مراکز خرید کیش

در سفر به جزیره زیبای کیش خرید را فراموش نکنید

۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

کیش، جزیره‌ای بیضی مانند در دل آب‌های نیلگون خلیج فارس است. این جزیره رویایی با سواحل مرجانی خود سالانه از بیش یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر را میزبانی می‌کند و علاوه بر سواحل زیبای خلیج فارس که می‌توان‌ ساعت‌ها بدون خستگی نظاره‌گر آن بود، مراکز خرید کیش و جاذبه‌های فوق العاده ای دارد.

از آکواریوم‌های طبیعی و تفریحات هیجان انگیزی چون غواصی گرفته تا موج سواری و گردش با کشتی‌های تفریحی که لحظاتی شگفت انگیز را برای مسافران این جزیره زیبا و رویایی کشورمان رقم می زنند. اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به این جزیره با تور اقساطی کیش، خرید و گردش در مراکز خرید کیش است.

کیش با داشتن بیش از 50 مرکز خرید تجاری از بهترین شهرها برای خرید همه نوع وسایل و البسه به شمار می رود و بسیاری از گردشگران این جزیره دوست داشتنی به این جزیره سفر می‌کنند تا در مراکز خرید کیش وقت بگذرانند. در این مقاله به برخی از این مراکز خرید کیش رفته و شما را با مهمترین و معروف ترین آنها آشنا می کنیم. با ما در پیله های عصر پرواز همراه شوید.

جزیره زیبای کیش

مرکز خرید پردیس 1 و 2

مراکز خرید پردیس از جذاب‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می شوند، حتی اگر به این جزیره سفر نکرده باشید هم نام مراکز خرید پردیس به گوش شما رسیده است.

پردیس 1

پردیس 1 در سال 1371 در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع احداث شده است. این مجموعه در شرق کیش واقع شده و به داشتن معماری منحصر به فرد شهره است. یکی از وجه تمایزات پردیس 1 با بقیه مراکز خرید کیش، وجود پوشاک ورزشی است که علاقه‌مندان به ورزش را به خود جذب می کند.

به غیر لباس های ورزشی انواع پوشاک، کیف، کفش، وسایل برقی و … نیز در این مجتمع به چشم می خورد. این مجتمع تجاری در 2 طبقه احداث شده و با حدود 200 واحد تجاری میزبان اهالی و گردشگران جزیره زیبای کیش است. هر شب حوالی ساعت 22 قرعه کشی بزرگی با جوایزی فوق العاده برای خریداران در این مجموعه برگزار می‌شود.

پیله های عصر پرواز معتبرترین سامانه رزرواسیون تور اقساطی داخلی

پردیس 2

اگر دوست دارید از برند‌های مطرح خرید کنید، قیمت‌ها برایتان اهمیت چندانی ندارند و وقت گذارنی در یک مرکز خرید مجلل را دوست دارید، مرکز تجاری و بین المللی پردیس 2 بهترین گزینه برای شماست. این مجموعه در سال 1378 ساخته شده و دارای 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری است.

با رفتن به این مرکز خرید لوکس و پرطرفدار جزیره کیش علاوه بر خرید کردن می توانید از امکانات بسیار خوب مجموعه مانند کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های متنوع آن هم استفاده کنید. همچنین تماشای 4 درخت نخل طبیعی که در این مجتمع تجاری وجود دارد را هم فراموش نکنید.

مرکز خرید پردیس 1

مرکز تجاری کیش را از دست ندهید!

مرکز تجاری کیش یکی دیگر از مراکز خرید کیش است که در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر خرید کردن می توانید لحظاتی مفرح و سرگرم کننده را در این مجموعه سپری کنید. مرکز تجاری کیش در 4 طبقه و در مساحتی 40 هزار متر مربعی در شرق جزیره کیش واقع شده است.

این مجتمع دیدنی حدود 500 واحد تجاری دارد که شما در آن می‌توانید هر آنچه که در جستجوی آن هستید را پیدا کنید. از پوشاک و کیف کفش گرفته تا خوراکی‌های خوشمزه و وسایل منزل؛ اما آنچه باعث می‌شود شما رفتن به این مرکز خرید فوقالعاده را از دست ندهید، قرعه‌کشی‌های شبانه و جوایز نفیس آن است که هرشب ساعت 22 برگزار می‌شود.

بازار مرجان کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش محبوب و پرطرفدار این، جزیره بازار مرجان این جزیره است. این بازار در شرق کیش واقع شده و 134 غرفه فعال دارد. آنچه باعث می‌‌شود شما گشت و گذار در بازار مرجان را از دست ندهید، علاوه بر برند‌ها و غرفه‌های تجاری فوق العاده آن وجود آکواریوم 5400 متر مکعبی این بازار است که شما را وادار می کند ساعت‌ها به تماشای آبزیان نشسته و از گذراندن لحظاتی فوق العاده در جزیره زیبای کیش لذت ببرید.

اما ماجرای این بازار جذاب تنها به همینجا ختم نمی‌شود بلکه آبنما‌هایی با ارتفاع 50 متر با وجود 420 پروژکتور هم در این مجموعه وجود دارند که منظره ای رویایی را ایجاد کرده و می‌توانند در کنار خریدی جذاب، لحظاتی شگفت انگیز را پیش روی گردشگران قرار دهند.

بازار مرجان کیش

مرکز خرید زیبای دامون

و اما دامون، یکی از برترین مراکز خرید کیش که دارای 100 فروشگاه بوده و در نزدیکی ساحل دامون واقع شده است. این مرکز خرید در سال 1391 احداث شد و از ان زمان تاکنون توانسته توجه بسیاری از گردشگران تورهای داخلی را به خود جلب کند. در فروشگاه های این مرکز خرید می توانید انواع اجناس و کالاها اعم از لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، مواد غذایی، لوازم الکترونیکی، طلا و زیورآلات و … را ببینید و خریدی لذت بخش و فوق العاده را در جزیره زیبای کیش تجربه کنید.

اما فودکورت تراس‌دار مرکز خرید دامون هم یکی از مهمترین عوامل محبوبیت آن در میان گردشگران به شمار می رود. با رفتن به این فودکورت هم می توانید از خوردن یک وعده غذایی فوق العاده لذت ببرید و هم به تماشای چشم اندازی رویایی از خلیج زیبای فارس بنشینید. پیست اسکی (آیس‌رینک) این مجموعه هم که در طبقه دوم این مرکز خرید قرار گرفته هم می تواند اوقاتی دوست داشتنی و مفرح را به ویژه برای کودکان رقم زند.

رزرو تور اقساطی قشم با شرایط استثنائی

سری هم به مروارید کیش بزنید

بازار مروارید، مجتمع تجاری محبوب و پرطرفداری است که با الهام از معماری تخت جمشید ساخته شده و یکی از مراکز خرید کیش که در میان گردشگران بسیار محبوب و پرطرفدار است. بازاری با ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه که نام بازارچه‌ها نیز شما را به تخت جمشید خواهد برد: آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس و تیسفون. بازاری بزرگ که گشت و گذار در آن به حداقل 3 ساعت زمان نیاز دارد. البته که در این مرکز خرید رستوران و کافی شاپ هم فراموش نشده است.

مروارید کیش

سارینا 1 را دیده اید‌؟

سارینا نیز از دیگر مراکز خرید کیش محسوب می شود که در دو شعبه آماده خدمات رسانی به گردشگران است. اولین شعبه مرکز خرید سارینا 10 طبقه دارد و در زمینی با مساحت تقریبی 5500 متر مربع احداث شده است. طبقه زیرین شعبه اول سارینا پارکینگ است و در طبقه هفتم نمایشگاهی برای دوست داران هنر در نظر گرفته شده است.

در طبقات تجاری 218 غرفه برای خرید وجود دارد که نمی‌گذارد هیچ سلیقه‌ای دست خالی مجموعه را ترک کند. اما بدون شک پنجره‌هایی که از آنها می توان خلیج فارس را نظاره کرد، بدون شک دوست داشتنی ترین جاذبه سارینا 1 است.

وجود بزرگ‌ترین و مجهزترین فودکورت خاورمیانه را در مجموعه سارینا نمی‌توان نادیده گرفت. از سوی دیگر رستوران های موجود در این مراکز خرید کیش، انواع مختلف غذاهای محلی و بین المللی را در منوهای خود دارند و می توانید لحظاتی مفرح و به یادماندنی را در آنها تجربه کنید. یکی دیگر از تفریحاتی که مختص به سارینا 1 است، سینما 4 بعدی این مجموعه است که قطعا باعث می‌شود کودکان با رغبت بیشتری شما را در خرید همراهی کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.