تورک بوکو بدروم

زندگی شاد در تورک بوکو بدروم

۳۰ مهر ۱۴۰۲ ۳ دقیقه

هر ساله توریست های فراوانی از نقاط مختلف دنیا، از جمله ایران، به ترکیه و شهرهای جذاب و توریستی آن سفر می کنند. یکی از برترین شهرهای توریستی در ترکیه، بدروم است که میزبان توریست های بسیاری است. بدروم علاوه بر آن که خود یک شهر توریستی با امکانات تفریحی و تجاری فراوان است، در نزدیکی تورک بوکو واقع شده؛ منطقه ای که اخیرا توجه توریست ها را بیش از پیش به خود جلب کرده است.

تورک بوکو در واقع یک خلیج نسبتا کوچک است که در نزدیکی بدروم قرار گرفته است. این منطقه در سمت شمالی بدروم بوده و فاصله زمانی آن تا مرکز شهر بدروم حدود یک ساعت است. این منطقه آب و هوایی بسیار دلنشین دارد؛ مخصوصا در فصل بهار که یکی از بهترین زمان ها برای سفر به بدروم و منطقه تورک بوکو به حساب می آید.

در کنار داشتن آب و هوای خوب، برخورداری از امکانات تفریحی و توریستی فراوان، محبوبیت منطقه تورک بوکو را در میان گردشگران تور اقساطی بدروم چندین برابر کرده است. سرمایه گذاران بسیاری در ترکیه توجه خود را معطوف تورک بوکو کرده و امکانات خوبی برای آن فراهم کرده اند. در تورک بوکو بدروم ترکیه هتل های باکیفیت و لوکس، رستوران های مجلل، کلاب ها و امکانات تفریحی، از جمله تفریحات آبی به شکل قابل توجهی وجود دارد.

با وجود همه این مزایا، بسیاری از توریست ها و گردشگران در ایران با منطقه تورک بوکو بدروم آشنایی ندارند. در این مطلب قصد داریم پس از معرفی این منطقه، به بررسی امکانات و مزیت های آن بپردازیم. اگر اگر می خواهید بدانید که در تورک بوکو بدروم چگونه می توان خوش گذراند، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تورک بوکو بدروم

امکانات تفریحی در تورک بوکو بدروم

یکی از اصلی ترین دلایل جذب توریست های تور اقساطی ترکیه به تورک بوکو، امکانات تفریحی آن است. همان طور که گفته شد، تورک بوکو یک منطقه خلیجی است و سواحل جذابی دارد. ساحل های گسترده تورک بوکو همواره میزبان توریست ها و گردشگرانی هستند که به این کشور سفر کرده اند. شما می توانید در سواحل تورک بوکو در زیر نور گرم و درخشان آفتاب، ریلکس کنید و خود را از استرس ها و دغدغه های روزمره دور کنید.

در برخی نواحی از ساحل، امکانات تفریحات و بازی های آبی نیز وجود دارد. شما می توانید به جت اسکی و قایق سواری بپردازید و از این طریق انرژی خود را تخلیه کنید. علاوه بر موارد ذکر شده، در سراسر ساحل های منطقه تورک بوکو بدروم می توانید کلاب های ساحلی متعددی را بیابید. این کلاب ها فضایی مناسب برای نوشیدن نوشیدنی های خنک و گوش دادن به موسیقی فراهم کرده اند.

در طول شب، ساحل های تورک بوکو آرامشی عجیب و جذاب دارند. هم چنین در کلاب های شبانه ای که در این منطقه واقع شده اند می توانید به خوبی سرگرم بشوید.

امکانات تفریحی در تورک بوکو بدروم

مراکز اقامتی برتر در تورک بوکو بدروم

محل اقامت در سفر به هر نقطه ای یک مسئله اساسی و مهم است. خوشبختانه در تورک بوکو هتل ها و اقامتگاه های بسیار خوبی وجود دارند که پذیرای مهمان ها هستند در بین هتل ها و اقامتگاه های تورک بوکو، هتل ماچاکیزی از شهرت بیشتری برخوردار است.

این هتل خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی و با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ارائه می دهد. هتل ماچاکیزی تورک بوکو بدروم، هتلی مجلل و لوکس است که به شیوه ای بسیار زیبا طراحی شده. در معماری این بنا سبک های سنتی و مدرن توام با هم به کار رفته اند.

از مزیت های دیگر این هتل می توان به چشم انداز فوق العاده آن اشاره کرد. در هتل ماچاکیزی شما منظره ای زیبا از دریا و ساحل مجاور آن را می توانید تماشا کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به داشتن ساحل خصوصی، جت اسکی و وجود غرفه های نوشیدنی در ساحل اخصاصی هتل اشاره کرد.

از دیگر هتل های معروف منطقه تورک بوکو، می توان به هتل دیوان بدروم اشاره کرد. هتلی پیشرفته، مدرن و لوکس که خدمات باکیفیت به مسافران ارائه می دهد. هتل تورک بوکو دارای امتیازاتی مانند معماری زیبا و لوکس، ساحل اختصاصی، چشم انداز فوق العاده و زمین تنیس است.

هم چنین در این هتل در بخشی مخصوص، خدمات ماساژ با بهترین کیفیت ارائه می شوند. هتل دیوان بدروم مجهز به استخر روباز بوده و رستورانی با کیفیت دارد. اگر قصد یک اقامت فراموش نشدنی و با کیفیت در تورک بوکو بدروم را دارید، این هتل را حتما مد نظر قرار بدهید.

مراکز اقامتی برتر در تورک بوکو بدروم

بهترین رستوران های تورک بوکو بدروم

در تورک بوکو رستوران های متعددی وجو دارند که تقریبا همگی آن ها غذاهای ترکی، مدیترانه ای و بین المللی را سرو می کنند. از جمله با کیفیت ترین رستوران ها در منطقه تورک بوکو بدروم، رستوران میام است. ویژگی اصلی این رستوران مجاورت آن با دریا و داشتن چشم اندازی فوق العاده است. این رستوران به داشتن بهترین غذاهای دریایی در تورک بوکو معروف است. می توانید غذای خود را در آن جا سفارش داده و در محیطی جذاب و آرامش بخش از آن لذت ببرید.

همچنین رستوران هوکانین یری، از دیگر رستوران های با کیفیت تورک بوکو است که عمدتا غذاهای ترکی را به مشتریان خود ارائه می دهد. رستوران گارو، دیگر رستوران معروف در تورک بوکو است. این رستوران انواع غذاهای دریایی و مدیترانه ای را با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب عرضه می دارد. البته اگر در هتل های دیوان یا ماچاکیزی اقامت داشتید، حتما غذای رستوران های این هتل ها را امتحان کنید. زیرا رستوران های این هتل ها از نظر کیفیت غذا بی نظیر هستند.

ماجراجویی و غواصی در بدروم در فضای باز

مراکز خرید تورک بوکو بدروم

در تورک بوکو مراکز خرید مدرن چندانی وجود ندارد. اما اگر قصد خرید سوغاتی یا لباس های محلی را داشته باشید، انتخاب های متعددی در پیش روی شماست. فروشگاه ایپکچه از جمله معروف ترین فروشگاه ها در منطقه تورک بوکو محسوب می شود. اگر قصد خرید اکسسوری، زیورآلات، لباس های محلی و لوازمی از این دست را دارید، به این فروشگاه سر بزنید.

مراکز خرید تورک بوکو بدروم

بازار بزرگ تورک بوکو محلی است که می توان در آن سوغاتی ها و صنایع دستی محلی ترکیه را خریداری کرد. اکثر اجناس عرضه شده در این بازار قیمت های پایینی دارند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.