رستوران های بالی

بالی را با رستوران‌ هایش بشناسید

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

بالی نام جزیره ای خوش آب و هوا در کشور اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس هند و آرام را به هم متصل می کند و همین موضوع باعث شده تا از یک موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده برخوردار باشد. همین یک دلیل کافی است تا توریست‌ های بسیاری با تور اقساطی بالی، این جزیره زیبا را برای سفری جذاب و به یادماندنی انتخاب ‌کنند. اما رستوران های بالی یکی از جاذبه‌های این جزیره توریستی هستند. این رستوران‌های درجه یک و لوکس به شما کمک می‌کند که یک سفر دلپذیر و خاطره‌انگیز را در این جزیره رویایی تجربه کنید.

انتخاب میان بهترین رستوران های بالی، از میان رستوران‌های مجلل و زیبای بالی کار راحتی نیست. آن هم رستوران‌ هایی که علاوه بر سرو کردن غذاهایی متنوع و بی‌نظیر، با وجود چشم اندازی فوق العاده و طراحی داخلی لاکچری و خلاقانه شما را وسوسه می کنند که آنجا توقف کنید.

در سال‌های اخیر جزیره بالی به سبب استقبال گردشگران، توسعه بسیاری را تجربه کرده و رستوران های بالی نیز از سرآشپزهای حرفه ‌ای برخوردار شده ‌اند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران های بالی و غذاهای لذیذ و بی‌نظیر که در آنها می توانید امتحان کنید، آشنا کنیم.

بالی را با رستوران‌ هایش بشناسید

لوکاوره و غذاهای بین‌المللی بی‌نظیرش

رستوران Locavore با روش منحصر به فرد و بی‌نظیرش در تهیه غذاهای بین المللی یکی از بهترین رستوران‌های بالی است. غذاهای این رستوران با استفاده از مواد اولیه محلی تهیه می‌شود. برای رفتن به لوکاوره حتما میز رزرو کنید؛ چون این رستوران تنها 30 میز داشته و طرفداران زیادی هم دارد. کفپوش های رستوران لوکاوره براق و طراحی داخلی آن مدرن است. در منوی این رستوران طیف متنوعی از غذاها دیده می شود که کیفیت فوق العاده ای هم داشته و لحظاتی شگفت انگیز را در جزیره زیبای بالی برای گردشگران رقم می زنند.

رزرو تور اقساطی اندونزی، تنها با یک چک صیادی بنفش

کاسکادز، رستورانی بر فراز دره

اگر به دنبال تماشای منظره‌ زیبا و حیرت انگیزی برفراز دره‌ ای سرسبز هستید، رستوران Cascades را از دست ندهید. این رستوران در بالای دره رود پتانیو قرار دارد. علاوه بر این رستوران کاسکادز دارای کافه‌ای زیبا در کنار استخر هتل است. این کافه با داشتن میزهایی رمانتیک برای زوج ‌های جوان سفری خاطره‌ انگیز را برای آنها به یادگار خواهد گذاشت. غذاهای سرو شده در کاسکادز ابتکاری و منوی پیش غذای آن مخصوص سرآشپز این رستوران است.

سایان هاوس، رستورانی با موقعیت مکانی فوق العاده

Sayan House یکی دیگر از رستوران های بالی است. نام این رستوران زیبا و پرطرفدار از رشته کوه سایلن گرفته شده است. سرو غذاهای ترکیبی لذیذ و کم‌ نظیر یکی از دلایل پرطرفدار بودن سایان هاوس است. رفتن به این رستوران به دلیل موقعیت مکانی فوق ‌العاده آن تجربه‌ ای از یک گردش چند ساعته زیبا را هم برای شما به همراه می‌آورد.

سایان هاوس

رستوران کیوکیو و غذاهای خلاقانه سرآشپز

رستوران Cucu در سال 2013 راه‌ اندازی شده و با وجود سابقه نه چندان طولانی اما از طرفداران بسیاری برخوردار است. خوراک ‌های محلی و غذاهای ابتکاری این رستوران باعث جذب توریست‌ های زیادی شده است. سرآشپز این رستوران از مواد اولیه تازه و بسیار مرغوبی در طبخ غذاهای خود استفاده می کند. بهترین مکان رستوران کیوکیو، میزی است که با در اختیار داشتن آن می‌توانید سرآشپز و تیمش را در هنگام آشپزی ببینید.

رستوران کایاپوتی با سایه‌ای از عروسک‌های خیمه شب بازی

رستوران Kayaputi یکی از رستوران های بالی است که با سایه ‌ای از عروسک‌ های خیمه شب بازی سنتی طراحی شده است. لذت یک غذای لذیذ همراه با یک منظره شگفت ‌انگیز رو به اقیانوس در این رستوران را هرگز فراموش نخواهید کرد. کایاپوتی برای صبحانه، ناهار و شام از میهمانان خود با 6 طعم فوق العاده و متفاوت در کنار منوهای انتخابی‌ اش پذیرایی می ‌کند.

راهنمای سفر به بالی و نکات ضروری سفر به بهشت خدایان اندونزی

رستوران بریجس با منظره رودخانه

اگر تمایل دارید که غذای خود را همراه با چشم ‌اندازی فوق العاده از رودخانه صرف کنید؛ Bridges بهترین انتخاب برای شماست. این رستوران علاوه بر منظره ‌ای زیبا از دره و ارتفاعات، دارای طراحی داخلی گالری مانندی است. داخل بریجس مزین به عکس‌ های هنری، مجسمه و نقاشی است. این رستوران ناهاری لذیذ و شامی رمانتیک را برای گردشگران فراهم می کند. شما می ‌توانید با اتومبیل در عرض 5 دقیقه خودتان را از اوبود مرکزی و رویال پالاس به رستوران بریجس بالی برسانید.

رستوران بریجس با منظره رودخانه

رستوران مراه پوتیه با شکوه

نام رستوران Merah putih برگرفته از رنگ‌ های پرچم‌ کشور اندونزی است. اگر قصد دارید ترکیبی از خوراک ‌های سنتی لذیذ و غذاهای مدرن را داشته باشید؛ به مراه پوتیه بالی بروید. این رستوران با پنجره ‌هایی سراسر شیشه، چشم‌اندازی زیبا از فضای بیرون را در مقابل دیدگان شما قرار می ‌دهد. میزهای مراه پوتیه در بین درختان نخل چیده شده و ستون‌ های تزئینی آن، شکوه و عظمت کلیسای جامع را به خاطر می ‌آورد.

بهترین زمان سفر به بالی، چه فصلی از سال است؟

رستوران سارونگ با منویی آسیایی

محیطی رمانتیک با منویی شامل غذاهای آسیایی از خصوصیات Sarong است. ابتکار عمل و خلاقیت سرآشپز و صاحب رستوران، این فضا را دلنشین ساخته است. سارونگ که از سال 2008 افتتاح شده است، همواره به عنوان یکی از رستوران های درجه یک بالی شناخته می شود.

رستوران سولیل با شام‌های عجیب

یکی دیگر از رستوران های خوب بالی رستوران Soleil است. این رستوران 5 ستاره و لوکس که در میان ساحل ناسادوآ قرار دارد، دارای محیطی جذاب بوده و در میان مسافران بالی طرفداران بسیار زیادی دارد. شام‌ های عجیب و شگفت‌انگیز آخر هفته، غذاهای مدیترانه ‌ای، آسیایی و صبحانه ‌های یکشنبه این رستوران بر محبوبیت سولیل در میان گردشگران اضافه می کند.

رستوران سولیل با شام‌های عجیب

رستوران کات کچ کاسینا با خوراک بوقلمون ایتالیایی

اگر به دنبال بهترین مکان در جزیره بالی برای صرف شام و ناهار هستید؛ به Cut Catch Cusina بروید. گلچینی از غذاهای لوکس و لذیذ مانند استیک، بوقلون ایتالیایی و غذاهای دریایی در این رستوران سرو می‌شود. در کات کچ کاسینا ترکیب مناسبی از غذاهای مختلف را تجربه کنید.

رستوران راجا با غذاهای حلال لذیذ

رستوران راجا جزئی از یک مجموعه هتل بزرگ است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های غذای حلال است که توجه گردشگران مسلمان بسیاری را به خود جلب می کند. اگر نام این رستوران را به زبان محلی ترجمه کنیم به واژه شاهان می رسیم. طراحی داخلی این رستوران جذاب چوبی ست به همین دلیل می توان آن را یک غذاخوری سلطنتی محسوب کرد. غذای معروف راجا «ببک بتوتو» است. این غذای معروف خوراک اردک است که با 16 چاشنی و ادویه‌جات محلی طبخ شده است. ببک بتوتو را همراه با غذای دریایی بخارپز و تفت داده شده در پودر آناناس سرو می‌کنند.

رستوران راجا با غذاهای حلال لذیذ

رستوران باله اودانگ مانگ انگکینگ

یکی از جالب‌ترین رستوران های بالی رستوران باله اودانگ مانگ انگکینک است. این رستوران که اسم طولانی و عجیب آن جلب توجه می کند از مجموعه‌ ای از خیمه های چوبی بزرگ که به صورت آلاچیق طراحی شده اند، ساخته شده است و نظر مسافران این جزیره زیبا و دیدنی را به خود جلب می کند. این مجموعه رستوران کاملا چوبی، در کنار یک دریاچه مصنوعی بسیار دل‌انگیز قرار گرفته است. اما نکته ای که این دریاچه مصنوعی را منحصر به فرد می کند، پرورش ماهی ‌های مختلف در آن است. همچنین شما می ‌توانید انواع غذاهای لذیذ محلی را در این رستوران امتحان کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه برای ”بالی را با رستوران‌ هایش بشناسید

  1. بالی رستوران های قشنگ و جذابی داره بهتون پیشنهاد میکنم یک بار ب این رستورلن ها بروید اگه داخل بالی هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.