مراکز خرید ازمیر

مراکز خرید ازمیر

۰۱ مرداد ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

ازمیر سومین شهر بزرگ کشور ترکیه است که در ساحل دریای اژه قرار گرفته است. به خاطر ویژگی ساحلی و بندری بودن ازمیر به یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه تبدیل شده است. علاوه بر هتل‌های و مراکز گردشگری و تفریحی دیدنی که در ازمیر وجود دارد، مراکز تجاری و بازارهای بزرگ و پر رونقی هم در این شهر شکل گرفته است. در این مقاله سعی داریم به سؤال کسانی که قصد سفر و خرید از ازمیر را دارند، جواب دهیم.

بهترین مراکز خرید ازمیر کدام اند؟

فروشگاه‌های تجاری و بازارهای بسیار زیادی در ازمیر وجود داره که فرصت معرفی همه آن‌ها نیست و با یک بار سفر به آن جا هم فرصت رفتن به همه آن‌ها را پیدا نمی‌کنید؛ برای همین بهترین‌ها و ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر را در این جا به اختصار برایتان نام می‌بریم.

مرکز خرید ماوی باغچه | mavi bahce

مرکز خرید ماوی باغچه تنها بازاری برای خرید نیست؛ بلکه مجموعه‌ای بزرگ و تفریحی است، که با تلفیق فضای سنتی و مدرن مکانی توریستی را به وجود آورده است.
ماوی باغچه به صورت میدانی طراحی شده که هم فرهنگ و معماری مردم اژه را نشان می‌دهد و هم با کنار هم قرار دادن مغازه‌های مدرن و رستوران‌ها و کافه‌های معروف، سرگرمی و لذت خرید را یک جا به مردم هدیه داده است.

بیشتر برندها و فروشگاه‌های معروف در ماوی باغچه شعبه دارند. علاوه بر این‌ها مجموعه، امکانات تفریحی برای کودکان هم دارد و مراکز آموزشی، فرهنگی زیادی همچون سالن‌های مدرن سینمایی را در خود جا داده است. ماوی باغچه می‌تواند شما را یک روز کامل در ازمیر سرگرم کند.

مراکز خرید ازمیر

مرکز خرید روباز فروم بورنوا | Forum Bornova

بازار فروم بورنوا یکی دیگر از مجموعه‌های تجاری – تفریحی ازمیر است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خودش کند. این بازار در غرب ازمیر و نزدیک به دانشگاه ازمیر است که به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.
فروم بورنوا مجموعه‌ی فروشگاه‌های خاص و برند اروپایی است که هر نوع محصولی در این بازارها می‌توانید پیدا کنید؛ از جواهرات و لوازم تحریر تا پوشاک و آرایشی بهداشتی.

در فضای روباز این مجموعه طراحی چوبی و قشنگ سازه‌ها در کنار کافه‌ها و رستوران‌های بسیار زیبا و حوضچه‌ها کوچک، محلی آرام و دلنشین برای استراحت به وجود آورده است.
علاوه بر این فروم بورنوا، دارای 6 سالن بزرگ و مجهز سینمایی، آرایشگاه، بانک، هتل و کلی امکانات برای توریست‌ها است.

مرکز خرید ساحلی کناک پیر | Konak pier

مرکز خرید کناک پیر علاوه بر فروشگاه‌های متعدد و مختلف، یکی از جاذبه‌های گردشگری ازمیر هم به حساب می‌آید. کناک پیر اثر معمار معروف فرانسوی، گوستاو ایفل است؛ که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید توصیه می‌شود که حتماً از این مکان دیدن کنید.
دور این بازار ساحلی پر از کافه‌ها و رستوران‌های دنج و آرام است که؛ منظره و صدای دریا، کناک پیر را به جاذبه‌ای دلنشین تبدیل کرده است.

با تور اقساطی ازمیر الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

مرکز خرید لوکس اپیتیموم | Optimum

از مراکز خرید لوکس و با کلاس ازمیر، اپتیموم است؛ که بسیار پیشرفته و مدرن است. علاوه بر مغازه‌های مارک و لوکس خارجی و ترکی که کنار هم جمع کرده است، دارای شهربازی بزرگ، سالن سینما و سینمای 6 بعدی، انواع کافی شاپ و رستوران و فوت کورت، اتاق نگه داری کودک و زمین پاتیناژ یا اسکیت روی یخ هم است.

اپتیموم از فروشگاه‌های اوت لت به حساب می‌آید؛ به این معنی که برندهای معروف اجناس قدیمی خود را با قیمت بسیار مناسب تر به فروش می‌رسانند. در واقع حراجی برای مارک‌های معروف است. پس اگر دنبال اجناس با کیفیت ولی ارزان می‌گردید، مرکز خرید اپتیموم بهترین گزینه است.

مراکز خرید ازمیر

مرکز خرید آگورا | Agora

از وسیع ترین مراکز خرید ازمیر آگورا است که در زبان باستانی به معنای بازار است. از نمای بیرون دو ساختمان جدا دیده می‌شود ولی از داخل این‌ها به هم متصل هستند.
آگورا مرکز خرید سرپوشیده‌ای است که حدود 170 فروشگاه را در خودش جا داده است و شما می‌توانید هر آن چه که می‌خواهید را در این مرکز تجاری پیدا کنید؛ از کیف و کفش و پوشاک تا جواهرات و لوازم منزل.

در طبقه آخر این مرکز خرید، مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها با انواع غذاهای بین المللی، به اضافه سینما و شهربازی کنار هم قرار گرفته‌اند.

مرکز خرید هیلتون | Hilltown Karsiyaka

از لوکس ترین و جدید ترین مراکز خرید ازمیر، هیلتون است که در سال 2019 به بهره برداری رسیده است. هیلتون کارشیاکا حدود 200 برند معتبر و بین المللی را در خود جا داده است؛ که در میان آن‌ها محصولات متنوعی را می‌توانید پیدا کنید. قسمتی از این برندها مربوط به کافه‌ها و رستوران‌های معروف ترکیه و دیگر کشورها هستند.

این مجموعه با محور سرگرمی و کودکان ساخته شده است؛ به همین خاطر مجموعه بزرگی از زمین بازی با وسایل آبی را می‌توانید در آن جا ببینید. علاوه بر این سالن‌های مدرن سینما و نورپردازی و طراحی فضای هیلتون به جذابیت‌هایش افزوده است.

رزرو تور اقساطی ترکیه بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز !

مرکز خرید وست پارک | westpark outlet

یکی دیگر از مراکز خرید ازمیر که جاذبه توریستی هم ایجاد کرده است؛ مرکز خرید وست پارک است. این مجموعه از دو ساختمان که در دو طرف اتوبان قرار دارند تشکیل شده است که توسط پلی قشنگ به هم وصل شده‌‌اند.
علاوه بر فروشگاه‌های لوکس و مغازه‌های مارک مختلف و گران بین المللی، فروشگاه‌های اوت لت هم در اینجا وجود دارند که با قیمت مناسب تر می‌توانید برندهای اورجینال ولی قدیمی تر را خریداری کنید.

از جاذبه‌های توریستی وست پارک، آکواریوم بزرگ و شهربازی و پرده‌های متعدد سینمایی و سرگرمی‌های مختلفی مثل سالن‌های ورزشی بزرگ است که برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد.
در کنار این سرگرمی‌ها، پارکینگ بزرگ و سرپوشیده، وجود رستوران‌های خوب و کافه‌های قشنگ و همچنین فوت کورت بزرگ غذاهای بین المللی با نمای شهر ازمیر، وست پارک را به محلی تبدیل کرده که خانواده‌ها به راحتی می‌توانند کل روزشان را در آنجا سپری کنند.

از دیگر مراکز خرید ازمیر می‌توان به مرکز خرید اوزدلیک، نوادا، بازار سنتی کمرالتی و مرکز تجاری اگه پارک اشاره کرد.

مراکز خرید ازمیر
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.