تفریحات خانوادگی پوکت

تفریحات خانوادگی در پوکت

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

جزیره پوکت در جنوب غربی کشور تایلند قرار دارد و از زیباترین شهرهای توریستی، خوش آب‌وهوا و سرسبز این کشور به‌حساب می‌آید و هرساله افراد زیادی را برای تفریحات و اوقات فراغت به‌یادماندنی به‌سوی خود می‌کشاند. شما برای رسیدن به این شهر می‌توانید از سریع‌ترین راه که با توجه به پروازهای بین‌المللی صورت می‌گیرد، استفاده کنید. چنانچه قصد سفر خانوادگی به پوکت را دارید، قبل از سفر خود حتما با تفریحات خانوادگی در پوکت آشنا شوید.

برای سفر به این شهر زیبا می توانید تور قسطی پوکت را پیله های پرواز خرید نمایید، بنابراین بدون شک این شهر برای شما خاطراتی می‌سازد که تا همیشه با اشتیاق برای همه تعریف خواهید کرد.

طبیعت زیبای پوکت

جاذبه‌های آبی و جنگلی این شهر، سرشار از گونه‌های مختلف گیاهان و حیوانات است که بدون شک برای شما بسیار جذاب خواهد بود. شفافیت و زلال بودن آب‌ها نیز باعث شده تا ماهی‌های درون آب و حرکت آن‌ها مشخص باشد و فضای زیباتری را برای شما بسازد.

تفریحات خانوادگی در پوکت
بازدید از طبیعت زیبای پوکت یکی از تفریحات خانوادگی در پوکت

دلیل شناخته شدن پوکت

این شهر قبل از میلاد مسیح توسط جغرافی‌دانان یونانی پیدا شد و تاجران ازنظر وجود منابع تجاری مختلف به این شهر اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. آب‌وهوای خنکی که با توجه به بادها ایجاد می‌شود شرایط مساعدی را برای تفریح به وجود آورده است، نکته دیگر درباره این شهر را می‌توان این دانست که این جزیره به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره تایلند محسوب می‌شود. حدود پنج قرن پیش در این شهر با استخراج کردن قلع، افراد درآمد خوبی را به دست آوردند که اکنون نیز از این همین روش به درآمدزایی مشغول‌اند.

مطالعه راهنمای سفر به پوکت را حتما طالعه نمایید.

ساحل های معروف

ساحل‌های معروف این شهر بانام‌های کارون، پاتونگ و کامالا از مناطق پربازدید هرساله محسوب می‌شوند؛ لازم است بدانید که بخش جنگلی این شهر آب‌وهوای گرمسیری دارد و اگر شما به چنین آب و هوایی علاقه دارید، می‌توانید این مقصد را برای تفریح انتخاب کنید. در جنگل‌های شهر پوکت درختان بلندقامت، شالیزارهای خوش آب‌وهوا، مکان‌های دل‌چسب برای پیاده‌روی و آشنا شدن با گونه‌های متفاوت حیوانات، از ویژگی‌های تفریحات خانوادگی در پوکت به‌حساب می‌آید.

قدم زدن در ساحل های رویایی یکی از تفریحات خانوادگی در پوکت
بهترین ساحل های پوکت

تور پوکت

تور اقساطی پوکت تهران که از طریق کشور ایران انجام می‌شود، می‌تواند شمارا با نواحی گردشگری سراسر شهر آشنا کند. اختلاف ساعت این شهر با پایتخت ایران، چیزی حدود 2 ساعت جلو بودن از تهران است. اینکه شما در زمان‌های بارانی یا گرما این شهر را برای سفر انتخاب کنید، بستگی به نظر خود دارد؛ زیرا در فصل‌های سرد، باران‌های ملایم و در فصل گرما هم آب‌وهوای گرم همراه با بادهای خنک وجود دارد.

جاذبه های پوکت

جاهای مختلف پوکت برای گردش را می‌توان از ساحل کاتا، سورین، پارک فانتاسی، بازار واکینگ استریت و ساحل کارون نام برد اما ما در این مقاله قصد داریم شمارا با تفریحات خانوادگی پوکت آشنا کنیم. قبل از آن یک توضیحی درباره خود شهر به شما دادیم تا شما با این ناحیه آشنا شوید؛ سپس به موضوع اصلی کهتفریحات خانوادگی در پوکت است، می‌پردازیم.

کسب اطلاعات درباره بهترین رستوران های پوکت

پارک فانتازیا

پارک تفریحی فانتازیا ۱۴۰ هکتار وسعت دارد و جایی مناسب برای تفریحات خانوادگی در پوکت به‌حساب می‌آید؛ زیرا افراد با تمام سنین از خورد سال تا افراد میان‌سال می‌توانند از تفریحاتی که برای سنین متفاوت طراحی‌شده، استفاده کنند. سرگرمی‌های متنوع این پارک که شامل فرودگاه‌ها، سیرک‌های متعدد و رستوران‌ها می‌شود، لذت یک تفریح را برای ما کامل می‌کند.

شرکت در کارناوال های پارک فانتزیا یکی از تفریحات خانوادگی در پوکت
فانتازیا پارکی شگفت انگیز در پوکت

مراسم کارناوال

با توجه به پرس‌وجوهایی که از مردم شد تمامی افراد از امکانات این پارک راضی هستند. همچنین مراسم سنتی مخصوصی به نام کارناوال در این پارک انجام می‌شود که در آن شما می‌توانید از نمایش‌های مختلف برای تمامی سنین استفاده کنید. بخشی مخصوص برای نگهداری فیل در این پارک وجود دارد. افرادی که به محیط‌زیست و حیوانات علاقه‌مندند، می‌توانند از دیدن آن لذت ببرند. نمایشگاه مخصوصی که در آن صنایع‌دستی فروخته می‌شود، افراد هنری زیادی را به‌سوی خود می‌کشاند.

فروشگاه های بزرگ

فروشگاه‌های گوناگون که طبق سلیقه متفاوت مردم از انواع لباس‌ها تا کلاه‌های اسپرت را برای فروش گذاشته‌شده، می‌تواند افرادی که خرید کردن را به‌عنوان تفریح می‌دانند را جذب کنند. در بخش رستوران پارک، انواع غذاهای محلی، سنتی، دریایی و ایتالیایی یافت می‌شود و آشپزانی حرفه‌ای در رستوران این پارک مشغول به فعالیت هستند.

سوال برخی از افراد این است که ما چگونه می‌توانیم به این پارک به‌راحتی دست پیدا کنیم و خود را به آنجا برسانیم؟ باید گفت به علت مرکزی بودن این پارک راه‌های متعددی برای رسیدن به آن در نظر گرفته‌شده است اما اگر شما با تور باشید، شک نکنید اولین جایی که برای بازدید انتخاب می‌شود، این مکان خواهد بود؛

همچنین شما می‌توانید از خیابان‌های فرعی، ظرف ۱۵ دقیقه با تاکسی خود را به این پارک برسانید، همانطور که بیان کردیم حضور در این پارک زیبایکی از تفریحات خانوادگی در پوکت به شمار می رود.

بهترین جاذبه های پوکت را بشناسید!

کانو سواری

یکی از زیباترین بندرها دنیا که در این شهر قرار دارد خلیج فانگ‌نا نام‌گذاری شده است. مناظر آهکی که در این نقطه از طبیعت وجود دارد، غارهای سنگی، انواع تونل‌ها و تالاب‌های متعدد و گوناگون و لذت قایق‌سواری درجایی آرام، از ویژگی‌های این ناحیه به‌حساب می‌آید. شما می‌توانید در این مکان با خانواده خود از طریق عکاسانی که آنجا قرار دارند، عکس‌های یادگاری گرفته و لحظات خود را ثبت کنید.

کانو سواری

موزه تریک آی

اولین موزه سه‌بعدی که در این شهر قرارگرفته موزیک تریک آی به شمار می‌رود و جزو بهترین تفریحات خانوادگی برای بالا بردن دانش شما نیز محسوب می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم به‌طور حتم از آن دیدن کنید. اشیا و وسایل قدیمی که در این موزه قرار دارند، نشان از فرهنگ تاریخی پوکت را می‌دهد، همچنین کارمندان حرفه‌ای در کنار هر بخش آماده توضیح و پاسخ دادن به سوالات شما درباره موزه هستند.

بخش دیگری از این موزه، نقاشی سه‌بعدی دارد که هنرمندانی مخصوص آن‌ها را طراحی کرده‌اند؛ البته این سبک هنر طرفداران محدودی دارد، اما همیشه این مکان به‌عنوان تفریح خانوادگی پربازدید و شلوغ نزد مردم شناخته می‌شود. نام دیگر این مکان، موزه خطای دید است؛ زیرا تصاویر ممکن است شمارا به خطا بی اندازد اما می‌توانید با پرسیدن از کارکنان آنجا به حقیقت اصلی آن‌ها پی ببرید.

موزه سه بعدی تریک آی پوکت

بان تیلانکا

نام دیگر این مکان خانه برعکس است و از دیگر تفریحات خانوادگی در پوکت محسوب می‌شود که از خلاقانه‌ترین مکان‌ها برای توریست‌ها و گردشگری به‌حساب می‌آید. این مکان دارای یک محوطه پشتی همراه با ساختمان سه‌طبقه که به‌صورت وارونه ساخته‌شده است؛ یعنی تمام وسایلی که باید روی زمین خانه قرار بگیرد، بر روی سقف آن نصب‌شده است. شما می‌توانید در این مکان عکس‌های جالبی بیندازید و از دیگران سوال کنید که چگونه من درجایی ایستاده‌ام که همه‌چیز برعکس است!

آپارتمان زیبای بان تیلانکا

پرواز هانومان

افرادی که هیجان و ارتفاعات زیاد را دوست دارند، این مکان را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم. همچنین خانواده‌ها نیز در این مکان وجود دارند. شما می‌توانید از ارتفاع موردنظر خود که حداکثر آن ۴۰ متر است، با توجه به پرنده‌های مصنوعی ساخته‌شده، در آن‌ها قرار بگیرید و دید کامل نسبت به جنگل را تجربه کنید چون شما دیگر پرنده هستید!

مواردی که در این متن به آن‌ها اشاره شد، طبق نظر گردشگرانی بوده است که به آن شهر سفرکرده‌اند و طبق آنچه آن‌ها درباره‌ی این مکان‌ها گفته بودند، این نتیجه حاصل شد. اگر شما قصد بازدید از این مناطق رادارید، پیشنهاد می‌شود این مقاله را از دست ندهید تا پیش از سفر، اطلاعات جالبی به دست آورید.

تجربه هیجان پرواز هانومان در پوکت
تفریحات خانوادگی در پوکت

بهترین زمان سفر به پوکت کی است؟

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.