رستوران های تفلیس

بهترین رستوران های تفلیس کدامند؟

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

برای ایرانیان، یکی از بهترین و کم هزینه ترین مقاصد جهت مسافرت و گردشگری، کشور توریستی گرجستان است. پایتخت و بزرگترین شهر این کشور، تفلیس با حدود 2 میلیون نفر جمعیت بومی پرترددترین شهر گرجستان برای گردشگران است. این کشور سرسبز، جدا از جاذبه های گردشگری فوق العاده، دارای غذاهایی بسیار متنوع و خوشمزه است. غذاهایی که متاثر از روسیه، ترکیه و همینطور غذاهای حوزه مدیترانه و اروپا هم هستند. بهترین مکان برای تجربه چشیدن این غذاهای خوشمزه، رستوران های تفلیس است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران های تفلیس بیشتر آشنا کنیم. با ما در پیله های عصر پرواز همراه باشید.

رستوران ازو

رستوران ازو که یک رستوران سنتی است در حیاط یک مجتمع مسکونی بزرگ در مرکز شهر تفلیس قرار دارد. اینجا انواع غذاهای گوشتی و گیاهی با بهترین کیفیت، تهیه و عرضه می شود. مدیریت این رستوران مدعی است که تمامی غذاهای رستوران خود را با مواد ارگانیک تامین شده توسط دام ها و مزارع محلی تفلیس تهیه می کند. ظاهر این رستوران کوچک بسیار سنتی و ساده است؛ ولی غذاهای موجود در آن، خوشمزه ترین و با کیفیت ترین غذاهایی است که در تفلیس می توانید پیدا کنید. رستوران ازو به جز دوشنبه ها، همه روزه از ساعت 1 تا 23:30 باز و در خدمت مشتریان است.

رستوران های تفلیس

رستوران سیسکویلی

این رستوران یک رستوران سنتی دیگر است که مهم ترین وظیفه خود را، تهیه بهترین غذاهای محلی گرجستان می داند. این رستوران که در سال 2002 میلادی در محله دیگومی شهر تفلیس تاسیس شده، دارای یک حیاط بزرگ و زیبا و یک آبشار طبیعی کوچک است. حال و هوای سنتی و دکوراسیون هنرمندانه سیسکویلی، از ویژگی های بارز آن است. اگر قصد بازدید از بهترین رستوران های تفلیس و چشیدن غذاهای استثنایی و ارزان قیمت آن را دارید، می توانید بین ساعات 12 تا 3 نیمه شب به خیابان بلیاشویلی بروید.

رستوران بربرستان

رستوران بربرستان شما را به گرجستان قرن 19 می برد. تمامی مبلمان و دکوراسیون این رستوران سنتی، قدیمی و مربوط به دو قرن پیش است. این رستوران که در خیابان آقما شنبلی واقع شده، دارای دو سالن بزرگ با ظرفیت 700 نفر است و به مشتریان خود، بهترین صبحانه ها و غذاهای محلی گرجی را ارائه می دهد. قیمت غذاهای این رستوران بالا است و تنها دلیل آن کیفیت بی نظیر غذاهای سرو شده در آن است. این رستوران همه روزه از ساعت 8 تا 23 آماده پذیرایی از مشتریان است.

با تور اقساطی گرجستان الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

رستوران آذر پاشا

رستوران آذر پاشا یکی از معروف ترین رستوران های تفلیس است. گردشگران ایرانی، از جمله طرفداران پر و پا قرص رستوران سنتی آذرپاشا هستند؛ چرا که غذاهای آن غالبا شبیه به غذاهای ایرانی و مدیترانه ای است. محیط آرام و دلنشین این رستوران با پرسنل خبره و بسیار خوش برخورد آن، همه دست در دست هم داده اند تا تجربه دلنشین چشیدن یک وعده غذای گرجی را برای شما به ارمغان بیاورند. ساعات کار این رستوران 11 صبح تا 11 شب است. رستوران پرطرفدار آذر پاشا در خیابان پاول اینگوروا شهر تفلیس واقع شده است.

بهترین رستوران های تفلیس

رستوران لولیتا

یکی از بهترین و مدرن ترین رستوران های تفلیس لولیتا است. دکوراسیون لوکس و معماری مدرن این رستوران باعث شده تا علاوه بر گردشگران، بسیاری از مردم تفلیس هم، برای غذا خوردن و همینطور برای قرار های شبانه خود به این رستوران بروند. آشپزخانه این رستوران به صورت کاملا اوپن طراحی شده، به طوری که سرآشپز ها مقابل چشمان مشتریان، به تهیه و طبخ غذاها می پردازند. این رستوران اروپایی که در خیابان تمار چولیزه واقع شده بین روزهای دوشنبه تا یکشنبه و از ساعات 12 تا 2 نیمه شب در خدمت مشتریان و گردشگران است.

رستوران ساخاچاپور

«خاچاپوری» در واقع نام یکی از معروف ترین غذاهای سنتی گرجستان است که از خمیر، تخم مرغ و شیر تهیه می شود. در رستوران ساخاچاپور که نامی برگرفته از اسم این غذای سنتی را دارد، می توانید بهترین و با کیفیت ترین خاچاپوری های گرجستان را در انواع و طعم های مختلف نوش جان کنید. اما اگر علاقه ای به این نوع خوراکی نداشتید، پیتزا، سالاد و سوپ هم در این رستوران برای شما فراهم است. ساخاچاپور در میدان روستاولی تفلیس واقع شده و ساعات کاری آن از 10 صبح تا 12 شب است.

رستوران های تفلیس

رستوران ماپشالیا

ابنجا گزینه ای بسیار عالی برای افرادی است که به دنبال یک رستوران سنتی ولی با قیمت ارزان در تفلیس می گردند. ماپشالیا در محله ی آقما شنبلی واقع شده و همه ی روزهای هفته به جز سه شنبه، از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده ی ارائه صبحانه، میان وعده و غذاهای محلی به مشتریان است.

رزرو تور اقساطی سریلانکا با بهترین شرایط !

رستوران داین هال

اگر در تور گردشگری شما هم طرفداران غذاهای سنتی و هم طرفداران غذاهای مدرن شرکت دارند، به این رستوران بروید. داین هال که در خیابان شاتا روستاولی واقع شده از دو بخش اصلی تشکیل شده است؛ یک بخش دارای دکوراسیونی کاملا مدرن و بخش دیگر، کاملا سنتی طراحی شده است. طبیعتا غذاهای ارائه شده در این دو بخش هم به دو دسته ی مدرن و سنتی تقسیم می شوند.

در این رستوران انواع غذاها، صبحانه ها و میان وعده های اصیل گرجی با قیمتی بسیار بالا ارائه می شود. البته قیمت بالای این غذاها، کاملا ارزشش را دارد. در این رستوران، فضایی برای پذیرایی از افراد سیگاری نیز در نظر گرفته شده است.

رستوران های تفلیس

رستوران شاوی لومی

شاوی لومی یکی از معروف ترین رستوران های تفلیس، زیبا، کوچک و دنج و در عین حال شیک و محبوب است. دیوارهای آجری و دکوراسیون کاملا هنری این رستوران باعث شده تا به جز گردشگران، بسیاری از مردم گرجی هم قرار ملاقات های عاشقانه ی خود را در این رستوران بگذارند. این رستوران غذاهای متنوعی برای همه نوع رژیم های غذایی، طبخ می کند؛ اما اگر روزی به آنجا رفتید، حتما آبگوشت آلو جنگلی آن را امتحان کنید. این رستوران در خیابان زوراب 28 شهر تفلیس قرار دارد.

رستوران ایتالیایی پیانو

اگر در شهر تفلیس، هوس خوردن پیتزا و غذاهای ایتالیایی را کردید، پیشنهاد می کنیم که به پیانو بروید. در این رستوران دلنشین که صدای آرام پیانو همه جای آن را پر کرده انواع و اقسام غذاهای ایتالیایی مثل پاستا، پیتزا و راویولی های خوشمزه طبخ می شود. این رستوران در خیابان گالاکشن تبیدزی واقع شده است.

خرید تور اقساطی تفلیس بدون نیاز به ضامن در آژانس پیله های عصر پرواز. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.