سواحل زیبای مالدیو

بهترین تفریحات مالدیو

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

مالدیو می تواند برای هر مسافر و توریستی یک مقصد رویایی باشد. مقصدی که با جاذبه های طبیعی مختلفی که دارد می تواند بهترین اوقات و خاطرات را برای شما رقم بزند. جزایر کشور مالدیو آن قدر زیبا هستند که سفر به آن جا همانند اقامت در بهشت است. در این جزایر امکان برخورداری و لذت بردن از انواع تفریحات امکان پذیر است. به همین دلیل، امروز می خواهیم بهترین تفریحات مالدیو را با یکدیگر مرور کنیم.

سفر رویایی تفریحات مالدیو

اقامت در یک ساحل گرمسیری با سواحل جذاب و زیبا و امکانات تفریحی بهترین راه برای لذت بردن از ماه های گرم تابستان است. به همین دلیل در فصل تابستان یکی از محبوب ترین مقاصد دنیا برای گردشگری، جزایر کشور مالدیو هستند. در این ماه ها استقبال از تور مالدیو به اوج خود رسیده و بسیاری از توریست ها راهی مالدیو می شوند.

تور اقساطی مالدیو جز تورهای نسبتا گران قیمت است اما با این حال کاملا ارزش آن را دارد. زیرا شما می توانید هر آن چه که از یک ساحل تفریحی انتظار دارید را در مالدیو بیابید. یکی از عواملی که در این محبوبیت بالای توریستی مالدیو موثر بوده تفریحات آبی مالدیو و تنوع بالای آنهاست. مالدیو از این نظر یکی از بهترین و پیشرفته ترین مقاصد ساحلی توریستی محسوب می شود. هم چنین اقامتگاه های ویلایی بسیار لوکس و مجهز موجب می شوند تا لذت از سفر به مالدیو به اوج خود برسد.

در این مطلب قصد داریم ضمن برشمردن بهترین تفریحات مالدیو، به معرفی هر یک از آن ها و بررسی ویژگی هایشان بپردازیم. اگر به دنبال یک مقصد درجه یک برای گذارندن روزهای تابستانی هستید مالدیو و سواحل مجهز و زیبای آن می توانند بهترین گزینه برای شما باشند؛ ضمن آن که آشنایی با بهترین تفریحات مالدیو موجب می شو تا برنامه ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشید.

آشنایی با بهترین تفریحات مالدیو
تفریحات دریایی در سواحل مالدیو

آشنایی با هیجان انگیزترین تفریحات آبی مالدیو

رستوران زیر دریایی

در مقاصد مختلف توریستی جهان می توان بهترین و لوکس ترین رستوران ها را یافت؛ رستوران هایی که بهترین غذاهای دنیا را در جذاب ترین و زیباترین محیط ها به مشتریان خود عرضه می دارند. اما رستوران زیر دریایی، چیزی نیست که بتوانید در هر جای دنیا بیابید. غذا خوردن در رستوران ایتها در جزیره رانگالی مالدیو، یکی از بهترین تفریحات مالدیو به حساب می آید.

این رستوران این امکان را برای مسافران و توریست هایی که به مالدیو می روند فراهم کرده است که بتوانند بهترین غذاهای دنیا را در یک محیط خاص و فراموش نکردنی میل کنند. در این رستوران شما می توانید در دل دریا و در میان ماهیان و سایر گونه های دریای غذای خود را نوش جان کنید. دیوارها های این رستوران از جنس شیشه است و شما می توانید نمایی زیبا از دنیای زیر آب داشته باشید. این رستوران اولین رستوران زیر آب تمام شیشه ای در جهان است و همواره با استقبال توریست ها و گردشگران مواجه می شود.

برترین تفریحات مالدیو
بهترین تفریحات مالدیو

ماهیگیری

یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها و بهترین تفریحات در مالدیو، ماهیگیری است. این فعالیت که به آرامش و تمدد اعصاب کمک بسیاری می کند، جز فعالیت های محبوبی است که در مالدیو و جزایر آن رواج دارد. در مالدیو این امکان وجود دارد که با قایق های بادبانی به دریا بروید و در ان جا به صید ماهی مشغول شوید. شما می توانید ماهی هایی را که صید کرده اید خودتان بپزید و نوش جان کنید.

ماه های سردتر سال مخصوصا ماه های فوریه و مارس بهترین ماه ها برای ماهیگیری در مالدیو هستند. در صورتی که به مالدیو سفر کردید می توانید ابزار و وسایل ماهیگیری را در تمام جزایر این کشور بیابید. هم چنین می توانید از آژانس های مسافرتی در این زمینه راهنمایی و مشورت بگیرید. متوسط هزینه ماهیگری در مالدیو برای هر ساعت 90 دلار می شود.

به خاطر داشته باشید که قبل از سفر به کشور مالدیو، راهنمای سفر به مالدیو را مطالعه کنید.

فلای بوردینگ

اگر عاشق هیجان هستید و می خواهید آدرنالین خونتان بالا باشد، فلای بوردینگ یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. فلای بوردینگ که در بسیاری از سواحل تفریحی امکانات آن وجود دارد، جز بهترین تفریحات مالدیو محسوب شده و طرفداران زیادی دارد. در فلای بوردینگ شما می توانید با تخته ای بر فراز آب دریا و جزایر زیبای مالدیو پرواز کنید. از دیدن این مناظر لذت بسیار ببرید.

معمولا در ماه های گرم تر سال شرایط برای استفاده از فلای بوردینگ در کشور مالدیو فراهم تر است. در ماه های سردتر سال این تفریح با استقبال کمتری روبرو می شود. هم چنین اگر شما فلای بوردینگ را بلد نیستید، می توانید در همان جا و با پرداخت هزینه بیشتر آموزش های لازم را ببینید.

هیجان انگیزترین تفریحات مالدیو
فلای بوردینگ سوار در مالدیو

زیردریایی های کوچک

تماشای دنیای زیرآب و جاذبه های شگفت انگیز آن می تواند برای هر کسی سرگرم کننده باشد. این امکان در مالدیو فراهم شده است. یکی از بهترین تفریحات مالدیو، این است که شما می توانید با استفاده از زیردریایی های کوچک تعبیه شده در سواحل، به زیر آب بروید. با این زیردریایی ها امکان رفتن به اعماق نسبتا کم برای گردشگران فراهم شده است. با این حال این زیردریایی های کوچک محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارند.

آیا می دانید بهترین زمان سفر به مالدیو، چه زمانی است؟

جت اسکی

از دیگر تفریحات مالدیو که می تواند شما را به خود جذب کنید، جت اسکی است؛ یک تفریح پر از هیجان، سرعت و نشاط. در کلیه جزایر کشور مالدیو امکان جت اسکی وجود دارد. امکانات ارائه شده برای جت اسکی در بالاترین کیفیت بوده و در عین حال قیمت آن ها مقرون به صرفه است.

جت اسکی سواری در سواحل مالدیو
جت اسکی سواری در سواحل مالدیو

قایق های کاتاماران

با استفاده از قایق های کاتاماران مالدیو می توانید از شناور ماندن بر روی اقیانوس پهناور هند و تماشای منظره زیبای آن لذت ببرید. این قایق ها را می توان هم به صورت تنهایی استفاده کرد و هم همراه با خانواده یا دوستان سوار شد. در هر صورت لازم است نحوه کار با این قایق ها و راندنشان را بلد باشید؛ در مالدیو می توانید به صورت فشرده و کاملا کاربردی این کار را یاد بگیرید.

با تور مالدیو قسطی توسط پیله های عصر پرواز بهترین ها را تجربه کنید.

معمولا استقبال از قایق های کاتاماران در مالدیو در فصل های نیمه دوم سال و به خصوص مارس بیشتر است. بر روی قایق های کاتاماران می توان از غروب زیبای آفتاب در اقیانوس لذت برد؛ منظره ای که مطمئنا برای شما فراموش نشدنی خواهد بود. از مزیت های استفاده از قایق های کاتاماران هزینه پایین آن هاست. این قایق ها برای هر نفر و به مدت یک ساعت با قیمتی بین 60 تا 70 دلار در دسترس هستند. این موضوع باعث شده تا قایق سواری با قایق های کاتاماران جز محبوب ترین و بهترین تفریحات مالدیو به شمار آید.

خاطره انگیزترین تفریحات مهیج آبی در مالدیو
خاطره انگیزترین تفریحات مهیج آبی در مالدیو
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.