بهترین زمان سفر به کندی

بهترین زمان سفر به کندی

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ۵ دقیقه

شهر کندی به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای کشور سریلانکا با قدمت تاریخی زیاد، یکی از شهرهای توریستی محبوب این کشور محسوب می شود. کندی آب و هوایی عالی و مطلوب داشته و جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعددی در آن قرار دارند. در ادامه به بررسی بهترین زمان سفر به کندی می پردازیم.

این شهر زیبا که قدمت آن به حدود 7 قرن پیش باز می گردد، جغرافیایی خاص و مناظر زیبا و چشم نواز دارد. کندی از جمله شهرهای شلوغ و پرجمعیت سریلانکا به شمار می رود و از نظر تجاری و توریستی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر قصد دارید با فرهنگ و مردم سریلانکا بیشتر آشنا شوید، یا برای داشتن اوقات تفریحی و سرگرم کننده به دنبال یک مقصد مناسب می گردید، کندی سریلانکا می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

با تور اقساطی سریلانکا الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

بهترین زمان سفر به کندی بر اساس فستیوال ها و جشنواره ها

یکی از اصلی ترین جاذبه های کشور سریلانکا، جاذبه های فرهنگی آن است. این کشور تاریخی غنی داشته و فرهنگ آن یکی از فرهنگ های اصیل آسیاست. این جاذبه ها هر ساله توریست ها و بازدیدکنندگان فراوانی را به سریلانکا می کشانند. یکی از بهترین شهرهای سریلانکا برای تماشای جاذبه های فرهنگی و آشنایی با آن ها، کندی است. این شهر بسیار قدیمی بوده و تاریخی طولانی دارد. در سراسر کندی می توان آثار تاریخی و فرهنگی مانند معبد دندان کندی، مجسمه بزرگ بودا و مزرعه های گیراگاما را یافت.

از دیگر جاذبه های فرهنگی مهم در سریلانکا و شهر کندی، مراسم «رژه مخصوص» است. در شهر کندی معابد متعددی وجود دارند اما می توان «مکان مقدس دندان» را مهم ترین آن ها برشمرد. این معبد که در آن دندان یک پیشوای مذهبی برای قرن ها نگهداری می شود، برای مردم سریلانکا و شهر کندی اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد.

هر ساله در شهر کندی رژه ای مخصوص برگزار می شود. رژه ای که در آن افرادی با لباس های خاص و ویژه همراه با نزدیک به 100 فیل صندوقچه دندان مقدس را با هم حمل می کنند. این مراسم بسیار باشکوه بوده و برای توریست ها و مسافرانی که به کندی می روند جذابیت قابل توجهی دارد. معمولا این مراسم در ماه های نخست تابستان مانند ژوئن برگزار می شود. اگر می خواهید این مراسم را از نزدیک ببینید، برنامه سفر خود را بر اساس همین بازه زمانی تعیین کنید.

بهترین زمان سفر به کندی

بهترین زمان سفر به کندی برای گردش

شهر کندی در میان شهرهای سریلانکا شرایط ویژه ای دارد. این شهر در اکثر اوقات سال هوایی بسیار خنک، معتدل و دلنشین داشته و حضور در آن برای هرکسی می تواند کاملا لذت بخش باشد. علاوه بر آن، شهر کندی در موقعیتی قرار گرفته که تپه های سرسبز فراوان، رودخانه و مناظر دیدنی در کنار آن وجود دارند.

به دلیل این شرایط آب و هوایی و برخورداری از طبیعتی دیدنی و تماشایی، تقریبا همه اوقات سال برای گردش در کندی مناسب هستند. اما در این بین ماه های آوریل و می و نوامبر و آگوست می توانند جذابیت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

بررسی واحد پول سریلانکا و هزینه های سفر به سریلانکا !

بهترین زمان سفر به کندی بر اساس آب و هوا

مناسب ترین معیار برای تعیین بهترین زمان سفر به کندی، آب و هوای این شهر است. شهر کندی از نظر آب و هوایی با بسیاری از مناطق کشور سریلانکا تفاوت هایی دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص کندی، آب و هوای آن بسیار مطلوب و دلنشین است و همین بر محبوبیت این مقصد توریستی افزوده است.
شهر کندی در منطقه ای دره ای دارای رودخانه واقع شده است. این منطقه پر است از مناطق سرسبز و تپه های زیبا و خنک. شرایط آب و هوایی شهر کندی سریلانکا، کوهستانی است. به همین دلیل در اکثر اوقات سال این قسمت از سریلانکا آب و هوایی بسیار خنک و مطبوع دارد.

به دلیل خنکی دلنشین شهری کندی، توریست های فراوانی هر ساله به این شهر سفر می کنند. حتی بسیاری از مردم خود کشور سریلانکا هم به هنگام تعطیلات یا در ماه های گرم و تابستانی به این شهر می روند تا با استراحت و گردش در هوای خنک و معتدل آن جا، از گرما نجات پیدا کنند.

البته در گرم ترین ماه های تابستانی هوای شهر کندی نیز مانند هوای سایر نقاط سریلانکا تا حدی شرجی می شود. اما این افزایش رطوبت و گرما در حدی نیست که بخواهد برای شما آزار دهنده باشد. در کل شهر کندی را می توان یکی از بهترین مناطق سریلانکا از نظر آب و هوایی در نظر گرفت. این شهر در تابستان ها که اکثر نقاط کشور سریلانکا آب و هوای بسیار گرم و شرجی دارند، به دلیل خنک بودنش، مقصد بسیاری از مسافران است.

در بیشتر اوقات سال آب و هوای شهر کندی خنک است. در برخی ماه ها میزان بارش ها و نزولات آسمانی در این شهر افزایش می یابد. معمولا ماه های می تا آگوست از جمله ماه هایی هستند که میزان بارش ها در کندی نسبتا افزایش می یابد.

یکی از محبوب ترین ماه ها برای سفر به شهر کندی، ماه آوریل است. در این ماه آب و هوایی بسیار دلنشین بر این شهر حاکم بوده و می توانید از گشت و گذار در فضاهای طبیعی و سرسبز کندی و بازدید از مناطق فرهنگی و تاریخی آن بیشتر لذت ببرید.
روزهای آغازین سال نو میلادی، بازه زمانی دیگری است که در آن توریست های زیادی به کندی می روند. در این مقطع زمانی هوای کندی هنوز خنک است و سرمای زیادی ندارد.

بهترین زمان سفر به کندی

بهترین زمان سفر به کندی برای خرید

ماه های زمستانی، حوالی کریسمس و سال نو چینی ها، از جمله بهترین زمان ها برای سفر به کندی برای خرید هستند. در روزهای آغاز سال نو میلادی و کریسمس، جشنواره ها و حراجی های متعددی در شهر کندی برگزار می شوند. فروشندگان سریلانکایی می کوشند تا در این بازه زمانی با ارائه تخفیف های قابل توجه و فروش محصولات با قیمت های پایین تر، توجه مشتریان را به خود جلب نمایند.

اگر قصد شما از سفر به کندی سریلانکا خرید باشد، روزهای کریسمس و نزدیک سال نو میلادی زمان خوبی برای سفر شما خواهد بود. هم چنین به هنگام سال نو چینی که برای بودایی ها اهمیت زیادی دارد نیز جشن ها و مراسم های مختلفی در کندی برگزار می گردد. شما می توانید در این جشن ها هم به خوبی با فرهنگ و تاریخ مردم سریلانکا آشنا شوید و هم از تخفیف ها، نوشیدنی ها و خوراکی هایی که در این روزها توزیع می شوند استفاده کنید.

جهت اطلاع از شرایط تور اقساطی سریلانکا و رزرو آن با مشاوران ما در پیله های عصر پرواز در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.