بهترین زمان سفر به امارات

بهترین زمان سفر به امارات

۰۵ فروردین ۱۴۰۲ ۶ دقیقه

کشور امارات امروزه یکی از مدرن ترین و محبوب ترین مقصدای توریستی در سراسر جهان است. این کشور با سرمایه گذاری های کلانی که بر روی بخش توریسم و گردشگری کرده توانسته ظرف چند دهه از کشوری بیابانی به یک قطب بزرگ گردشگری تبدیل شود. هر ساله توریست های بسیار زیادی از سراسر کشورهای جهان از جمله ایران به این کشور سفر می کنند تا اوقات فراغت خود را در آن بگذرانند. یک مسئله مهم برای این گردشگران این است که بهترین زمان سفر به امارات چه زمانی است؟

کشور امارات به دلیل آن که در عرض های جغرافیایی پایین واقع شده و از بارش باران زیاد محروم است، کشوری بیابانی با آب و هوای بسیار گرم است. همین گرما برای بسیاری از توریست هایی که برای کویر گردی، سافاری یا آفتاب گرفتن در سواحل می آیند، یک جاذبه است.

در این مطلب ما ضمن بررسی بهترین زمان سفر به امارات از جنبه های مختلف به سوالاتی که ممکن است در این رابطه برای شما به وجود آمده باشد پاسخ می دهیم. اگر قصد سفر به امارات دارید یا می خواهید برای تور امارات برنامه ریزی کنید، حتما ابتدا این مطلب را تا پایان بخوانید.

بهترین زمان سفر به امارات

بهترین زمان سفر به امارات برای خرید

یکی از اهداف اصلی سفر به امارات و مخصوصا شهر دبی، خرید کردن است. همان طور که می دانید دبی بزرگ ترین مرکز خرید دنیا را در خود جای داده است و هر آن چه که بخواهید می توانید در فروشگاه های این شهر تهیه نمایید. بهترین زمان سفر به امارات برای خرید بین دی تا اوایل بهمن می باشد.

در طول سال بیش از 20 جشنواره خرید و حراجی در شهر دبی امارات برگزار می شود. یکی از مهم ترین و بهترین زمان ها برای خرید در دبی جمعه سیاه است. در جمعه سیاه مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ محصولات خود را با تخفیف های بسیار زیاد، گاهی تا 50 درصد تخفیف می فروشند.
علاوه بر آن، در بازه زمانی 20 دسامبر تا اوایل فوریه ( بین دی تا اوایل بهمن) تعداد بسیار زیادی جشنواره و حراجی در امارات برگزار می شود. این جشنواره ها هم زمان با فصل داغ گردشگری در امارات و سال نو میلادی است. در این زمان شما می توانید انواع اجناس مختلف را با تخفیف های فوق العاده خریداری نمایید.

سفر به عروس خلیج فارس همراه با تور اقساطی دبی پیله های عصر پرواز!

بهترین زمان سفر به امارات برای طبیعت گردی

بهترین زمان سفر به امارات برای طبیعت گردی در فصل های بهار می باشد. امارات پوشش گیاهی یا طبیعت سرسبز چندان قابل توجهی ندارد؛ در عوض امکان تفریح در سواحل و آب های دریا در این کشور به خوبی فراهم شده است. به دلیل آن که تابستان امارات بسیار طولانی و داغ است و گرمای آن بیش از حد کافی است، بهتر است برای استفاده از این امکانات در فصل های بهاری و پاییزی به امارات بروید. در فصل بهار و به خصوص در ماه های مارس و آوریل دمای هوا در اکثر شهرهای امارات، از جمله دبی بسیار معتدل و خوب است.

در این ماه ها شرایط بسیار خوبی برای آفتاب گرفتن در ساحل یا لذت بردن از تفریحات آبی مانند شنا وجود دارد. به همین دلیل ماه های بهاری را می توان بهترین زمان برای طبیعت گردی در امارات به حساب آورد.

بهترین زمان سفر به امارات

بهترین زمان سفر به امارات بر اساس جمعیت گردشگران

به دلیلی شرایط جوی و آب و هوای حاکم بر امارات، در ماه های سرد سال استقبال از تور امارات بیشتر است. در ماه های پاییزی و زمستانی دمای هوای امارات و شهرهای مختلف آن ، مخصوصا دبی که محبوب ترین شهر است بسیار متعادل و مطلوب می شود. به عنوان مثال دبی در طول روزهای زمستان دمایی بین 20 تا 25 درجه و در شب ها دمایی بین 15 تا 20 درجه دارد.
ماه های پاییزی و زمستانی فصل های داغ گردشگری در امارات هستند. در این ماه ها تعداد مسافرت ها و توریست هایی که به امارات می روند بسیار بیشتر است.

اگر می خواهید در فصل های خلوت تر به امارات بروید، ماه های بهاری و تابستانی زمان های بهتری هستند. در تابستان شرایط آب و هوایی بسیار گرمی بر امارات حکم فرماست و شاید نتوانید از سفر خود لذت کامل را ببرید.
در عین حال ماه های می تا ژوئن و نیز ماه اکتبر جز زمان هایی هستند که دمای هوا آن چنان بالا نیست که شما را آزار دهد؛ علاوه بر آن در این زمان های جمعیت مسافران و گردشگران نیز در حد متعادلی قرار دارد.

رزرو تور اقساطی استانبول بدون نیاز به ضامن و تنها با یک چک صیادی !

بهترین زمان سفر به امارات بر اساس فستیوال ها و رویداد ها

بهترین زمان سفر به امارات برای بازدید از فستیوال ها در بین ماه های نوامبر تا اواخر فوریه می باشد. این جشنواره ها با مراسم های مختلف، غذاهای متنوع و تخفیف فراوان همراه هستند. از آن جا که تعداد این فستیوال ها در دسامبر و ژانویه بیشتر است می توانید در این ماه ها به امارات سفر کنید.

فستیوال های امارات چه زمانی است؟

در امارات برنامه ریزی برای برگزاری فستیوال ها به گونه ای انجام شده است تا بیشترین سود هم به فروشندگان اماراتی و هم به توریست ها و گردشگران برسد.

ماه های پاییزی و زمستانی جز شلوغ ترین ماه های گردشگری در امارات هستند. در این ماه ها علاوه بر آن که آب و هوای امارات بهتر شده است، فستیوال ها، جشنواره ها و حراجی های متعددی نیز برگزار می شوند. بیشترین تعداد جشنواره ها در بین ماه های نوامبر تا اواخر فوریه هستند. اگر برای شرکت در جشنواره ها و استفاده از تخفیف های آن ها به امارات سفر می کنید، برنامه سفر خود را در این ماه ها تنظیم کنید.

بهترین زمان سفر به امارات

ارزان ترین فصل سفر به امارات

به دلیل آن که در تابستان ها دمای هوا در امارات بسیار بالا می رود، بیشتر توریست ها و مسافران ترجیح می دهند در این بازه زمانی به امارات نروند. با وجود آن که اصلی ترین و بهترین زمان برای آفتاب گرفتن در سواحل، فصل های گرم سال و تابستان است اما در عین حال امارات در این زمان گزینه مناسبی برای سفر نیست؛ چرا که گرمای هوا بیش از حد و طاقت فرساست.

بهترین زمان سفر به امارات برای سفری ارزان خرداد تا شهریور می باشد. در بین ماه های ژوئن تا سپتامبر (خرداد تا شهریور) دمای هوا در شهرهای مختلف امارات، از جمله دبی بسیار بالا بوده و تعداد مسافرت ها و توریست ها کاهش می یابد. به همین دلیل در این بخش از سال شاهد کاهش هزینه های مسافرت به دبی یا سایر شهرهای امارات هستیم. ماه های تابستانی را می توان ارزان ترین ماه برای سفر به امارات تلقی کرد.

خرید تور امارات اقساطی بدون نیاز به ضامن در آژانس پیله های عصر پرواز. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.