مراکز خرید بدروم

مراکز خرید بدروم

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

بدروم، یکی دیگر از شهرهای معروف و توریستی کشور ترکیه است که با جاذبه های تاریخی و طبیعی فوق العاده و بهترین مراکز خرید بدروم نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این شهر به دلیل هم مرز بودن با یونان، با ساختمان‌های سفید و کوتاه خود بی شباهت به شهرهای یونان نیست و یکی از متفاوت ترین و جذاب ترین شهرهای ترکیه برای گذراندن لحظاتی به یادماندنی محسوب می شود.

این شهر علاوه بر جاذبه های گردشگری متنوع میزبان امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده ای هم هست که در جلب نظر گردشگران به بدروم بسیار موثرند. در این مطلب قصد داریم به سراغ مراکز خرید بدروم رفته و شما را با معروف ترین و محبوب ترین آنها در میان گردشگران آشنا کنیم. با ما در پیله های عصر پرواز همراه شوید.

با تور اقساطی بدروم الان سفر کنید و 10 ماه دیگر پرداخت کنید !

مرکز خرید میدتون بدروم | Midtown Shopping Centre

میدتون، یکی از بهترین مراکز خرید بدروم است که بد نیست بیشتر با آن آشنا شوید. مجموعه ای لوکس و جذاب با 110 فروشگاه که هرآنچه قصد خرید آن را داشته باشید را می توانید با رفتن به این مرکز خرید پرطرفدار و محبوب خریداری کنید.

وجود گالری و سالن‌های تئاتر و سینما باعث شده است تا این مجموعه در میان اهالی بدروم از محبوبیت بالایی برخوردار شود. جالب است که بدانید میدتون هم میزبان رستوران های بسیار خوبی است که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند. این مرکز خرید سرپوشیده در محله ارتاکنت قرار گرفته که محله ای شاد و سرزنده در این شهر زیبای کشور ترکیه محسوب می شود. میدتون هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان اهالی و مسافران بدروم خواهد بود.

این مرکز خرید را یکی از منحصر به فردترین مراکز خرید بدروم می دانند زیرا بسیار مدرن طراحی شده است تا گردشگران در کنار خرید کردن لحظات مفرحی را هم سپری کنند. پس اگر با تور بدروم همراه شده و به این شهر رویایی کشور ترکیه سفر کردید، مرکز خرید بسیار خوب و شناخته شده میدتون را هم فراموش نکنید.

مراکز خرید بدروم

مرکز خرید اونیو بدروم | Avenue Bodrum

مرکز خرید اونیو در سال 2013 میلادی ساخته شده و یکی از محبوب ترین مراکز خرید بدروم در میان گردشگران به شمار می رود. این مجموعه فوق العاده مکان مناسبی برای خرید سوغاتی های کشور زیبای ترکیه است. مجموعه‌ای مجهز و مدرن با 50 غرفه تجاری برای خرید البسه ترک که خریدی فوق العاده را پیش روی میهمانان خود قرار می دهد. در زمان گشت و گذار در مرکز خرید اونیو نباید سالن بیلیارد و بولینگ آن را هم فراموش نکنید.

اینجا مجموعه ای است که علاوه بر خریدی رضایت بخش می توانید لحظاتی مفرح و هیجان انگیز را هم در آن سپری کنید. در این مرکز خرید کودکان نیز کسل نخواهند شد چون فضای بازی مناسبی برای آنها در نظر گرفته شده است. این را هم باید اضافه کرد که بعد از یک روز به یاد ماندنی گرسنه اونیو را ترک نکنید. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های جذاب این مرکز خرید در انتظار شما هستند. از دیگر جذابیت‌های اونیو به ویژه برای مسافران شهر زیبای بدروم وجود یک بازار هفتگی است.

نکته دیگری که به شما پیشنهاد می‌ کنیم در سفر به بدروم آن را از دست ندهید وجود یک مرکز طراحی لباس با برند مارینا در مرکز خرید اونیو است. از سوی دیگر خرید صندلی های چرم دست ساز از بازار اونیو هم توریست ها و گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. این بازار در یکی از مناطق قدیمی شهر بدروم قرار گرفته است.

رزرو تور اقساطی ترکیه بدون نیاز به ضامن در پیله های عصر پرواز !

مرکز خرید اوسیس | Bodrum Oasis Shopping Centre

اوسیس از اولین مراکز خرید بدروم است که در آن سعی شده با تلفیق معماری شرقی و غربی فضای متفاوتی به نمایش گذاشته شود. این مرکز یک محوطه‌ روباز بسیار بزرگ هم دارد که با وجود درختان نخل، آب ‌نماهای زیبا، استخرهای نیلوفر، درختان زیتون سیصد ساله و … مکان چشم نواز و دوست داشتنی را برای گردشگران فراهم کرده است.

در این مرکز خرید که عمری 45 ساله دارد سعی شده تا بازارهای محلی بدروم را به شیوه‌ای مدرن بازسازی کنند، به سبب این تلفیق سنت و مدرنیته و به نمایش گذاشتن فرهنگ اهالی بدروم فضای پرطرفداری در این مرکز خرید خلق شده است. همچنین برگزاری مرتب رویدادهای فرهنگی و هنری متنوع و هیجان انگیز به محبوبیت این مجتمع تجاری افزوده است.

اگر کمی در این مجموعه قدم بزنید متوجه خواهید شد که فروشگاه‌های محلی در کنار برندهای لوکس و لاکچری فعالیت می‌کنند و همین باعث می‌شود تا علاوه بر رفع نیاز‌های مدرن یادگاری‌های نیز با عطر و بوی بدروم با خود به خانه ببرید. در عین حال وجود زمین‌ بازی کودکان امتیاز ویژه ای است تا در هنگام پیاده روی های طولانی در زمان خرید کودکان دنیای دوست داشتنی خودشان را داشته باشند. اینجا به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید بدروم حرف ‌های زیادی برای گفتن دارد.

این مجموعه را بهشت واقعی عشاق خرید می‌دانند. وسعت اوسیس بیش از 50 هزار مترمربع است و با داشتن 239 فروشگاه و مرکز خدماتی امکانات قابل توجهی را به شما ارائه می‌کند. با وجود 5 سینما و محوطه‌ ای که به نفریح و سرگرمی اختصاص داده شده است، این مجموعه اجازه نمی‌دهد تا ساعات دلنشینی را تجربه نکنید.

مراکز خرید بدروم

مرکز خرید پالمارینا | Palmariva Bodrum

سراغ مرکز خریدی برویم که می‌گویند خرید در بدروم را متحول کرده است. بله حدس شما درست است، مرکز خرید پالمارینا از محبوب ترین مراکز خرید بدروم. این مرکز خرید با 53 غرفه تجاری در دسته ارزان‌ترین مراکز خرید بدروم هم قرار می گیرد. مرکز خریدی که از وسایل دکوری خانه گرفته تا لباس، لوازم بهداشتی و تکنولوژی در آن عرضه شده و خریدی شگفت انگیز را پیش روی میهمانان شهر زیبای بدروم قرار می دهد.

به غیر از برند‌های ترک بیش از 20 برند لوکس بین المللی نیز در این مرکز خرید جا خوش کرده اند تا شما خرید مفرح‌تری را تجربه کنید. در پایان خرید نیز سری به رستوران بین المللی پالمارینا بزنید و خستگی یک روز شلوغ را به در کنید.

در این مقاله به بررسی بهترین و معروف ترین مراکز خرید بدروم پرداختیم تا در سفر خود خریدی به یادماندنی و راحت را تجربه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.