بهترین سفر ماه عسل در کوش آداسی

سفر ماه عسل در کوش آداسی

۰۷ تیر ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

خیلی از زوج های جوان وقت زیادی را صرف پیدا کردن جای خوبی برای گذراندن ماه عسل می کنند. بعضی ها دلشان می خواهد ماه عسل را در دل طبیعت بگذرانند و برخی هم دوست دارند به دریا بروند، چنانچه شما مقصد خورا کشور ترکیه انتخاب کرده کرده اید، پیشنهاد می کنیم راهنمای سفر ماه عسل در کوش آداسی را تا آخر مطالعه کنید.

اگر شما هم دوست دارید اولین سفر زندگی مشترکتان را در شهری ساحلی بگذرانید این مطلب را از دست ندهید. کوش آداسی یک شهر بندری در کشور ترکیه است. ساحل این شهر به دریای اژه وصل شده و تا یکی از جزیره های زیبای یونان هم فاصله کمی دارد. با این حال کوش آداسی جنگل های سرسبزی هم دارد که کمپ زدن در آن ها واقعاً لذت بخش است.
اما مهم ترین سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که چرا باید کوش آداسی را برای سفر ماه عسل یا سفرهای عاشقانه انتخاب کنید؟ پس در این مطلب با ما همراه باشید تا این شهر را بهتر بشناسیم و با زیبایی هایش آشنا شویم.

سفر ماه عسل در کوش آداسی
سفر ماه عسل در کوش آداسی

سفر به کوش آداسی گران نیست.

کوش آداسی جزو شهرهای ارزان ترکیه است. البته جدا از هزینه های بلیط و مخارج راه. همچنین باید بدانید که این شهر فرودگاه ندارد و پرواز مستقیم به آنجا نمی رود. بلکه شما ابتدا به ازمیر می روید و بعد از آنجا با استفاده از تاکسی و اتوبوس به کوش آداسی می روید. فاصله این دو شهر زیاد نیست و در مدت زمان کوتاهی به مقصد می رسید.

هزینه بلیط هواپیمای ازمیر هم در حدود سه میلیون تومان است. این قیمت با توجه به زمانی که می خواهید به سفر بروید می تواند بیش تر و یا مقداری کم تر باشد. در فصل بهار که پرسفرترین دوره سفر به ترکیه است، هزینه بلیط هواپیما هم معمولاً گران تر است. اما هزینه هتل های کوش آداسی نسبت به خیلی از شهرهای ترکیه مناسب تر هستند. با کمی تحقیق و جستجو می توانید در بهترین منطقه این شهر و با قیمت مناسب اقامتگاه خوبی را پیدا کنید.

با این حال در سفر ماه عسل در کوش آداسی باید مراقب هزینه های خورد و خوراکتان باشید. به طور معمول هزینه هر وعده غذا در رستوران های اقتصادی این شهر برای دو نفر در حدود ۱۵۰ لیر است. اما از رستوران های محلی و ارزان تر هم غافل نشوید. اغلب این رستوران ها و کافه ها از کیفیت خیلی خوبی برخوردارند. بهتر است درباره آن ها از مردم محلی هم سوال کنید تا جای خوبی را برای صرف غذا پیدا کنید.

توصیه می کنیم در شهر کوش آداسی تا جای ممکن از اتوبوس استفاده کنید. اتوبوس های این شهر خیلی مدرن و خلوت هستند و قیمت هر بلیط تک سفره در حدود دو لیر ترکیه است. می توانید از تاکسی هم استفاده کنید ولی ممکن است در بعضی مسیرهای طولانی هزینه آن خیلی زیاد شود. زیرا کرایه تاکسی را در ترکیه بر اساس مسافت طی شده و کیلومتر شمار محاسبه می کنند.

براهی کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و قیمت تور اقساطی کوش آداسی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چرا باید ماه عسل به کوش آداسی بروید؟

کوش آداسی یکی از پرطرفدار ترین شهرهای ساحلی در بین گردشگران اروپایی است. این شهر به دلیل تاریخ گسترده و فرهنگ غنی ای که دارد بناهای تاریخی زیادی را در خودش جای داده که می توانید از آن ها بازدید کنید. همچنین طبیعت و جنگل های فوق العاده این شهر در کنار دریای زلال باعث می شوند تا کوش آداسی بهترین مقصدی باشد که می توانید برای یک سفر عاشقانه انتخاب کنید.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم این شهر تا جزیره یونانی ساموس فاصله خیلی کمی دارد. فقط کافی است سوار کشتی هایی که هر روز به جزیره می روند بشوید و یک روزی را در آنجا بمانید. زیبایی های این جزیره در کنار آب و هوای خوب و تفریحات جذابی که دارد می تواند سفر خوب و رمانتیکی را برایتان بسازد.

بهترین راهنمای سفر ماه عسل در کوش آداسی
ماه عسل خود را در کجا بگذرانید؟

چه وقتی به کوش آداسی سفر کنید؟

آب و هوای این شهر در بیش تر روزهای سال خوب و معتدل است. با این حال زمستان ها کمی سرد است و با بارندگی همراه است. همچنین اواسط تابستان هم ممکن است با گرمای شدیدی رو به رو شوید. بنابراین بهترین زمان برای داشتن سفری عاشقانه یا ماه عسل در کوش آداسی بهار است. در این فصل هوا خنکی دلچسبی دارد و گرما هم آنقدری شدید نیست که بخواهد مانع تفریحات ساحلی شود.

اما بد نیست بدانید که بهار یکی از شلوغ ترین فصل های کوش آداسی است. در عین حال تابستان و به ویژه زمستان خیلی خلوت تر هستند. علاوه بر این، در این فصل ها چون مسافرت کم تر است، هزینه هتل و اقامتگاه خیلی کم تر از بهار خواهد شد. بسیاری از فروشگاه های این شهر هم در زمستان تخفیف های ویژه می گذارند. بنابراین اگر در آن دوره به کوش آداسی سفر کنید می توانید خریدهای خوبی انجام دهید و در هزینه های سفر هم صرفه جویی کنید.

بهترین تفریحات کوش آداسی را بشناسید.

هزینه های سفر ماه عسل به کوش آداسی
بهترین زمان سفر به شهر کوش آداسی

جاذبه های کوش آداسی

به عنوان یک زوج جوان که به ماه عسل رفته اید خیلی مهم است که تفریحات دونفره را تجربه کنید. همچنین اگر غیر از ماه عسل هم قصد رفتن به سفر عاشقانه دارید، پیشنهاد می کنیم غواصی در دریا را امتحان کنید. در جاهای مخصوصی از ساحل کوش آداسی مراکزی قرار دارند که می توانید از آنها لباس غواصی اجاره کنید و با راهنماهای آن ها به زیر آب های دریا بروید. این تجربه واقعاً بی نظیر است و به ویژه در آب های تمیز دریای اژه بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

یکی دیگر از جاهای رمانتیک کوش آداسی پارک ملی دیلک است. این پارک در واقع یکی از بخش های بکر و دست نخورده کوش آداسی است. برای رسیدن به آنجا باید از مرکز شهر فاصله بگیرید. تماشای غروب آفتاد در این مکان زیبا تجربه خیلی جذابی است که نمی توانید آن را در هر زمانی به دست بیاورید. توصیه می کنیم در سفر به کوش آداسی حتماً از این پارک ملی بازدید کنید.

برای سفرهای ماه عسل یا عاشقانه، از قبل سعی کنید بهترین رستوران های کوش آداسی را بشناسید.

4/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه برای ”سفر ماه عسل در کوش آداسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.