مراکز خرید کوش آداسی

مراکز خرید کوش آداسی

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

در میان شهرهای مختلف کشور ترکیه، کوش آداسی یک مقصد متفاوت برای گردشگران و توریست هاست. جزیره کوش آداسی جز محبوب ترین و پربازدیدترین شهرهای ترکیه است. سواحل بسیار زیبا و آب و هوای دلپذیر این منطقه را به یکی از اصلی ترین نقاط ترکیه تبدیل کرده است که گردشگران و توریست های زیادی با تور اقساطی کوش آداسی به آن سر می زنند. یکی از دغدغه های مهم برای توریست هایی که به کوش آداسی می روند، مراکز خرید کوش آداسی و شناختن بهترین مراکز تجاری این شهر است.

کوش آداسی سرزمین چهارفصل

کوش آداسی سرزمین چهارفصل

کوش آداسی که در زبان ترکی به معنی «جزیره پرندگان» است، با ساحل های زیبا، ساختمان های تاریخی و مذهبی مختلف و آب و هوای معتدل به خصوص در بهار و تابستان پذیرای مسافران زیادی است. یکی از نیازهای توریست ها و گردشگران پس از بازدید از سواحل و گشت و گذار در دیدنی ها و جاذبه ها، خرید کردن است. به همین دلیل توریست هایی که قصد سفر به این شهر را دارند معمولا درباره مراکز خرید کوش آداسی تحقیق می کنند.

در صورتی که می خواهید به این شهر سفر کنید، در کنار کسب اطلاعات درباره مناطق دیدنی و جاذبه های توریستی آن جا نیاز به شناختن مهم ترین مراکز خرید کوش آداسی نیز دارید. اطلاعاتی که در ادامه این مطلب درباره مراکز تجاری کوش آداسی آماده اند، می توانند برای شما راهگشا باشند.

خرید تور اقساطی ترکیه با بهترین شرایط اقساطی و آسان

بازار بزرگ کوش آداسی

شاید بهتر باشد بازار بزرگ کوش آداسی را در ابتدای فهرست مراکز خرید کوش آداسی قرار دهیم. بازار بزرگ شهر یکی از مناطق بسیار پرطرفدار و بزرگ کوش آداسی است. بازار بزرگ کوش آداسی دو بخش عمده دارد و یکی از بزرگترین بازارها در کل کشور ترکیه به حساب می آید. هزاران مغازه در بازار بزرگ شهر وجود دارند که اجناس مختلفی را با قیمت های گوناگون می فروشند.

از جمله مهم ترین اجناسی که در بازار بزرگ کوش آداسی می توان یافت عبارتند از: خوراکی ها و مواد غذایی، پوشاک و لباس، جواهرات و عتیقه جات، طلا و نقره و زیورآلات. محصولاتی که در این بازار یافت می شوند اکثرا قیمت های مناسبی دارند و به همین دلیل بسیاری از بازدیدکنندگان بازار بزرگ از مغازه های آن جا خرید می کنند.

یکی از مهم ترین بخش های بازار کوش آداسی، بازار اورینت آن است. کالاهایی که در این بخش ارائه می شوند هم تنوع بسیار بالایی دارند، هم کیفیت خیلی خوبی داشته و اکثرا قیمت های مناسبی دارند. در کل خرید از این بخش بازار می تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد.

بازار بزرگ کوش آداسی

مرکز خرید اسکالا نووا

اسکالا نووا یکی از مراکز خرید کوش آداسی است که کالاهای لوکس و نسبتا گران قیمتی در آن به فروش می رسند. در این مرکز خرید البسه های متنوعی را می توان پیدا کرد. مانند کیف و کفش، کلاه و انواع لباس های چرمی. بیشتر شهرت این مرکز خرید به خاطر لباس ها و کالاهای چرمی آن است. ساعت کار این مرکز خرید بین 9 صبح تا 10 شب است. هم چنین از نقاط قوت این مرکز خرید می توان به نزدیکی آن به اغلب هتل های کوش آداسی اشاره کرد که این ویژگی باعث جذب تعداد زیادی از مسافران و گردشگران به این بازار می شود.

با محبوب ترین سوغاتی های کوش آداسی آشنا شوید

مرکز خرید آکدوگان

یکی دیگر از مراکز خرید کوش آداسی که برای خرید لباس های مختلف گزینه مناسبی محسوب می شود، مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی است. مرکز خرید آکدوگان یکی از مهم ترین مراکز تجاری در کوش آداسی است و در صورتی که قصد خرید لباس، مخصوصا لباس های برند ارجینال دارید، بهترین گزینه محسوب می شود.

بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شد دنیا در زمینه مد و فشن در مرکز خرید آکدوگان حضور دارند و اکثرا قیمت های بسیار مناسبی هم دارند. هم چنین در مرکز خرید آکدوگان می توان لوازم بهداشتی اصل و لوازم برقی خانگی را پیدا کرد. آکدوگان یک فودکورت نیز با همین نام دارد که برای مصرف غذاهای آماده و فست فودهای مختلف انتخاب خوبی است.

مرکز خرید آکدوگان

بازار حجیوات کوش آداسی

بازار حجیوات یکی از معروف ترین مراکز خرید کوش آداسی است و به کسانی که قصد خرید صنایع دستی و سوغاتی ترکیه دارند، پیشنهاد می شود. این بازار فضایی هنری داشته و در آن می توانید صنایع دستی مختلف، تابلوهای هنری زیبا، ظروف زیبای چینی و سفالی در رنگ های گوناگون را پیدا کنید. به دلیل داشتن فضایی هنری و رنگ بندی زیبا و متنوع محصولات، صرفا بازدید از بازار حجیوات بدون قصد خرید هم می تواند جذاب باشد.

بازار حجیوات را می توان معروف ترین مراکز خرید کوش آداسی در کنار بازار بزرگ این شهر دانست. این مرکز خرید که از قدیمی ترین نقاط تجاری کوش آداسی است، از ساعت 10 تا 24 شب باز بوده و از بازدیدکنندگان پذیرایی می کند.

تفریحات کوش آداسی؛ از قایق رانی در دریای اژه تا اسب سواری

مرکز خرید نوادا اوت لت کوش آداسی

آخرین مورد از مراکز خرید کوش آداسی که به معرفی آن می پردازیم، مرکز نوادا اوت لت است. نوادا اوت لت یکی از مراکز تجاری بسیار لوکس شهر کوش آداسی است که طیف گسترده ای از محصولات و کالاها را در خود جای داده است. در نوادا اوت لت می توانید لباس های معتبرترین برندهای دنیا، وسایل و لوازم دکوراسیون منزل، وسایل برقی، تجهیزات و وسایل الکترونیکی و وسایل ورزشی برندهای مطرح دنیا را پیدا کنید. همین گستردگی کالاها باعث شده مرکز خرید نوادا اوت لت جایگاهی ویژه برای خودش داشته باشد.

همچنین در این مرکز خرید رستورانی با غذاهای ترکی و مدیترانه ای با کیفیت، زمین بازی و سینما نیز وجود دارد. یک مزیت مهم و قابل توجه نوادا اوت لت آن است که با وجود لوکس بودن و داشتن امکانات بسیار زیاد، اجناس این مرکز خرید قیمت های خوب و مناسبی دارند.

مرکز خرید نوادا اوت لت کوش آداسی

مرکز خرید ای وی ام AVM

یکی از مراکز خرید کوش آداسی که امکانات تفریحی و توریستی خوبی هم دارد و با هدف توسعه گردشگری ساخته شده است. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید جدید کوش آداسی بوده و امکانات مدرنی مانند آمفی تئاتر و سالن بازی کودکان نیز دارد. از دیگر امکانات مهم این مرکز خرید می توان به هایپر مارکت، زمین بازی کودکان، فودکورت و سینما اشاره کرد.

علاوه بر آن، مرکز خرید AVM کوش آداسی محصولات معتبرترین برندهای دنیا، مخصوصا در زمینه پوشاک و فشن را در خود جای داده است. در صورتی که قصد خرید لباس های برند دارید و در عین حال می خواهید از امکانات تفریحی و توریستی نیز استفاده کنید، مرکز خرید AVM با فضایی مدرن و امکاناتی رضایت بخش می تواند به خوبی از شما میزبانی کند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.