی جالبی را پیدا کنید. چندین رستوران شناور نیز در این منطقه وظیفه ی پذیرایی از خریداران و گردشگران را به عهده گرفته اند.

مراکز خرید پاتایا

مرکز خرید سنترال سنتر (Central Center Pattaya)

سنترال سنتر یک مجتمع بزرگ واقع شده در شمال پاتایاست که با حدود 130 مغازه و چندین رستوران و کافه، یکی از پرتردد ترین مراکز خرید پاتایاو مکان های گردشگری پاتایا به شمار می رود. انواع البسه و کیف و کفش، جواهر آلات و لوازم خانگی و الکتریکی در این مجتمع عرضه می شوند. چندین سوپر مارکت و فروشگاه بزرگ از جمله فروشگاه بیگ سی نورث (Big C North) هم در این مجتمع وجود دارند و محصولات بسیار متنوعی را به خریداران عرضه می کنند. اگر به این مکان رفتید، بازدید از سینمای پنج بعدی خاص آن را هرگز فراموش نکنید!

مرکز خرید میموسا (Mimosa Market)

میموسا، نه فقط یه بازار، که یک منطقه ی گردشگری واقع شده در ساحل جامتین است. اینجا سبک معماری و حال و هوای خاصی دارد که شما را به دوره ی رنسانس فرانسه می برد. حدود 300 مغازه در این منطقه، همه روزه از ساعت 10 تا 22 به فروش محصولاتی چون البسه، جواهر آلات، صنایع دستی و سوغاتی های محلی می پردازند. این بازار خرید، دارای یک پارک تفریحی توریستی بزرگ به نام “فان لند” که چندین رستوران و کافه را در خود جای داده است. روزانه گردشگران زیادی، نه فقط برای خرید، که برای تفریح در این پارک و بازدید از رستوران های آن، به این مکان می روند.

سفری راحت و به یادماندنی همراه با تور اقساطی پوکت!

مرکز خرید مایک پاتایا (Mike Shopping Mall)

مرکز خرید مایک پاتایا، مجتمعی تجاری واقع در خیابان دوم پاتایای جنوبی است. در مایک پاتایا فروشگاه های زیادی وجود دارد که محصولاتی از جمله پوشاک، جواهر آلات و لوازم آرایشی و بهداشتی را عرضه می کنند. در این بازار می توانید محصولات زیادی، حتی انواع سوغاتی های محلی را با قیمت هایی بسیار پایین خریداری کنید. از دیگر مزایای این مرکز خرید، وجود چندین رستوران ارزان قیمت و یک استخر سرپوشیده در آن است. ساعت کاری این بازار بین 10 صبح تا 11 شب است.

مراکز خرید پاتایا

بازار شب پاتایا (Pattaya Night Bazaar)

بازار شب پاتایا، یک بازار شبانه مسقف و سرپوشیده است که از ساعت 8 تا 23 در خیابان شماره 2 پاتایای جنوبی فعالیت می کند. نکته قابل توجه این بازار، تایلندی بودن اجناس آن است و به همین دلیل هم بسیار مورد استقبال شهروندان محلی است. در این بازار می توانید هر نوع کالایی که در تایلند ساخته می شود را با قیمت هایی پایین و تخفیف خورده خریداری کنید.

مرکز خرید پاتایا اونیو (Pattaya Avenue)

پاتایا اونیو یکی از بهترین مراکز خرید پاتایا است که در جاده دوم این شهر ساحلی می توانید آن را پیدا کنید. در این مرکز خرید جدیدترین محصولات انواع برند های معتبر جهانی مثل آدیداس به فروش می رسند. چندین رستوران، سینما و مرکز تفریح شبانه روزی نیز در مجاورت این مرکز خرید در خدمت گردشگران هستند.

رزرو تور اقساطی بانکوک بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز!

بازار شبانه تپرازیت (Thepprasit Night Market)

یکی دیگر از بازار های شبانه پاتایا تپرازیت است که فقط در روز های آخر هفته و در خیابانی هم نام خودش برپا می شود. در این بازار محلی، انواع لوازم آرایشی، محصولات صنایع دستی، اسباب بازی ها و سوغاتی های کشور تایلند یافت می شود. در وصف این بازار فقط این را باید گفت که بازدید از آن را هیچ گردشگری فراموش نمی کند.

مراکز خرید پاتایا
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.