برندهای معروف لباس در ترکیه

معروف ترین برندهای پوشاک ترک

۲۷ تیر ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

خرید کردن بخش جذایی ناپذیر سفر به شهرها و کشورهای مختلف دنیاست، اما در کشور ترکیه بحث از این هم فراتر می رود. خرید کردن در این کشور به یکی از لذت بخش ترین تفریحات مسافران تبدیل شده و هر ساله گردشگران بسیاری از اقصی نقاط دنیا برای این منظور راهی شهرهای مختلف این کشور می شوند، زیرا کیفیت برندهای پوشاک ترکیه شهرت جهانی پیدا کرده است.

در این میان تولیدات کشور ترکیه در زمینه پوشاک و برندهای مطرح این کشور به طور ویژه ای مورد توجه قرار گرفته و با توجه به کیفیت بسیار بالای محصولات تولید شده در این کشور توانسته اند نام خود را در دنیا مطرح کنند. احتمالا با نام برخی از این برندها مانند ال سی وایکیکی بیشتر آشنا باشید. در این مطلب قصد داریم به سراغ مهمترین و بهترین برندهای تولید پوشاک ترکیه رفته و شما را کمی بیشتر با آنها آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

با خرید تور اقساطی ترکیه، یک خرید به یادماندنی را می توانید تجربه کنید.

معروفترین برندهای لباس ترک
بهترین برندهای پوشاک ترکیه

برند کوتون (koton)

یکی از مشهورترین برندهای پوشاک ترکیه، کوتون است. این برند معروف و مطرح در عرصه بین المللی به تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه مختلف مشغول است و در کشورهای مختلفی نمایندگی کوتون را می توان دید. این برند فوق العاده کشور ترکیه از سال 1988 با تولید پوشاک زنانه آغاز به کار کرده و در این مدت توانسته خود را به عنوان برندی بین المللی و شناخته شده در سطج جهان معرفی کند.

محصولات تولید شده توسط این برند از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند و سادگی آیتم مهمی است که در محصولات کوتون جلب توجه می کند. خلاقیت را در محصولات این شرکت در بازار به خوبی می توان دید. ییلماز و گولدن زوجی بودند که این برند را در شهر زیبای استانبول راه اندازی کردند و از ان پس محصولات این شرکت با خلاقیت فوق العاده به کار رفته در آنها توانستند به سرعت در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده و به یکی از محبوب ترین برندهای دنیای مد تبدیل شوند.

معروفترین برندهای پوشاک ترکیه
بهترین برند لباس ترک

کوتون در زمینه عرضه محصولات جدید نیز بسیار موفق عمل کرده و هر روزه مدل های جدیدی از سوی این شرکت به بازار عرضه می شود. قیمت محصولات تولید شده این برند نیز با توجه به کیفیت فوق العاده و شهرت جهانی آن بسیار مناسب است که بر محبوبیت روزافزون کوتون در دنیا بسیار اثرگذار است. در اکثر مراکز خرید شناخته شده و خیابان های معروف شهرهای بزرگ کشور ترکیه به ویژه استانبول می توان نمایندگی این شرکت را ببینید و خریدی لذت بخش و به یادماندنی را در این کشور زیبا و در میان برندهای مطرح و محبوب ترکیه تجربه کنید.

کوتون کار خود را از فروشگاهی 25 متری در استانبول اغاز کرد و اکنون نمایندگی این برند را در بیش از 30 کشور دنیا می توان دید. کوتون برندی است که موفقیت را در صنعت مد و پوشاک به خوبی معنا کرده است.

برند ماوی (Mavi)

اگر عاشق شلوارهای جین هستید بازدید از فروشگاه های برند معروف و فوق العاده ماوی را در سفر به شهرهای مختلف کشور ترکیه فراموش نکنید. این شرکت در سال 1991 تاسیس شد و مانند کوتون کار خود را از شهر زیبای استانبول آغاز کرد. این شرکت به تولید انواع پوشاک جین زنانه و مردانه می پردازد. ماوی نیز هم اکنون در سطح جهان شناخته شده است و محصولات آن را در بسیاری از کشورهای دنیا می توان دید. تنوع فوق العاده، کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب از مهمترین دلایل محبوبیت محصولات این شرکت در دنیا و به ویژه در میان جوانان محسوب می شوند.

بهترین برندهای لباس ترک
برند ماوی مشهورترین برند لباس ترک

ال سی وایکیکی (LC Waikiki)

ال سی وایکیکی یکی از معروف ترین برندهای تولید پوشاک در کشور ترکیه به شمار می رود که در میان گردشگران ایرانی هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این شرکت ابتدا در سال 1988 توسط جرجس امویال در کشور فرانسه آغاز به کار کرد اما بعدها امتیاز این برند توسط سرمایه گذاری ترک خریداری شد و امروزه ال سی وایکیکی به عنوان یکی از برندهای مطرح و معروف کشور ترکیه در بازار شناخته می شود.

این برند مطرح به تولید انواع پوشاک و اکسسوری با کیفیت بسیار خوب، ظاهری ساده و بسیار زیبا و البته قیمت های مناسب پرداخته که رمز محبوبیت محصولات ال سی وایکیکی در دنیا محسوب می شوند. امروزه نمایندگی این برند را در بیش از 30 کشور جهان از جمله کشورمان می توان دید. اگر با تور ترکیه همراه شده و به شهرهای مختلف این کشور زیبا و دوست داشتنی سفر کردید، بازدید از نمایندگی های ال سی وایکیکی با محصولات فوق العاده اش را هم فراموش نکنید.

تور قسطی استانبول، با بهترین قیمت و شرایط قسطی برای علاقه مندان این شهر زیبا برگزارمی گردد.

گرانترین برند لباس ترکیه
برند ال سی وایکیکی

اپیک یول (IPEKYOL)

به سراغ یکی دیگر از معروفترین برندهای پوشاک ترکیه می رویم. اپیک یول که به تولید پوشاک، کیف، کفش و اکسسوری زنانه مشغول بوده و تبدیل به برندی محبوب شده است. سادگی در عین شیک بودن و زیبایی ویژگی لباس های تولید شده توسط این برند است که در میان بانوان کشورمان هم محبوبیت زیادی دارند. اپیک یول کار خود را از سال 1986 آغاز کرد و امروزه نمایندگی آن را در اکثر مراکز خرید مهم و شناخته شده شهرهای مختلف کشور ترکیه می توان دید. این برند محبوب و مطرح در بسیاری از کشورهای دنیا نمایندگی دارد و یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برندهای کشور ترکیه در میان مسافران محسوب می شود.

مزایای خرید برندهای پوشاک ترکیه
برند ایپک یول

سارار (Sarar)

سارار یکی دیگر از برندهای مطرح و معروف کشور ترکیه است که به تولید انواع کت و شلوار، ژاکت، پالتو و پیراهن زنانه و مردانه می پردازد. محصولات شیک و فوق العاده این شرکت طرفداران بسیاری در دنیای مد و پوشاک داشته و سارار در بسیاری از کشورهای دنیا نیز نمایندگی دارد.

تور وان اقساطی ترکیه، یکی از پرطرفدارترین تورهای زمینی در ایران می باشد.

مطرح ترین برندهای پوشاک ترکیه

هری (Herry)

یکی دیگر از معروفترین برندهای تولید پوشاک زنانه کشور ترکیه هری (Herry) است. برندی محبوب و پرطرفدار که کار خود را از استانبول و در سال 1992 آغاز کرد و از آن زمان تا به امروز توانسته مسیری فوق العاده را طی کرده و به یکی از محبوب ترین برندهای پوشاک زنانه در این کشور تبدیل شود. بازدید از فروشگاه های این برند نیز از جمله کارهایی است که علاقه مندان به خرید کردن می توانند در لیست کارهایی که باید در سفر به کشور زیبای ترکیه انجام داد، قرار دهند.

بهترین برندهای لباس ترک
لباس ترک برند هری
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.