مراکز خرید بالی

خرید از بالی را در اولویت بگذارید

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

بالی جزیره ای است توریستی واقع در کشور اندونزی که حدود چهار میلیون نفر جمعیت بومی دارد. این جزیره که به آن «جزیره خدایان» هم می گویند، محل برخورد اقیانوس های آرام و هند بوده و به همین دلیل دارای مناظر کوهستانی خاص و آب و هوایی بسیار متفاوت از سایر جزایر اندونزی است.

اما در کنار همه زیبایی های طبیعی که گردشگران را به بالی می کشاند، خرید از فروشگاه ها و مراکز خرید بالی نیز یکی دیگر از دلایلی است که بالی را به یکی از مقاصد توریستی محبوب در جهان تبدیل کرده است. در مراکز خرید بالی تقریبا هر چیزی را می توانید پیدا کنید و بخرید. از انواع لباس و کیف و کفش و های متنوع گرفته تا مواد خوراکی و صنایع دستی و هنری…

تقریبا در همه جای مراکز خرید بالی، هایپر مارکت ها، فود کورت ها، رستوران ها و بازار های خیابانی کوچک و بزرگ وجود دارند و سفر به این جزیره زیبا با تور اقساطی بالی، را به تجربه ای لذت بخش تر برای گردشگران تبدیل می کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی بزرگترین و معروف ترین مراکز خرید بالی بپردازیم. با ما در پیله های عصر پرواز همراه باشید.

مراکز خرید بالی

مرکز خرید گالریا بالی

گالریا یکی از بزرگترین مراکز خرید بالی است و بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای خرید های خانوادگی در این جزیره محسوب می شود. این مرکز خرید با شعار «لذت ببرید، بازی کنید، غذا بخورید و خرید کنید» شما را دعوت می کند تا همراه با خانواده در این مکان نه تنها خرید بلکه تفریح کنید. این مجموعه روزانه از ساعت 9 تا 22 میزبان گردشگران داخلی و خارجی است. مال بالی گالریا در منطقه کاتا واقع شده و شامل فروشگاه های مد و لباس، کتاب فروشی ها و انواع رستوران ها در سبک های مختلف است.

با تور اقساطی اندونزی از سرزمین ماجراجویی، فرهنگ و هنر دیدن نمایید.

بازار هنری اوبود

اینجا یک بازار بزرگ هنری و صنایع دستی و از مراکز خرید بالی است که در نزدیکی یک کاخ سلطنتی به نام پوریسارن قرار دارد و از ساعت 8 تا 17 آماده استقبال از گردشگران است. در این بازار می توانید انواع صنایع دستی از جمله لباس، کیف، کفش، مجسمه، زیور آلات و هر چیزی که با دست ساخته می شود را پیدا کنید. در مناطق اطراف این بازار روستاهای کوچک و بزرگ مختلفی وجود دارد؛ جالب است بدانید که بیشتر محصولات عرضه شده در بازار هنری اوبود صنایع ساخته شده توسط اهالی این روستاها هستند.

بازار هنری اوبود

مرکز خرید کوتابیچ واک

کوتابیچ واک یک بازار بزرگ است که هر آنچه که در جست و جوی آن هستید در آن پیدا می شود، از صنایع دستی گرفته تا انواع لوازم دیجیتال… بوتیک های مد و لباس بزرگ و کوچکی هم در این مرکز هست و اینجا محل عرضه جدید ترین مد های لباس بومی و خارجی محسوب می شود. برترین برند های مد جهان از جمله ورساچه و گوچی نیز در این بازار شعبه دارند و خلاصه این که این بازار هیچ گونه محدودیت سنی و سلیقه ای ندارد و از انواع محصولات سنتی و مدرن برای همه سنین در آن یافت می شود.

علاوه بر این، رستوران ها و کافه های بسیار شیک و جذابی در جای جای این بازار وجود دارد که به صورت شبانه روزی آماده پذیرای از گردشگران هستند. جالب است بدانید که یک از معروف ترین کافه های موجود در این مرکز «هارد راک کافه» نام دارد که در دسته محبوب ترین کافه رستوران های بالی هم قرار می گیرد.

آشنایی با نکات ضروری و راهنمای سفر به بالی

مرکز خرید سانور بیچ

در سانور بیچ که از بهترین مراکز خرید بالی می باشد، شما می توانید انواع جواهرات، زیور آلات، مبلمان، صنایع دستی مثل تابلو های نقاشی و مجسمه های گوناگون و همینطور انواع لوازم شنا و تفریحات ساحلی را پیدا کنید. علاوه بر امکان خرید در این مجتمع تجاری چندین هتل، رستوران و هایپرمارکت بزرگ نیز وجود دارد. سانور بیچ در خیابان اصلی سانور واقع شده و آمده خدمت رسانی به گردشگران است.

مرکز خرید سانور بیچ

مرکز خرید دیسکاوری

اگر شما هم از علاقه مندان دنیای مد و فشن مدرن هستید و بزرگترین برند های دنیا را تعقیب می کنید، حتما سری به دیسکاوری از محبوب ترین مراکز خرید بالی بزنید. دیسکاوری یک ساختمان بسیار بزرگ سه طبقه به نام «دپارتمان استور سنترو» دارد که انواع برند های جهانی با قیمت های مناسب در آن قرار دارند.
این مرکز خرید در یکی از خیابان های اصلی کوتا در مجاورت دریا قرار دارد. و علاوه بر خرید می توانید از موقعیت ساحلی مجموعه هم لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به بالی چه فصلی از سال است؟

مرکز خرید ماتاهاری

ماتاهاری در واقع نام یک فروشگاه زنجیره ای است که در سراسر اندونزی شعبه دارد. یکی از بزرگترین شعبه های آن در کوتا واقع شده است. شما می توانید در این فروشگاه زنجیره ای انواع کیف، کفش، لباس و حتی اقلام سوپرمارکت های بزرگ و کوچک را خریداری کنید.

مرکز خرید ماتاهاری

مرکز خرید لوته مارت

لوته مارت یکی از فروشگاه های زنجیره ای است که در استرالیا و بیشتر کشورهای جنوب شرق آسیا شعبه دارد. در این فروشگاه همه چیز از جمله لباس و کیف و کفش، تا لوازم دیجیتال و انواع مواد غذایی و میوه ها پیدا می شود. لوته مارت که از مراکز خرید بالی است، هر روز از ساعت 7 تا 22 پذیرای شما خواهد بود.

مرکز خرید لی بی پلازا

لی بی پلازا یکی دیگر از مراکز خرید بالی میباشد که مخصوص عرضه لوازم تحریر، وسایل ورزشی و لوازم دیجیتال است. پس اگر در سفر به بالی کودکان شما را همراهی می کنند، گشت و گذار در این مرکز خرید را در اولویت قرار دهید. علاوه بر این اینجا هایپرمارکت ها و سوپرمارکت های متنوعی نیز وجود دارد.

مرکز خرید جیمباران

در جیمباران همچون دیگر مراکز خرید بالی محصولات مختلفی عرضه می شود؛ اما محبوبیت اینجا یک دلیل خاص دارد. دلیل اصلی محبوبیت آن بازار انواع غذاهای گوناگون دریایی است. رستوران ها و کافه های فوق العاده جیمباران متنوع ترین غذاهایی دریایی این منطقه را عرضه می کنند. این دلیل تمایز جیمباران است که آن را تبدیل به گزینه ای بسیار عالی برای گردشگران کرده است.

مرکز خرید جیمباران

مرکز خرید کالکشن بالی

و اما کالکشن، در این مراکز خرید بالی می توانید انواع برندها را پیدا کنید. این مجموعه زیبا با درخت های ساحلی و پارک های متنوع آراسته شده و رستوران ها و کافه های متعددی نیز در آنجا وجود دارد. اگر اهل پوشیدن برند های معتبر هستید از کنار این مرکز خرید راحت عبور نکنید، اینجا نیز مانند بسیاری از دیگر بازار های اندونزی، از ساعت 9 تا 22 شب آماده خدمت رسانی به گردشگران است.

در پایان بد نیست بدانید که در سراسر جنوب شرق آسیا از جمله اندونزی، چانه زدن و تخفیف گرفتن، امری رایج و طبیعی است و فروشندگان گاهی حتی کالایی را با 50 درصد تخفیف عرضه می کنند. پس با خیال راحت در مراکز خرید بالی بگردید، با فروشندگاه چانه بزنید، تخفیف بگیرید و کالای مورد نظر خود را با قیمتی پایین تر از قیمتی که فروشنده تعیین کرده، خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.