بهترین زمان سفر به گوا

بهترین زمان سفر به گوا

۰۵ تیر ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

شهر گوا یکی از شهرهای بندری و ایالتی در جنوب غربی هند است که زیباترین سواحل شنی در دنیا را دارد. بهترین زمان سفر به گوا را می‌توان فصل پاییز و زمستان و به نیمه ماه نوامبر (آبان) تا نیمه ماه فوریه (بهمن) دانست که با کاهش دمای هوا بادی خنک این شهر بندری زیبا را در برمی‌گیرد.
درگذشته پرتغالی‌ها اداره این شهر را بر عهده داشتند اما امروزه به دلیل تلفیق هنر، فرهنگ و معماری اروپایی و هندی معروف شده است. اگر به دنبال سفری مهیج هستید، حتما در فستیوال‌ها و مراسم‌های این شهر شرکت کنید.

بهترین زمان سفر به گوا برای خرید

شهر بندری گوا درگذشته یکی از بی‌اهمیت‌ترین مناطق در هند به شمار می‌رفت اما امروزه یکی از بهترین مناطق برای خرید کردن محسوب می‌شود. بازارهای زیاد و متنوعی در این بندر برای خرید سوغاتی با قیمت مناسب وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین در بهترین زمان سفر به گوا مغازه‌ها و بازارهای بیشتری تشکیل می‌شوند تا گردشگران بتوانند خریدهای خوب و به‌صرفه‌ای از این منطقه انجام دهند. حال شما را با چند فروشگاه و بازار آشنا می‌کنیم.

بازارهای خرید در شمال گوا

ماریو میراندا یکی از کارتونیست های بزرگ هند است که در گوا زندگی می‌کرد محل زندگی و کار او پس از مرگ در سال 2011 به موزه معروفی تبدیل شد. موزه و گالری ماریو میراندا دارای فروشگاهی است که سوغاتی‌های متنوعی را در خود جای‌داده که قیمت‌های بسیار پایینی در آن به چشم می‌خورد.

بازار شبانه مکنیز

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی مناسب برای خرید در گوا است که با بخش‌های رنگارنگی که دارد مردم را شبانه به بازار کشانده تا از غرفه‌های زیاد آنجا خرید کنند و از رستوران و کافه‌های جذاب مکنیز لذت ببرند.

بازارهای خرید در جنوب گوا

محصولات متنوعی از پوشاک تا لوازم تزئینی و سوغاتی‌های به‌یادماندنی را می‌توانید در بازار ساحلی کولوا پیدا کنید که قیمت متفاوتی با سایر مکان‌ها دارد، پس یادتان بماند با فروشنده چانه‌بزنید تا بتوانید محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید.

بهترین زمان سفر به گوا

بهترین زمان بر اساس جمعیت گردشگران

ماه‌های نوامبر، دسامبر و می از شلوغ‌ترین زمان برای سفر به گوا هستند و قیمت هتل‌ها و بلیط هواپیما در این سه ماه به بالاترین حد ممکن خود می‌رسد؛ اما شما می‌توانید از چند ماه قبل هتل و بلیط هواپیمای موردنظرتان را رزرو کرده تا هزینه‌های خود را کاهش دهید. سپتامبر خلوت‌ترین ماه گردشگری گوا بوده که می‌توانید با ارزان‌ترین قیمت هتل‌ها روبرو شوید و به بهترین نحوه ممکن هزینه‌های خود را مدیریت کنید.

با تور اقساطی هند الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

بهترین زمان برای طبیعت‌گردی در گوا

بهترین زمان سفر به گوا و طبیعت‌گردی در سواحل زیبا و دیدنی آن با انواع تفریحات ساحلی، امکانات بی‌نظیری است که در جزیره گوا در دسترس طبیعت گردان و توریست‌ها است. برای کشف مناطق بکر و طبیعت‌گردی و آرامش مثال‌زدنی که این جزیره تفریحی به خود اختصاص داده؛ شما می‌توانید گوا را بهشتی زیبا، باشکوه، به‌دوراز هرگونه هیاهو و شلوغی شهرها انتخاب کرده و آنجا را برای گذراندن اوقاتی خوش در ساحل و استفاده از آفتاب طلایی آن به ذهن سپرد.

بهترین زمان سفر به گوا

فستیوال‌های گوا چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به گوا زمانی است که فستیوال‌ها و جشنواره‌های زیادی در آن برگزار می‌شود و خنده و شادی از صورت اهالی گوا محو نمی‌شود. اگر شما هم به یک انرژی مثبت در سفر نیاز دارید حتما در زمان برگزاری فستیوال‌های گوا به آنجا سفر کنید.

از این فستیوال‌ها می‌توان به کارناوال گوا که در تاریخ 10 فوریه تا 13 فوریه برگزار می‌شود اشاره کرد که در آن، همه مردم لباس‌های رنگارنگ و مخصوص می‌پوشند و صدای موزیک از هر گوشه‌ای به گوش می‌رسد و خیابان‌های گوا بارنگ‌های شاد و جذاب تزئین می‌شود.
از فستیوال‌های جذاب دیگر در گوا می‌توان به فستیوال غذا اشاره کرد که در سواحل گوا و در تاریخ 9 فوریه تا 13 فوریه برگزار می‌شود. در این فستیوال همه آشپزان خانگی و سرآشپزهای رستوران‌های درجه‌یک و حتی هتل‌های پنج ستاره در این جشنواره شرکت کرده و هنر آشپزی خود را به نمایش می‌گذارند.

رزرو تور اقساطی دهلی تنها با یک چک صیادی در پیله های عصر پرواز !

بهترین زمان سفر بر اساس فستیوال‌ها و رویدادها

بهترین زمان سفر به گوا می‌تواند فستیوال‌های آن باشد زیرا مردمان این ایالت هرسال فستیوال‌های موسیقی، رقص، غذا و جشن‌های مذهبی بسیاری را با شورونشاط برگزار می‌کنند. از فستیوال‌های آن‌ها در فصل بهار می‌توان به جشن بادام‌هندی و نارگیل اشاره کرد. بادام‌هندی در گوا شناخته شد و به اقتصاد این منطقه کمک زیادی کرده پس هرساله در ماه می در پانجی با نمایش هنرهای کمیاب، غذاهای سنتی و معجون برپا می‌شود. یکی از فستیوال‌های فصل تابستان در گوا سائو جوائو بوده که هرسال آخر ماه ژوئن با موسیقی، میوه‌ها و رقص‌های محلی جشن گرفته می‌شود.

از فستیوال و رویداد زمستانی در گوا می‌توان به کریسمس، فستیوال جادو و درخشش اشاره کرد. بزرگ‌ترین جشن گوا در آغاز فصل زمستان شروع می‌شود که غرفه‌هایی در همه جای شهر و درخت کریسمس پرزرق‌وبرق آن را از بقیه جشن‌ها متفاوت‌تر می‌کند. بهترین زمان سفر به گوا می‌تواند شرکت در فستیوال‌هایی باشد که شمارا با مراسم‌های این منطقه آشنا می‌کند و شادی و نشاط را به شما هدیه می‌کند.

در این مقاله به بهترین زمان سفر به گوا اشاره کردیم که با استفاده از آن می‌توان مناسب‌ترین زمان را برای آغاز سفر انتخاب کرد. سفر به گوا، بهشت هندوستان سفری پر از آرامش، لذت و تجربه‌های جدید را با خود به همراه دارد. با سفر به گوا لذت اقامت در طبیعتی بکر و زیبا را تجربه کنید. سفری به‌یادماندنی و تکرار نشدنی که با تمام سفرهایتان متفاوت خواهد بود و تجربه بی‌نظیر و خاطره‌ای ناب برای شما به همراه خواهد داشت.

بهترین زمان سفر به گوا

ارزان‌ترین فصل سفر به گوا

فصل‌های بهار و تابستان در گوا بارش باران‌های شدیدی را در بردارد که به همین علت بیشتر فستیوال‌ها در فصول دیگر برگزار می‌شود؛ اما با این شرایط چند فستیوال و رویداد را از دست نمی‌دهند و آن‌ها را در 24 ژوئن برگزار می‌کنند و خود را به رودخانه‌ها و برکه‌ها می‌رسانند و تولد حضرت یحیی را جشن می‌گیرند. ماه‌های اسفند تا اردیبهشت بسیار گرم و رطوبت بالایی دارد که برای سفر به این منطقه پیشنهاد نمی‌شود و گردشگران کمی در این زمان‌ها به آنجا سفر می‌کنند پس قیمت تور و هتل‌ها بسیار پایین است.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای ”بهترین زمان سفر به گوا

  1. من چون خودم فستیوال‌و… رو خیلی دوست دارم بهتون پیشنهاد مبکنم ب گوا سفر کنید و فستیوال‌ها و رویدادها های گوا رو از دست ندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.