بهترین مراکز خرید مالدیو

مهم ترین مراکز خرید مالدیو

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

بدون شک یکی از برترین مناطق توریستی در آسیا، جزایر مالدیو است. این کشور زیبا که از چندین جزیره مرتبط با هم تشکیل شده، همواره برای کسانی که به اقامت و گذران وقت در ساحل علاقه مند هستند یک مقصد عالی بوده است. سواحل زیبا با شن های سفید و دریای های جذاب فیروزه ای رنگ مالدیو می توانند هر چشمی را به خود خیره کنند. در کنار سواحل و امکانات تفریحی گسترده، مراکز خرید مالدیو نیز از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

درست همانند تفریحات آبی مالدیو سواحل زیبای این کشور، مراکز خرید مالدیو نیز مورد توجه توریست ها قرار دارند. اکثر توریست ها و مسافران هنگام سفر به یک کشور دیگر برای یادگاری سوغاتی هایی را از آن جا برای خود و آشنایان تهیه می کنند. هم چنین محصولات مختلف آن کشور مانند لباس ها، صنایع دستی و سایر اجناس نیز جز کالاهای پرفروش در بین توریست ها محسوب می گردند. با توجه به همین موضوع آشنایی با مهم ترین مراکز خرید مالدیو اهمیت زیادی دارد.

برای تعطیلات تابستان خود تور اقساطی مالدیو را هم اکنون رزرو نمایید.

در این مطلب ضمن معرفی مهم ترین مراکز خرید مالیو، به بررسی بهترین محصولاتی که می توان در این مراکز خرید خریداری کرد هم می پردازیم. اگر قصد سفر به این کشور زیبا و جذاب که لقب «بهشت استوایی» را به خود اختصاص داده دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بازار جزیره

یکی از مهم ترین مراکز خرید مالدیو، بازار جزیره است. این مرکز خرید قدمت زیادی ندارد و به تازگی کار خود را شروع کرده اما در عین حال جز مدرن ترین و بهترین مراکز خرید مالدیو محسوب می شود.
اگر قصد خرید سوغاتی و صنایع دستی کشور مالدیو را دارید بازار جزیره جایی مناسب برای این هدف است. تنوع اجناس در مرکز خرید بازار جریره نسبتا بالاست و انواع اجناس و صنایع دستی محلی مالدیو را می توان در آن جا پیدا کرد. از جمله مهم ترین اجناسی که در بازار جزیره به فروش می رسد، لباس های تابستانی و شلوارهای جین هستند.

مهم ترین مراکز خرید مالدیو
بازار معروف جزیره مالدیو

بازارچه محلی ماله

ماله پایتخت مالدیو است و در آن می توان انواع مراکز خرید و پاساژهای مهم را پیدا کرد. در میان مراکز تجاری مهم در ماله، بازارچه محلی این شهر اهمیت زیادی دارد.

بازارچه محلی ماله که یکی از مهم ترین مراکز خرید مالدیو است، در شمال اسکله قرار دارد. این مرکز خرید هر روز میزبان جمعیت زیادی از خریداران، به ویژه مردم بومی و محلی مالدیو است. در بازارچه محلی ماله می توانید تمام سوغاتی ها و خوراکی های بومی کشور مالدیو را خریداری نمایید. از جمله مهم ترین بخش های این بازارچه کیوسک های فروش خوراکی هستند؛ در این کیوسک ها می توان هم غذاها و دسرهای محلی ماله را سفارش داد و هم سوغاتی های خوراکی خرید.

قبل از سفر راهنمای سفر به مالدیو را حتما بخوانید.

جالب است بدانید که بازارچه محلی ماله فضایی شاد و رنگارنگ دارد. مردم محلی در این بازارچه مهمان نواز و گرم با شما برخورد خواهند کرد. هم چنین بازار محلی ماله علاوه بر آن که مکانی مناسب برای خرید اجناس مختلف است، یک لوکیشن عالی برای عکاسی خواهد بود. اگر می خواهید به این بازارجه محلی بروید توجه داشته باید که ساعت کار آن بین 8 صبح تا 11 شب است.

ارزانترین مراکز خرید مالدیو
بازارچه محلی ماله

مرکز تجاری STO

یکی دیگر از مهم ترین مراکز خرید مالدیو، مرکز خرید STO در ماله است. این مرکز خرید یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین مراکز خرید کل کشور مالدیو بوده که می توانید در آن از محصولات بومی و محلی مالدیو گرفته تا جدیدترین گجت های الکترونیکی را تهیه نمایید.
در مرکز تجاری STO لوازم منزل عمدتا در طبقه اول به فروش می رسد. اگر هم به دنبال خرید تبلت، گوشی همراه یا ساعت هوشمند هستید، در طبقه های دوم و سوم می توانید مغازه های معتبری در همین راستا پیدا کنید. ضمن آن که مرکز تجاری STO مالدیو برای خرید سوغاتی های این کشور هم گزینه بسیار مناسبی است.

پیشنهاد می شود در طول سفر خود به مالدیو حتما سری به مرکز تجاری STO بزنید. این مرکز تجاری مدرن از ساعت 8:30 صبح تا 10 شب فعال است و می توانید انواع محصولات را از آن خریداری نمایید.

بهترین مراکز خرید مالدیو
فروشگاه های تجاری STO

سنترو مال

سنترو مال مجموعه ای است که تمامی امکانات فروشگاهی و رفاهی را در خود جای داده است. مرکز خرید سنترو مال مالدیو بدون تردید در بین بهترین و مهم ترین مراکز خرید مالدیو قرار می گیرد؛ چرا که هم محصولات بهترین برندها در آن یافت می شوند، هم رستوران ها و کافه های خوبی در آن تعبیه شده اند و هم امکانات تفریح و بازی دارد.

شهرت اصلی مرکز خرید سنترو مال به خاطر داشتن جنس های اصل از بهترین برندهاست. شما می توانید اجناس مختلف، به ویژه البسه بهترین برندهای جهانی را در مرکز خرید سنترو مال مالدیو بیابید. بیش از 30 برند مطرح دنیا در زمینه تولید لباس و وسایل الکترونیکی در مرکز خرید سنترو مال فعالیت دارند.

علاوه بر این ها، در مرکز خرید سنترو مال چندین رستوران خوب و با کیفیت و نیز، چندین سالن آرایشی پیشرفته قرار دارد. بخشی از این مجموعه هم به امکانات تفریح و بازی برای کودکان اختصاص یافته است. مرکز تجاری سنترو مال بسیار مدرن و لوکس بوده و می تواند یک تجربه خرید خاص برای شما رقم بزند. ساعات کار این مجموعه در روزهای کاری بین 7 صبح تا 12 شب است.

لاکچری ترین مراکز خرید مالدیو
مرکز خرید سنترو مال

بهترین تفریحات مالدیو کدام اند؟

آیلند بازار

اگر قصد خرید لباس و محصولات محلی و صنایع دستی مالدیو را دارید، بوتیک آیلند بازار پیشنهاد ما به شماست. در آیلند بازار می توان انواع لباس های زیبا، صنایع دستی مالدیو، کیف ها، زیورآلات و… را یافت. قیمت محصولات عرضه شده در آیلند بازار بسیار مناسب بوده و همین موضوع، آیلند بازار مالدیو را به یکی از مهم ترین مراکز خرید مالدیو تبدیل کرده است.

از جمله محصولات مهمی که در این بوتیک مدرن و مشهور به فروش می رسند می توان به کیف و مگنت، زیورآلات، شال و روسری، انواع تیشرت و لباس تابستانی و صنایع دستی مالدیو اشاره کرد. هم چنین در بوتیک آیلند بازار می توان سوغاتی های گران قیمت و لوکس مالدیوی را هم خریداری کرد.

خرید سوغاتی از مراکز خرید مالدیو
بازدید از بازارهای مالدیو

فروشگاه Le Cute

فروشگاه Le Cute به صورت اختصاصی انواع لوازم بهداشتی و آرایشی را در مالدیو به فروش می رساند. این فروشگاه که در مالدیو مهم ترین و معروف ترین مرکز برای تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی است، اجناس بهترین برندها را با قیمت های مناسب به فروش می رساند.

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن، محصولاتی هستند که می توان از فروشگاه Le Cute تهیه نمود. این فروشگاه در سال های اخیر بین توریست ها شهرت و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

واحد پول مالدیو چیست؟

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.