آشنایی با بهترین رستوران های پوکت

بهترین رستوران های پوکت

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

خوردن انواع غذاهای خوش طعم محلی یکی از اصلی ترین دلایلی است که هر گردشگری برای تجربه آن به جنوب شرق آسیا سفر می کند. اگرچه بیشتر غذای های این منطقه، باب میل و ذائقه ایرانیان نیست؛ اما کشور لبخندها تایلند، تا حدودی از این قاعده مستثنی است. چشیدن غذاهای دریایی متنوع و انواع خوراکی های محلی این کشور، همیشه از خاطره انگیز ترین اتفاقات سفر هر گردشگر ایرانی بوده است.

پیش تر درباره آشنایی با فرهنگ غذایی این سرزمین و خوراکی های معروف آن، صحبت کرده ایم. امروز قصد داریم تا به معرفی شناخته شده ترین و بهترین رستوران های پوکت یکی از استان های این کشور، یعنی جزیره زیبا و رویایی پوکت بپردازیم. پس با ما همراه باشید تا بدانید که اگر روزی به این جزیره افسانه ای سفر کردید، برای چشیدن دستپخت بهترین سرآشپز های این جزیره، به چه مکان هایی بروید.

برای سفر به شهر زیبای پوکت و تست غذاهای متنوع تایلندی، شما با انتخاب تور اقساطی پوکت می توانید آرزوهای خود را محقق نمایید.

رستوران آشپزخانه مادر تری Mom Tri’s Kitchen

نام و آوازه رستوران مادر تری در همه جای این جزیره شناخته شده است و آشپزخانه مادر تری، بدون شک یکی از بهترین رستوران های پوکت به شمار می رود. این رستوران با تهیه انواع غذاهای سنتی و مدرن در بهترین کیفیت ها، سلیقه غذایی هر کسی را برآورده می کند. این رستوران شیک و سالم، در منطقه ای به نام کاتا نوا و روی سواحل شنی دریای آندامان واقع شده است و فضای رویایی و عاشقانه ی آن، اولین چیزی است که توجه شما را پس از ورود به این رستوران جلب می کند. شاید دلیل این امر، سلیقه بی نظیر صاحب این رستوران باشد که یکی از سرشناس ترین معماران تایلندی است.

آشنایی با بهترین رستوران های پوکت
تست غذاهای معروف در بهترین رستوران های پوکت

در آشپزخانه مادر تری تقریبا تمامی غذاهای اصلی تایلند موجود است و صدای موسیقی آرام و دلنواز که با صدای امواج شکننده دریا توام شده، آرامش شما را هنگام خوردن غذاهای لذیذ آن دو چندان می کند. این رستوران دارای یک سس خاص با فرمول مخصوص به خود است که طعم آن را در انواع غذاهای دریایی و پروتئینی آن می توانید احساس کنید. قیمت غذاهای این رستوران بسیار بالاست؛ ولی دلیل این امر می تواند فضای بسیار استثنایی داخل رستوران، منظره چشم نواز دریای آندامان و کیفیت بی نظیر غذاهای طبخ شده در آشپزخانه مادر تری باشد. در یک کلام، در این رستوران هزینه ای که می پردازید، کاملا ارزشش را دارد.

چنانچه تمایل دارید با بهترین جاذبه های پوکت آشنا شوید، به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید.

رستوران سیلک SILK Restaurant & Bar

یکی دیگر از بهترین رستوران های پوکت سیلک است که در ساحل کامالا واقع شده و از ساعت 7 تا 23 پذیرای مشتریان و گردشگران است. در این رستوران بهترین غذاهای سنتی تایلند با فرمول مخصوص تهیه و طبخ می شوند. معماری و فضای داخلی این رستوران نیز سنتی و به سبک کلاسیک تایلندی است. این رستوران می تواند یکی از انتخاب های گیاهخواران نیز باشد. انواع غذاهای گیاهی و حتی غذاهای فاقد گلوتن، در این رستوران عرضه می شوند.

البته فراموش نکنید که برای رفتن به این مکان استثنایی، حتما میز خود را از قبل رزرو کنید؛ چرا که این رستوران به دلیل محبوبیت بسیار بالا، همیشه شلوغ و پر تردد است. در این رستوران، اینترنت وای فای رایگان و امکانات نگهداری از سالمندان نیز مهیا است.

تنوع غذاهای بین المللی در معروف ترین رستوران های پوکت
تنوع غذاهای بین المللی در معروف ترین رستوران های پوکت

رستوران دودو dedos restaurant phuket

دودو یک رستوران استثنایی از نظر رسپی غذا است؛ سرآشپز های حرفه ای این رستوران همگی در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی آموزش دیده اند. آنها با ترکیب غذاهای اروپایی، مدیترانه ای و آسیایی، جدیدترین و متفاوت ترین مزه ها را برای گردشگران به ارمغان می آورند.

در حال حاضر 43 غذای کاملا متفاوت، به علاوه چندین کیک و دسر مخصوص، در منوی این رستوران وجود دارد. این رستوران دو طبقه، دارای یک فضای مدرن با پس زمینه سیاه و سفید و قرمز است که در ساحل بانگ تائو مستقر شده است. رستوران دودو از ساعت 6 تا 23 به پذیرایی از میهمانان خود می پردازد، اینجا دوشنبه ها تعطیل است.

بهترین زمان سفر به پوکت، چه فصلی می باشد؟

رستوران آکوا Aqua

آکوا یکی از بهترین گزینه ها در ساحل کالیم، برای سرو یک غذای کاملا مدرن است. سبک غذاهای این رستوران، ایتالیایی است و آشپز ساردینی آن، مدعی شده که رسپی غذاهای ایتالیایی را به طور کاملا اصلی و بدون هیچ گونه تغییر و دستکاری اجرا می کند. به جز سرآشپز ها، ویتر ها، سالن کار ها و تمامی پرسنل این رستوران، کاملا حرفه ای و آموزش دیده هستند و همه این ها به اضافه ی فضای سیاه و سفید و کاملا مدرن و اروپایی آن، باعث شده تا این رستوران هم به عنوان یکی از گران ترین رستوران های کل پوکت شناخته شود.

اگرچه آکوا را همه به عنوان یک رستوران مدرن ایتالیایی می شناسند، اما سرآشپز هایی نیز در آن مشغول به کارند تا غذاهای سنتی تایلند را هم به طرفداران این نوع غذاها عرضه کنند. رستوران آکوا، همه روزه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 23 شب آماده میزبانی از شماست.

قیمت غذاها در بهترین رستوران های پوکت
آکوا جز بهترین رستوران های پوکت

رستوران آشپزخانه خانه Home Kitchen

آشپزخانه خانه یکی از بهترین رستوران های پوکت است. «دنیل ایزبرگ»، هنرمند استرالیایی، این رستوران را به شکل یک قایق وارونه در شمال خلیج پاتونگ ساخته و فضای داخلی آن را نیز با لوازم کهنه و قدیمی و بازیافتی به شکلی کاملا زیبا و هنرمندانه طراحی کرده است. اما ویژگی منحصر به فرد این رستوران، فقط ظاهر شیک و جذاب آن نیست.

منوی متنوع و غنی این رستوران، شامل بهترین غذاهای سنتی و مدرن تایلند است که با سالم ترین مواد خوراکی و در بهترین کیفیت، تهیه می شوند. این رستوران که همه روزه از ساعت 5 عصر تا نیمه های شب باز است، به معنای واقعی به شعار خود (سرآشپزی یک شغل نیست، یک سبک زندگی است) پایبند بوده است.

چنانچه قصد سفر به بانکوک را دارید، تور بانکوک اقساطی نیز ارائه اجرا می شود.

غذای ایرانی می خواهید؛ بسیار خب، نگران نباشید!

رستوران ایرانی پادیران پوکت

در سفر به پوکت فراموش نکنید که سری هم به رستوران ایرانی پادیران پوکت بزنید، اگرچه غذاهای موجود در رستوران های تایلند، جزو خوشمزه ترین و لذیذ ترین غذاهای جهان هستند؛ با این حال باز هم شاید بسیاری از این غذاها و مواد خوراکی به ذائقه شما خوش نیاید. اما نگران نباشید؛ در این سرزمین پهناور، برای هر نوع فرهنگ و ملیتی، رستوران های مخصوصی هم وجود دارد. پادیران، نام اولین رستوران ایرانی تاسیس شده در جزیره پوکت است که امروزه در شمار بهترین رستوران های ایرانی تایلند قرار دارد.

تمامی سرآشپز ها و سالن کارهای این رستوران، ایرانی هستند و بهترین غذاهای سنتی کشورمان، از جمله انواع کباب ها و خورش های ایرانی مثل قورمه سبزی، فسنجان و قیمه را با بهترین کیفیت برای شما تهیه می کنند. این رستوران که در خیابان سوی لا دیا در شهر پوکت واقع شده، همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آماده ی پذیرایی از گردشگران ایرانی است. از دیگر رستوران های کاملا ایرانی پوکت می توان به رستوران تهران، رستوران پارس جدید، رستوران کازابلانکا و رستوران کنج پوکت اشاره کرد.

چشیدن طعم غذاهای بهترین رستوران های پوکت
معروفترین رستوران های ایرانی پوکت

چنانچه قصد سفر به پوکت را دارید، اما اطلاعاتی درباره این شهر ندارید، توصیه می کنیم راهنمای سفر به پوکت را مطالعه نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.