راهنمای سفر به امارات

راهنمای سفر به امارات

۰۵ فروردین ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

کشور امارات متحده عربی، یکی از همسایگان جنوبی ایران است. این کشور از 7 شیخ نشین (امارت) تشکیل شده است که و به همین دلیل نام آن، «ایالات متحده» است. امارات همواره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران به حساب آمده و تور اقساطی امارات با استقبال خوبی از سوی گردشگران و توریست های نقاط مختلف جهان روبرو شده است.

ایرانیان زیادی در امارات ساکن هستند و ایرانیان زیادی هم سالانه با استفاده از تور امارات به این کشور می روند. در صورتی که شما هم قصد سفر به این کشور را دارید، نکاتی که در ادامه مطلب “راهنمای سفر به امارات” ذکر می شود می تواند برای شما مفید باشد.

درباره امارات متحده عربی

امارات متحده عربی یکی از کشورهای ناحیه جنوب غربی آسیا و خارمیانه است. این کشور در مجاورت خلیج فارس واقع شده است و با کشورهای ایران، عمان، عربستان سعودی و قطر همسایگی دارد. به دلیل این موقعیت خاص جغرافیایی و البته برخورداری از ویژگی های اقتصادی ممتاز، امارات به عنوان یکی از مهم ترین کشورهای خاورمیانه به حساب می آید. در ادامه راهنمای سفر به امارات با ما همراه باشید.

درباره امارات متحده عربی

بهترین زمان سفر در راهنمای سفر به امارات

امارات دارای آب و هوای گرم و خشک بیابانی است. اغلب مساحت این کشور را سرزمین های بیابانی تشکیل داده اند و بخش های شرقی آن دارای پوشش کوهستانی است. شهر دبی که یکی از مهم ترین شهرهای امارات است آب و هوای گرم و مرطوب دارد.
همه نکات و راهنمای سفر به امارات، به این معنی است که بهترین زمان ممکن برای سفر به امارات، فصل سرد سال و زمستان است. بهترین ماه ها برای سفر به امارات، ماه های آذر تا اسفند (دسامبر تا مارس) است زیرا هوای آن منطقه در این دوران مطلوب تر و قابل تحمل تر است.

راه های سفر و هزینه ها

در راهنمای سفر به امارات باید بدانید که بهترین راه سفر به کشور امارات، استفاده از هواپیما است. مسافت بین ایران تا امارات با هواپیما در مدت حدودا 2 ساعت طی می شود. بلیط هواپیما امارات قسمت مهمی از هزینه سفر به این کشور را تشکیل می دهد. استفاده از ایرلاین ها و خطوط هوایی خارجی چیزی در حدود 2 برابر خطوط هوایی ایرانی هزینه در پی خواهد داشت.

از دیگر بخش های مهم هزینه سفر به امارات، می توان به هزینه هتل و محل اقامت، هزینه خوراک، هزینه استفاده از امکانات تفریحی و مبلغ لازم برای ویزا اشاره کرد. این هزینه ها با توجه این که از چه نوعی از تور امارات استفاده کنید متغیر است.

رزرو آنلاین تور اقساطی دبی با بهترین شرایط و امکانات لاکچری

هزینه سفر چقدر است؟ چه پولی همراه خود ببریم؟

در فصل سرد سال که تور امارات با استقبال بیشتری مواجه است، هزینه های سفر نیز بیشتر خواهد بود. قیمت تور امارات بسته به زمان سفر شما و این که چه سطحی از خدمات را دریافت می کنید، متغیر است. تورهای ارزان قیمت، میان رده و تورهای لوکس با توجه به زمان رزرو و امکانات تور دارای بازه قیمتی متغیری می باشد.

بهترین پولی که برای سفر به امارات می توانید از ایران همراه خود ببرید، دلار است. زیرا در آن جا دلار هم خود کارایی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد و هم می توان آن را به سادگی به درهم امارات که واحد رسمی پول این کشور است تبدیل کرد.

شرایط دریافت گذرنامه و ویزا

اخذ ویزا یکی از خدماتی است که توسط آژانس های مسافرتی که خدمات تور اقساطی امارات را ارائه می دهند، انجام می شود. با این حال، اگر خود برای گرفتن ویزا اقدام نمایید قیمت آن در حال حاضر متغیر بوده و این ویزا برای 14 روز اعتبار خواهد داشت.

شرایط دریافت گذر نامه و ویزا

هزینه اقامت در امارات

هزینه های اقامت در امارات با توجه به این که شما از چه خدمات و سرویس هایی استفاده کنید می تواند متغیر باشد. یکی از مهم ترین هزینه های اقامت، هزینه محل اسکان شما است. اتاق معمولی در هتل های امارات چیزی در حدود 400 درهم هزینه خواهد داشت. اتاق هتل های لوکس می تواند تا 800 درهم نیز خرج بردارد.

ارزان ترین و گران ترین مراکز اقامتی

در امارات هم هتل های لوکس و گران قیمت می توان یافت و هم هتل های متوسط و خوب. برج العرب یکی از گران ترین و لوکس ترین هتل های جهان و بهترین هتل امارات است که با امکاناتی کم نظیر از مسافران میزبانی می کند. هم چنین هتل آتلانتیس یکی از هتل های گران قیمت و لوکس امارات است که در دبی واقع شده است. یکی از هتل های متوسط و مقرون به صرفه امارات، هتل ایبیس دیرا سیتی سنتر است. این هتل امکانات بسیار خوبی را با قیمت مناسب به مسافران عرضه می دارد.

هزینه خورد و خوراک

رستوران ها و فست فودهای امارات غذاها را در قیمت های مختلفی ارائه می دهند. شعبه های مک دونالدز در امارات غذاهای ارزانی به مسافران عرضه می کنند. ارزان ترین غذاها در امارات حدود 30 درهم و غذاهای لوکس بالغ بر 500 درهم هزینه در پی خواهند داشت.

رزرو تور اقساطی آنکارا و بازدید از بقایای دوران باستان تا ساختمان‌های مدرن

هزینه حمل و نقل

برای حمل و نقل در امارات می توان از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و مترو و تاکسی استفاده کرد. هزینه استفاده از مترو و اتوبوس بین حدود 3 تا 8 درهم است. هم چنین کرایه خودرو در امارات کاری نسبتا آسان است و می تواند حمل و نقل در این کشور را راحت تر کند.

بهترین رستوران ها

رستوران های فراوانی در امارات وجود دارند و می توان در آن ها انواع غذاها را یافت. یکی از معروف ترین رستوران های ایرانی امارات که غذاهای با کیفیتی ارائه می کند، رستوران استاد است. رستوران شبستان هم یک رستوران ایرانی معروف دیگر در امارات است. هم چنین رستوران المنتهی و رستوران المحاره دبی از رستوران های لوکس و معروف امارات هستند.

جاذبه هایی که در سفر به امارات باید ببینید

امارات دارای جاذبه های تفریحی و توریستی متعددی است که زبانزد هستند. برج خلیفه، بلندترین برج جهان با ارتفاع 828 متری خود یکی از اصلی ترین دیدنی های امارات است. آکواریوم دبی، بزرگترین آکواریوم دنیا که در دبی مال واقع شده و زیبایی مثال زدنی خاصی دارد نیز از دیگر جاذبه های این کشور است. از دیگر دیدنی های امارات می توان به پالم جمیرا، جزیره مصنوعی زیبای امارات اشاره کرد که به شکل نخل است. در این فهرست می توان به موزه های با شکوه، بیابان هایی خوش منظره برای کویرگردی و آب نمای زیبای دبی اشاره کرد.

جاذبه های امارات

بهترین مراکز خرید

اصلی ترین مراکز تجاری در راهنمای سفر به امارات و در شهر دبی واقع شده اند. دو مورد از مهم ترین و بهترین مراکز خرید امارات عبارتند از دبی مال و امارات مال. دبی مال یک مرکز خرید تمام عیار است که هم اجناس و کالاهای بهترین برندها را می توان در آن یافت و هم امکانات تفریحی دارد.

جهت اطلاع از شرایط خرید تور اقساطی امارات و امکانات تور با کارشناسان ما در آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.