ارزان ترین شهر های اروپایی برای سفر

بهترین شهرهای اروپا برای مسافراتی ارزان و به یادماندنی

۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

سفر به شهرهای قاره اروپا، احتمالا سفری بسیار لوکس و پر هزینه را به ذهنتان می آورد. شهرهایی مدرن و گران که شاید به همین دلیل نتوانید هیچوقت سفر به آنها را تجربه کنید. اما گاهی اوقات این تصویر خیلی هم درست نیست. شهرهایی بسیار زیبا و دیدنی در قاره اروپا وجود دارند که با هزینه هایی مناسب می توان به آنها سفر کرد و میزبانی فوق العاده برای گردشگران از سراسر دنیا محسوب می شوند. در زیر به معرفی برخی از ارزان ترین شهر های اروپایی می پردازیم، شاید نظر شما در خصوص سفر به قاره زیبا و شگفت انگیز اروپا کمی تغییر کند. با ما باشید.

پراگ، جمهوری چک (Prague, Czechia)

پراگ یکی از زیباترین و ارزان ترین شهر های اروپایی برای سفر کردن و گذراندن لحظاتی فوق العاده محسوب می شود. شما می توانید با هزینه هایی مناسب به این شهر تماشایی قاره اروپا سفر کرده و لحظاتی فوق العاده را در پایتخت زیبای جمهوری چک سپری کنید. پراگ شهریست تماشایی که بر روی رودخانه ولتاوا بنا شده است و با زیبایی خیره کننده هر گردشگری را مجذوب می‌ کند. آب و هوای مناسب این شهر نیز در جلب توجه گردشگران به پراگ بسیار موثر است.

شما می توانید با صرف هزینه هایی مناسب از شهر قدیمی پراگ و قلعه بسیار زیبای این شهر بازدید کنید، بر روی پل زیبا و تاریخی چارلز قدم زده، به دیدن کلیسای ویتوس مقدس بروید، از گالری ملی پراگ دیدن کنید و به گشت و گذار در میان خیابان های زیبا و سنگفرش شده این شهر بپردازید. واحد پول کشور چک، کرونای چک CZK است. شما با اقامت در هاستل های بسیار خوب این شهر می توانید تا حد زیادی در هزینه های سفر به پراگ زیبا و دیدنی صرفه جویی کنید.

همچنین با خرید بلیط 24 ساعته وسایل حمل و نقل عمومی هم می توان رفت و آمدی ارزان را در پایتخت تاریخی جمهوری چک تجربه کرد. یکی از جذابترین نکات سفر به پراگ که نقش زیادی در صرفه جویی در هزینه های شما خواهد داشت، قیمت مناسب و ارزان غذا به ویژه غذاهای خیابانی در این شهر است.

ارزان ترین شهر های اروپایی

صوفیه، بلغارستان (Sofia, Bulgaria)

یکی دیگر ارزان ترین شهر های اروپایی برای سفر شهر دیدنی صوفیه است. پایتخت زیبای کشور بلغارستان که با جاذبه های تاریخی بی نظیر و قیمت های مناسب می تواند مقصدی فوق العاده برای گذراندن تعطیلاتی رویایی محسوب شود. کلیسای جامع الکساندر نوسکی، بلوار ویتوشا، کلیسای سنت صوفیه، مسجد بانیا باشی و آمفی تئاتر سردیکا از جمله معروفترین جاذبه های این شهر زیبای کشور بلغارستان به شمار می روند. هزینه های اقامت و غذا خوردن در صوفیه بسیار مناسب است و می تواند یکی ار ارزان ترین شهرهای اروپایی برای میزبانی خاطرات شگفت انگیز شما باشد.

با تور اقساطی خارجی الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

پورتو، پرتغال (Porto, Portugal)

شهر زیبا و دیدنی پورتو یکی دیگر از زیباترین و ارزان ترین شهر های اروپایی است که با صرفه هزینه ای مناسب می توانید از آن بازدید کرده و به خلق خاطرات شگفت انگیز در قاره زیبای اروپا بپردازید. این شهر بسیار زیبا، میزبان جاذبه های تاریخی فوق العاده ای است.

برج کلریگوس، خیابان روا سانتا کاترینا، کاخ دا بولسا، محله قدیمی ریبیرا، کلیسای سائو فرانسیسکو و پل لوئیس اول از جمله شناخته شده ترین جاذبه های این شهر زیبا و دیدنی کشور پرتغال محسوب می شوند. بازدید از بسیاری از این جاذبه های تاریخی فوق العاده رایگان است. ضمن اینکه هزینه اقامت در شهر پورتو نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
لیسبون از دیگر شهرهای کشور دیدنی پرتغال است که می توانید اقامتی ارزان و مقرون به صرفه را در آن تجربه کنید.

ارزان ترین شهر های اروپایی

استانبول، ترکیه (İstanbul, Turkey)

استانبول یکی دیگر از ارزان ترین شهر های اروپایی برای سفر است که با هزینه های تقریبا مناسب می توانید به آن سفر کرده و لحظاتی رویایی را در این شهر شگفت انگیز و منحصر به فرد بگذرانید. استانبول شهریست که با هر بودجه ای می توان به آن سفر کرد و از دیدن این شهر فوقالعاده کشور ترکیه لذت برد. در این شهر در کنار هتل ها و رستوران هایی بسیار لوکس و جذاب هاستل ها، رستوران ها و کافه هایی با قیمت های مناسب را هم می توان دید که استانبول را به یکی از شهرهای ارزان قاره اروپا برای سفر کردن تبدیل می کنند.

اگر قصد بازدید از این شهر زیبای کشور ترکیه را دارید با تور اقساطی استانبول پیله های عصر پرواز همراه شده و لحظاتی فوق العاده را در این شهر شگفت انگیز که در دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته، سپری کنید.

رزرو تور اقساطی استانبول بدون نیاز به ضامن !

بوداپست، مجارستان (Budapest, Hungary)

برای سفری ارزان و مقرون به صرفه به قاره اروپا بوداپست زیبا و فوق العاده یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. در پایتخت رویایی کشور مجارستان می توانید در کنار رود زیبای دانوب قدم زده و بسیاری از جاذبه های فوق العاده این شهر مانند قلعه باستیون فیشرمن را با هزینه هایی مناسب ببینید.

هزینه های اقامت و خورد و خوراک هم در بوداپست کاملا مناسب است و همه چیز در این شهر زیبای قاره اروپا دست به دست هم داده تا سفری شگفت انگیز و فوق العاده را برای مسافران به بوداپست رقم زند. حمام های آب گرم سیچینی، قلعه بودا، ساختمان پارلمان مجارستان و قلعه فیشرمن از جمله جاذبه های محبوب و پرطرفدار این شهر محسوب می شوند که بازدید از آنها را تا همیشه در ذهنتان خواهید داشت.

ارزان ترین شهر های اروپایی

کراکوف، لهستان (Kraków, Poland)

کراکوف یکی دیگر از ارزان ترین شهر های اروپایی برای سفر کردن است. کراکوف شهریست زیبا و تاریخی در کشور لهستان که علاوه بر زیبایی خیره کننده و جاذبه های متنوع، قیمت های مناسب سفر به این شهر دیدنی قاره اروپا از مهمترین عوامل محبوبیت آن در میان گردشگران به شمار می رود. در این شهر می توانید هم اقامتی لوکس را تجربه کرده و هم از سفری ارزان و مقرون به صرفه به این شهر زیبای قاره اروپا لذت ببرید. در سفر به کراکوف می توانید از هاستل های بسیار خوب این شهر استفاده کرده تا اقامتی ارزان تر را تجربه کنید، ضمن اینکه هزینه خورد و خوراک در این شهر نیز متوسط بوده که در صرفه جویی در هزینه های شما بسیار موثر است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.