مراکز خرید روسیه

مراکز خرید روسیه

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

کشور روسیه شهرهای خیلی مدرن و جذابی دارد. برخی از این شهر ها مثل مسکو جزو بهترین و پرطرفدارترین شهرهای اروپا به حساب می آیند. بنابراین با کمی گشت و گذار در این تور ها مثل تور اقساطی مسکو می توانید رستوران ها و مراکز تفریحی خیلی خوبی را پیدا کنید. در روسیه هم مثل هر کشور دیگری، انواع مختلفی از فروشگاه ها، رستوران ها و مراکز خرید روسیه پیدا می شوند که هرکدام با توجه به نوعشان، از قیمت های مختلفی برخوردارند. با این حساب پیدا کردن جایی که هم خوب باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد زیاد سخت نیست.

اما یکی از بهترین سرگرمی هایی که هر گردشگری در روسیه به سراغ آن می رود، خرید کردن است. زیبایی خیابان های روسیه باعث می شوند تا برای ساعت ها در آن ها قدم بزنید و از مکان های مختلف بازدید کنید. با این حساب خیلی مهم است که پیش از سفر، از مراکز خرید روسیه اطلاع داشته باشید و برخی از آن ها را بشناسید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به سراغ مهم ترین و بهترین مراکز خرید روسیه برویم و اطلاعات بیش تری را درباره شان به دست آوریم.

مرکز خرید گام (GUM)

این مرکز خرید یکی از قدیمی ترین فروشگاه های روسیه است و در دل شهر مسکو قرار دارد. برای رسیدن به آنجا باید به میدان سرخ مسکو بروید. به محض این که به آنجا برسید متوجه ساختمان بزرگی که شبیه به قصر است می شوید که در شب ها چراغ های سرتاسری اش را روشن می کنند. این قصر باشکوه مرکز خرید گام روسیه است.
این ساختمان در حدود صد سال قدمت دارد و به همین دلیل ظاهری شبیه به قصر دارد. در دوران گذشته یکی از بزرگ ترین مراکز تجارت در سراسر اروپا بوده و امروزه به یکی از مهم ترین مراکز خرید روسیه تبدیل شده است.

مرکز خرید گام GUM در سه طبقه ساخته شده است. در آنجا می توانید انواع پوشاک و کالاهای روز دنیا را با قیمتی مناسب تهیه کنید. نزدیک به هزار فروشگاه در این مرکز خرید مشغول فعالیت هستند که برخی از آن ها نمایندگی رسمی معروف ترین برندهای جهانند.
حتی اگر قصد خرید ندارید باز هم توصیه می کنیم که سری به مرکز خرید گام بزنید و از معماری جذابش لذت ببرید.

مراکز خرید روسیه

مرکز خرید تی اس یو ام (TSUM)

یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید روسیه، مرکز خرید تی اس یو ام است. این فروشگاه بزرگ در خیابان پتروفکا در شهر مسکو واقع شده است. لازم به ذکر است که در همان نزدیکی می توانید بازار بزرگ پتروفسکی را پیدا کنید. بنابراین بهتر است طوری برنامه ریزی کنید که در یک روز به هر دوی آن ها سر بزنید و هرچه نیاز دارید را بخرید.

این مرکز خرید جزو فروشگاه های گران قیمت روسیه به حساب می آید. کالاهایی که در آنجا به فروش می رسند همگی اصل هستند. با این حال اگر در فصل زمستان به مسکو سفر کنید می توانید از تخفیف های خوبی که در آنجا می گذارند استفاده کنید.
مرکز خرید تی اس یو ام در شش طبقه ساخته شده است و بسیاری از گردشگران در ابتدا جذب معماری عجیب و مرموز این ساختمان می شوند. از آنجایی که فروشگاه های زیادی در این مرکز خرید قرار دارند توصیه می کنیم یک روز کامل را برای بازدید اختصاص دهید.

رزرو تور اقساطی روسیه بدون نیاز به ضامن و تنها با یک چک صیادی!

مرکز خرید متروپلیس (Metropolis)

مرکز خرید متروپلیس از مدرن ترین مراکز خرید روسیه می دانند. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد ولی در عرض چند سال توانست به گونه ای پیشرفت کرد که امروزه تمام دنیا آن را می شناسند. این فروشگاه بزرگ در شهر مسکو است.
از جمله ویژگی های این مرکز خرید، چندین سالن سینمایی است که دارد. همچنین غذا خوردن در رستوران های مرکز خرید متروپلیس بعد از گردش و خرید در این فروشگاه واقعاً لذت بخش است. تقریباً تمام رستوران های زنجیره ای معروف دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند.

این فروشگاه به اندازه ای بزرگ و مجهز است که هایپرمارکت هم دارد. بنابراین می توانید از آنجا انواع خوراکی ها و میوه ها را هم تهیه کنید.
با این حال نباید فراموش کنیم که آنجا فروشگاه های زیادی هستند که انواع پوشاک، لوازم شخصی و هرچیزی که فکرش را کنید را می فروشند.

مرکز خرید متروپلیس در همه روزهای سال از ساعت ده صبح تا یازده شب باز است. بنابراین هر موقع که دلتان بخواهد می توانید به آنجا بروید و حسابی خرید کنید. همچنین بد نیست سری هم به رستوران های آنجا بزنید و لحظات خوبی را در کنار خانواده تان بگذرانید.

بهترین مراکز خرید روسیه

مرکز خرید مورمال (Moremall)

بهترین مراکز خرید روسیه فقط در شهر مسکو نیستند. بلکه یکی از بهترین های آن ها را می توانید در شهر سوچی پیدا کنید. مرکز خرید مورمال ساختمانی چهار طبقه است که امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

در مرکز خرید مورمال علاوه بر خرید انواع ادکلن، کالاهای دیجیتال، پوشاک و … می توانید از جواهرات زیبای روسی را هم بازدید و خریداری کنید. این مرکز خرید از آن مکان هایی است که کار شما را در خرید کردن راحت می کند. با یک بار گشت و گذار در آنجا می توانید هرچیزی که نیاز دارید را خریداری کنید. همچنین به دلیل قیمت مناسبی که فروشگاه های مرکز خرید مورمال دارند، بد نیست برای عزیزانتان هم سوغاتی بخرید و بهشان هدیه بدهید.

همچنین این مرکز خرید یک سالن سینما دارد که بد نیست در کنار خانواده به تماشای جدیدترین فیلم های دنیا بنشینید. در کنار سینما، فودکورت و رستوران های مرکز خرید مورمال هستند که انواع غذاهای روسی و بین المللی را به شما ارائه می کنند.
این مرکز خرید در لیست فروشگاه های اقتصادی کشور روسیه قرار می گیرد. با این که اغلب فروشگاه های مرکز خرید مورمال نمایندگی بهترین برندهای دنیا هستند اما قیمت های مناسب و نسبتاً پایینی دارند.

جهت اطلاع از بهترین زمان سفر به روسیه و رزرو تور قسطی روسیه با مشاوران ما در پیله های عصر پرواز در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.