بهترین فصل حراجی در وان

بهترین زمان حراج در وان

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

بهترین زمان حراج در وان، خرید کردن یکی از جذاب ترین بخش های سفر به کشورهای مختلف دنیاست. گشت و گذار در میان قفسه های پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و … که حتی اگر در دسته عاشقان خرید کردن هم نباشید، شما را سر ذوق می آورند. از نظر روانشناسی هم خرید یکی از راه های کاهش اضطراب و افزایش حس شادابی، نشاط، سرزندگی و آرامش است.

اما تصور کنید این تجربه خرید کردن از حالت عادی هزینه بسیار کمتری را هم برای شما به همراه داشته باشد و بتوانید خرید بسیار باکیفیتی را با کمترین هزینه ممکن تجربه کنید، هیجان انگیز است نه؟ شهر زیبای وان همان جایی است که می توانید خریدی هیجان انگیز با قیمت های مناسب را در آن تجربه کنید. با ما همراه شوید تا شما را با بهترین زمان حراج در وان زیبا و دیدنی بیشتر آشنا کنیم.

با تور اقساطی وان الان برو سفر، 10 ماه دیگه پرداخت کن.

جاذبه های شهر وان

ترکیه از آن کشورهایی است که از بزرگترین مراکز خرید منطقه میزبانی میکند و سالانه گردشگران و علاقه مندان زیادی برای خرید کردن به شهرهای مختلف این کشور سفر می کنند. اما اگر می خواهید، خریدی با مناسب ترین قیمت ها را چه به صورت عمده و چه به صورت تکی تجربه کنید، شهر وان می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
سفر به شهر مرزی کرد زبان ترکیه با جاذبه های گردشگری فراوانی چون قلعه وان، دریاچه وان و همچنین گربه های کمیاب و زیبای این شهر با چشم های دو رنگ شان سفری ایده آل و هیجان انگیز محسوب می شود.

بهترین جاذبه های شهر وان
جاذبه های شهر وان

چرا وان را برای خرید انتخاب کنیم؟

اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که دیگر شهرهای این کشور مانند استانبول هم جاذبه های بیشتری داشته و هم مراکز خرید بسیار بزرگتر، لوکس تر و متنوع تری را در خود جای داده اند، چرا باید شهر وان را انتخاب کرد؟

پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که قصد شما از سفر کردن چیست؟ شهرهای بانه و آستارا در کشور خودمان را که به خوبی میشناسید. این شهرها بهشت خرید عمده و یا حتی تک فروشی در کشورمان هستند. موقعیت شهر وان نیز به همین شکل است. شهری مرزی در شرق ترکیه که با مراکز خرید متنوع و قیمتهای بسیار مناسب تر از دیگر شهرها، خریدی فوق العاده را پیش روی شما قرار خواهد داد. این شهر میزبان حراجی های هیجان انگیزی در فصول مختلف سال هم هست که در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

بهترین زمان حراج در وان
حراجی های شگفت انگیز شهر وان

بهترین زمان حراج در وان ترکیه

تخفیف های هیجان انگیز وان بیشتر در زمان های خاص مانند اعیاد و فستیوال ها رخ می دهد. عید فطر، ماه رمضان، روز جهانی کودک، ولنتاین، روز پدر و مادر، فستیوال لگو، بایرام کمپین، فستیوال مدرسه شطرنج کودکان و سال نو میلادی از این دست رویدادها هستند که تخفیفات جذابی در مراکز خرید مختلف این شهر دیده می شود.

در نزدیکی کریسمس اکثر فروشگاه ها به بیشترین میزان تخفیف خود می رسند. حراج کریسمس معمولاً از ۲۲ دسامبر شروع و تا اوایل ژانویه ادامه پیدا می کند. در این بازه زمانی مخصوصاً کمی مانده به ژانویه میزان این تخفیف ها به ۳۰ تا ۴۰ درصد هم می رسد که بیش ترین میزان تخفیف طی روزهای سال است.

تور آلانیا اقساطی با شرایط ویژه در فصل تابستان برگزار می گردد.

یکی دیگر از این زمان های پرتخفیف همان بلک فرایدی (جمعه سیاه) بعد از جشن شکرگزاری است که از استثنایی ترین روزهای تخفیف نه تنها در وان بلکه در تمام دنیا است. زمان جمعه سیاه در سایر نقاط دنیا آخرین جمعه مانده به کریسمس است و مدت زمان آن تنها یک روز است، اما این زمان در ترکیه کمی فرق دارد و مدت زمان حراجی به یک هفته می رسد و فرصت شما برای استفاده از این تخفیف های باور نکردنی بیشتر است.

بهترین زمان حراج در وان
بهترین زمان های حراج در وان

در حراجی وان ترکیه چه بخریم؟

شهر وان با انواع مراکز خرید و حتی بازارهای محلی که دارد، انواع محصولات را در اختیار خریداران قرار میدهد. از صنایعدستی و سوغاتی های محبوب این کشور از جمله فرشها و قالیهای ترک، ظروف مسی و برنجی، زیورآلات، قوری، شیرینی خوشمزه و محبوب باقلوا، قهوه جوش و… گرفته تا لباسهای برند، کفش، ساعت، کیف و لوازم آرایش و … که همه و همه در فروشگاه ها و مراکز خرید این شهر یافت می شوند.

تور کوش آداسی اقساطی توسط پیله های پرواز با شرایط عالی برگزار می گردد.

با وجود این همه تنوع اما شهر وان بیشتر از همه به عمده فروشی لباس معروف است و بهترین برندها را با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توان در آن دید. نمایندگی برندهای معروفی چون زارا، پول اند بیر، اوترکه، استرادیواریوس، ماسیمو دوتی، اویشو، کوتون، ال سی وایکیکی، پنتی، کالینز، یو اس پولو، پیر کاردین، دی فکتو و بسیاری دیگر از برندهای جهانی و ترکی معروف در این فروشگاه ها و مراکز خرید دیده می شود.

بهترین زمان حراج در وان
از شهر وان چی بخریم؟

بهترین مراکز خرید شهر وان

از بهترین و ارزانترین مراکز خرید در شهر زیبای وان هم می توان به طاها گروپ، کاردم، مرکز خرید Van AVM، علی بابا، کلاب فشن، آتوسا سیلور، راناس و… که لباسهای برند با کیفیت و ارزان به وفور در آنان به فروش می رسد، اشاره کرد. همچنین مراکز خرید دیگری چون اَپل استور وان، مرکز خرید هامُل، فروشگاه کفش اسپورت کُوتکس، مرکز خرید مُرکس چانتا، فروشگاه آدیداس وان، مرکز خرید ماوی و … هم در این شهر هستند.

همچنین اگر علاقه مند به خرید در بازارهای محلی و خرید صنایع دستی و سوغاتی به جز محصولات برند و مارک دار هستید هم می توانید سری به بازارهای محلی وان بزنید. جایی که میتوان حال و هوایی شبیه بازارهای سنتی ایران را در میان اجناس رنگارنگ و زیبا تجربه کرد.

بهترین زمان حراج در وان

نکات قبل از سفر به وان

همانطور که گفتیم حراجی های استثنایی وان بسیار دلفریب هستند و شما را مجذوب خود میکنند، اما در این خصوص چند نکته وجود دارد که بهتر است به آنها توجه کنید. در زمان حراجی ها شهر وان به شلوغ ترین حد خود می رسد و همین مشکلاتی را از آغاز سفر ممکن است برای شما به وجود بیاورد. از همان ابتدا رد شدن از مرز شلوغ و یافتن وسیله نقلیه به سختی انجام می شود.

پیدا کردن محل اقامت مناسبی نیز دردسرهای خاص خودش را دارد، چون در این زمان از سال اکثر هتل ها پر شده اند و حتی اگر اتاق های خالی هم داشته باشند قیمت آن حدود دو برابر بیشتر از حالت عادی و زمان های نرمال سال است. مراکز خرید و فروشگاه ها هم با صف های طولانی صندوق های پرداخت وجه نیز ممکن است شما را کلافه کنند.

تور اقساطی ترکیه با بهترین شرایط قسطی برگزار می گردد.

4/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.