رستوران های کیش

بهترین رستوران های کیش

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

جزیره زیبا و رویایی کیش میزبان جاذبه های گردشگری شگفت انگیزی است که هر ساله گردشگران بسیاری را از داخل و خارج کشور به این جزیره تماشایی کشورمان می کشانند. اما در کنار این جاذبه های طبیعی و تاریخی, رستوران های کیش, امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده ای هم در کیش وجود دارد که در جلب نظر گردشگران به این جزیره زیبا و دیدنی بسیار موثرند.

از جمله این امکانات می توان به رستوران های بسیار خوب و جذاب این جزیره اشاره کرد که با حال و هوایی بی نظیر و سرو انواع غذاهای بین المللی, غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای محلی جنوب کشورمان توانسته اند نظر مسافران به جزیره رویایی کیش را به خود جذب کنند. با ما همراه شوید تا شما را با معروف ترین و محبوب ترین رستوران های کیش آشنا کنیم.

رستوران کوه نور | Koohe Nour Restaurant

کوه نور یکی از زیباترین و منحصر به فردترین رستوران های کیش است که در میان مسافران به این جزیره زیبا و دیدنی محبوبیت بسیار زیادی دارد. این رستوران در دل کوهی با 30 متر ارتفاع قرار گرفته که زیبایی منحصر به فرد و فوق العاده ای به آن بخشیده است. این رستوران با وجود صخره ها و آبشارهای زیبا حال و هوایی رمانتیک و دلنشین داشته و به ویژه شب ها با نورپردازی فوق العاده زیبا نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

طیف متنوعی از غذاهای خوش طعم بین المللی, سنتی, غذاهای فوق العاده دریایی و … را می توان در منوی این رستوران دید. اجرای موسیقی زنده در کوه نور بر محبوبیت این رستوران لوکس و زیبای جزیره کیش در میان گردشگران اضافه می کند.

رستوران های کیش

رستوران توتی فروتی | Tutti Fruiti

توتی فروتی با اسم بامزه و به یادماندنی اش یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های کیش است. رستورانی ساحلی که در کنار اسکله تفریحی کیش قرار گرفته و چشم اندازی فوق العاده از دریا را به ویژه از پشت بام چوبی آن می توان دید. در این رستوران هم می توان انواع غذاهای ایرانی و فست فودها را امتحان کرد.

سفری خوش و به یادماندنی همراه با تور اقساطی بالی پیله های عصر پرواز!

رستوران رویال استار | Royal Star

رستوران و فست فود رویال استار یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است که در میان مسافران این جزیره دوست داشتنی طرفداران بسیاری دارد. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالاست و به ویژه غذاهای دریایی فوق العاده آن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. استیک, برگر و پاستا از دیگر غذاهای پرطرفدار رویال استار به شمار می روند.

طراحی لوکس و زیبای این رستوران نوساز هم در جلب توجه گردشگران به آن بسیار موثر است. با رفتن به رویال استار هم می توانید از فضای داخلی بسیار زیبا و هم از فضای باز فوق العاده و به یادماندنی آن استفاده کنید. یکی دیکر از دلایل محبوبیت رویال استار سرو انواع فست فود در کنار عذاهای سنتی ایرانی است.

بهترین رستوران های کیش

رستوران میرمهنا | Mirmohanna Restaurant

میرمهنا یکی دیگر از پرطرفدار ترین و محبوب ترین رستوران های کیش محسوب می شود. در این رستوران قدیمی و پرطرفدار می توان غذاهای سنتی ایران را با کیفیت فوق العاده امتحان کرده و از گذراندن لحظاتی فراموش نشدنی در جزیره زیبای کیش لذت برد. اجرای موسیقی زنده یکی دیگر از دلایل محبوبیت میرمهنا در میان گردشگران به شمار می رود. البته این را هم باید بدانید که قیمت غذاهای این رستوران کمی بالاست. قرار گرفتن رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل نیز در تبدیل آن به یکی از رستوران های محبوب و پرطرفدار جزیره کیش بسیار موثر است.

رستوران فودلند کیش | Foodland Foodcourt

فودلند یکی دیگر از معروف ترین رستوران های کیش است. فودلند رستورانی است که با هر سلیقه ای وارد آن شوید می توانید غذای دلخواهتان را پیدا کرده و از گذراندن لحظاتی فوق العاده در جزیره زیبای کیش لذت ببرید. در منوی این رستوران طیف گسترده ای از غذاهای سنتی, فست فودها, غذاهای بین المللی, عذاهای دریایی و … را می توان دید.

یکی دیگر از عوامل محبوبیت فودلند در میان گردشگران طراحی داخلی بسیار زیبا و جذاب این رستوران است. رستوران فودلند از سه سالن اصلی تشکیل شده که هر یک طراحی خاص خود را دارند. دو کافی شاپ این رستوران هم رفتن به فودلند را به تجربه ای به یادماندنی تر برای مسافران جزیره زییای کیش تبدیل می کنند.

معروف ترین رستوران های کیش

رستوران پایاب | Payab

پایاب یکی دیگر از شناخته شده ترین رستوران های کیش در میان مسافران این جزیره زیبا و دیدنی است. رستورانی با حال و هوای فوق العاده و دوست داشتنی و صدا دلنشین موسیقی زنده میزبانی بسیار خوب برای رقم زدن خاطراتی گفت انگیز در جزیره زیبای کیش محسوب می شود. این رستوران در کنار مجموعه تاریخی پایاب کیش قرار گرفته و فضای باز رستوران با تخت های چوبی, حوض های آبی و حال و هوای دلنشین در میان گردشگران طرفداران بسیار زیادی دارد.

خرید تور اقساطی کیش بدون نیاز به ضامن در آژانس پیله های عصر پرواز. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

رستوران شاندیز صفدری | Shandiz Safdari

شاندیز صفدری یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین رستوران های کیش است. کیفیت بسیار خوب عذاهای سرو شده در این رستوران از مهمترین دلایل محبوبیت آن در میان اهالی و مسافران کیش به شمار می رود. طیف گسترده ای از غذاها را هم می توان در منوی این رستوران دید و به ویژه شیشلیک های سرو شده در شاندیر صفدری طرفداران زیادی در میان گردشگران دارد. اجرای موسیقی زنده هم شب ها به این رستوران حال و هوایی فوق العاده و به یادماندنی می بخشد. اگر به جزیره زیبا و دوست داشتنی کیش سفر کردید, رستوران پرطرفدار و محبوب شاندیز صفدری را هم فراموش نکنید.

پرطرفدارترین رستوران های کیش

فودکورت دامون | Damoon Food Court

مرکز خرید دامون کیش میزبان یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران های کیش هم هست. فودکورت دامون که با رفتن به آن می توانید انواع غذاهای بین المللی مانند غذاهای فرانسوی, مکزیکی, چینی و … را امتحان کرده و لحظاتی به یادماندنی را در این جزیره زیبای کشورمان سپری کنید. کیفیت بالای عذاهای سرو شده در 12 غرفه این فودکورت از جمله مهمترین دلایل محبوبیت آن در میان گردشگران است. با رفتن به رستوران دامون هم می توانید از فصای داخلی فودکورت استفاده کرده و هم از نشستن در بالکن بسیار زیبا و پرطرفدار این رستوران لذت ببرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.