پروازهای اروپایی

رزرو پروازهای اروپایی

۰۶ آبان ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

شما پیش از سفر به یک کشور اروپایی، باید به یکسری از موارد توجه ویژه ای داشته باشید که رزرو بلیط و هزینه ای که باید برای پروازهای اروپایی پرداخت کنید در دسته این موارد قرار می گیرد. قاره اروپا شامل 51 کشور و هر کشور دارای شهرهای بسیاری است، لازم به ذکر است که تمام این مناطقی که در این قاره وجود دارد، لزوما شامل سیستم حمل و نقل هوایی نیستند.

این بدان معناست که اگر شما قصد دارید به کشور و شهرهایی اروپایی که این ویژگی را ندارند، سفر کنید، باید به طور دقیق از موقعیت های مکانی، اطلاعات درستی کسب کنید و با توجه به اطلاعاتی که کسب کرده اید، بلیط هواپیمای مناسبی را جهت پروازهای اروپایی دریافت کنید.

شاید برای بسیاری از افراد که در سال تعداد دفعات کمی به مسافرت های اروپایی می روند، هزینه تهیه بلیط از اهمیت چندان بالایی برخوردار نباشد؛ اما افرادی که هر چند وقت یک بار به این کشورهای مختلف سفر می کنند، در این موضوع کاملا حرفه ای هستند و پس از تجربه های زیادی که کسب کرده اند می دانند باید در چه زمانی و با چه ترفند هایی بلیط مقصد مورد نظرشان را تهیه کنند تا هزینه ی کمتری را نیز برایشان رقم بزند. شما نیز باید به بعضی از مواردی که در هنگام خرید و رزرو پروازهای اروپایی لازم است، توجه داشته باشید و آن ها را هنگام رزرو و خرید بلیط در نظر داشته باشید.

پروازهای اروپایی

ایرلاین های ارزان قیمت پروازهای اروپایی

در همه جای دنیا، ایرلاین های ارزان قیمتی وجود دارد که هرکدام ارائه های متفاوتی دارند و با توجه به همین موضوع، هزینه های متفاوتی را دریافت می کنند. در اروپا یک اصطلاح رایج است که به شما می گوید، شما قادر به سفر به هرجا که می خواهید هستید، تنها با هزینه ی یک شلوار جین! در این بخش به معرفی ایرلاین ها در پروازهای اروپایی می پردازیم تا بتوانید یک تصمیم درست داشته باشید.

خرید تور اقساطی اروپا، بدون ضامن با اقساط بلند مدت

Norwegian Air

نروژین ایر یکی از شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت در نروژ است که دومین شرکت هواپیمایی منطقه اسکاندیناوی نیز به حساب می آید که در سال 2012، به دلیل انتقال 17 میلیون مسافر در رتبه ی نهم خطوط هواپیمایی اروپا قرار گرفت. این ایرلاین پروازهای اروپایی در سال 1993 تاسیس شد و اکنون با بیش از 400 مسیر پروازی به 130 مقصد در اروپا، آسیا، آمریکا، خاورمیانه، آفریقا و دیگر قاره ها پرواز دارد. شرکت نروژین ایر در حال حاضر در ناوگان هوایی خود، 88 فروند هواپیمای جت مسافربری دارد؛ همچنین این شرکت به شما زمان آفرهای ویژه خود که بلیط هزینه ی کمتری دارد را اعلام می کند.

Norwegian Air

Wow Air

واو ایر یکی از شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت برای پروازهای اروپایی است که در پایتخت ایسلند و در شهر ریکاویک قرار دارد. این ایر لاین بر پرواز بین قاره ای آمریکا و اروپا که بر فراز آتلانتیک انجام می شود، تمرکز کرده است و به بیش از 30 مقصد در آمریکا و اروپا پرواز مستقیم دارد. این شرکت هواپیمایی در تاریخ 1 نوامبر 2011 تاسیس و در سال 2012 رسما شروع به فعالیت کرد و امروزه مسافران زیادی به سبب قیمت مناسب بلیط و خدماتی که این شرکت فراهم کرده است، ترجیح می دهند سفر خود را با این هواپیما انجام دهند.

آیا می دانید بهترین شهرهای اروپا برای سفر کدامند؟

EasyJet

ایزی جت یک شرکت هواپیمایی بریتانیایی است که دفتر اصلی این ایرلاین در فرودگاه لوتن لندن قرار دارد؛ با توجه به تعداد مسافرهایی که جا به جا می کند و پرواز هایی که انجام می دهد، در رتبه 73 خطوط هواپیمایی جهان قرار گرفته است. این شرکت هواپیمایی در سال 1995 تاسیس شد و امروزه دارای 213 هواپیمای مسافربری و باربری است که به بیش از 134 مقصد مختلف در قاره اروپا و آفریقا پرواز دارد و به دلیل هزینه ی کمی که در قبال خدماتش انجام می دهد، بسیار مورد توجه گردشگران واقع شده است.

EasyJet

Ryanair

این ایرلاین بی شک یکی از بزرگترین و ارزان ترین ایرلاین های برای پروازهای اروپایی به حساب می آید؛ شرکت رایان از بهترین ایرلاین های اروپا به حساب می آید که با شرکت هواپیمایی ایزی جت، رقابت دارد. این شرکت هواپیمایی 370 فروند هواپیمای بوئینگ دارد که در طول روز به 300 نقطه در 21 کشور اروپایی، پرواز انجام می دهد. شرکت رایان از سال 1985 توسط تونی رایان ایسلندی تاسیس شده است و در سال 2016 از میان تمام ایرلاین های اروپا، بیشترین تعداد مسافر بین المللی را جا به جا کرده است.

معرفی جاذبه های طبیعی دنیا که باید قبل از مرگ ببینید!

FlyBe

شرکت فلای بی که در سال 1979 توسط جک واکر راه اندازی شد، یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی در پروازهای اروپایی به حساب می آید که در حال حاضر از طریق 232 مسیر پروازی به 15 کشور پرواز دارد. یکی از ویژگی های این ایرلاین، داشتن سطح مختلف و امکانات متفاوت پرواز است، یعنی شما می توانید با هر میزان بودجه ای که دارید، بلیط پرواز این ایرلاین را دریافت کنید.

FlyBe

نکات خرید بلیط هواپیما

تا به اینجا به بررسی یکی از فاکتورهای اصلی بلیط پروازهای اروپایی پرداختیم و اکنون قصد داریم به شما موارد دیگری که باید در هنگام خرید بلیط به این قاره در نظر گرفت را معرفی کنیم.

خرید بلیط در زمان هایی غیر از تعطیلات بر این موضوع تاثیر دارد. هزینه ی بلیط در زمان تعطیلات به دلیل تقاضای بالا، افزایش پیدا می کند و ممکن است آن قیمت به صرفه نباشد، پس بهتر است زمان رفت و برگشت خود به کشورهای اروپایی را به گونه ای تنظیم کنید که چند روز با ایام خاص و تعطیل، فاصله داشته باشد تا در هزینه های سفر شما صرفه جویی شود.

همچنین اگر شما قصد لذت بردن از سفر را دارید، بهتر است حساسیت های خود را نسبت به بعضی از مسائل کمتر کنید؛ برای مثال صندلی شما در هواپیما یا فرودگاهی که هواپیما در آن فرود می آید، اهمیت چندانی ندارد اما شما می توانید با یک انتخاب منطقی و هوشمندانه در هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

نکات خرید بلیط هواپیما

همچنین اگر شما قصد سفر به یک کشور اروپایی را دارید، باید از طریق های مختلف مانند آژانس های هواپیمایی، باشگاه مشتریان یک شرکت به خصوص یا شبکه های اجتماعی به طور مداوم قیمت هارا بررسی کنید، چراکه ممکن است در برخی از زمان ها قیمت های استثنایی یک پرواز را ببینید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.