تفریحات شبانه بدروم

تفریحات شبانه بدروم

۲۰ تیر ۱۴۰۲ ۴ دقیقه

شهر بدروم یکی از شهرهای معروف در ترکیه است که توریست ها و گردشگران بسیاری زیادی هر ساله به آن سفر می کنند. بدروم شهری ساحلی است که در سمت جنوب غربی ترکیه قرار گرفته است. این شهر در مجاورت دریای اژه بوده، آب و هوایی عالی داشته و مناظر طبیعی آن می تواند برای هر کسی جذاب باشد. علاوه بر این جاذبه های طبیعی، امکانات گسترده و تفریحات شبانه بدروم نیز نقش مهمی در جذب توریست این شهر داشته است.

تور اقساطی مارماریس، یکی از تورهای جذاب پیله های پرواز می باشد.

چرا بدروم؟

در کنار شهرهای معروفی مانند استانبول، آنتالیا، کوشی آداسی و آنکارا، نام بدروم نیز به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ترکیه مطرح است. این شهر زیبا و خوش آب و هوا حدود 36 هزار نفر جمعیت دارد. سرمایه گذاری های گسترده ای در بدروم به اجرا درآمده اند که باعث شده جذابیت های این شهر بیش از پیش شود. بدروم سواحلی جذاب داشته و از امکانات تفریحی و توریستی بسیاری برخوردار است.

یکی از اصلی ترین دلایلی که توریست های بسیاری به بدروم سفر می کنند امکانات تفریحی آن است. همان طور که گفته شد شهر بدروم یک شهر ساحلی است؛ در کنار سواحل این شهرکلاب ها، دیسکوها و امکانات تفریحی بسیار متنوعی قرار داده شده است. تفریحات شبانه بدروم از جمله جاذبه های اصلی آن هستند. بسیاری از امکانات تفریحی واقع شده در کنار سواحل تا نیمه های شب مشغول فعالیت هستند.

در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی تفریحات شبانه بدروم بپردازیم. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

دیدنی های بدروم
جاذبه های بدروم

مراکز خرید متنوع

یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها در بدروم، خرید کردن است. در این شهر مراکز خرید متنوعی وجود دارند که هم کالاهای لوکس برندهای جهانی را به فروش می رسانند و هم صنایع دستی و سوغاتی های مخصوص محلی را عرضه می کنند. اگر اهل خرید کردن و سوغاتی گرفتن باشید، خرید در مراکز خرید بدروم می تواند خاطره ای فراموش نکردنی برای شما باشد.

بسیاری از مراکز خرید و مغازه های بدروم تا پاسی از شب باز بوده و کالاهای خود را عرضه می کنند؛ مخصوصا مراکز خرید و مغازه هایی که به مناطق ساحلی شهر نزدیک هستند. در مناطق میدان اسکله، منطقه هالیکارناسوس و نزدیکی ساحل های جنوبی شهر، مغازه هایی هستند که در شب نیز مشغول فعالیت هستند.

مغازه هایی که در این نواحی مشوغل ارائه خدمات هستند، جز بهترین مراکز برای تهیه آثار تزیینی و صنایع دستی محلی ترکیه و شهر بدروم به حساب می آیند. در این مغازه های می توان کالاهایی مانند صندل های سنتی، صدف های دریایی که برای کاربردهای تزیینی بسیار مناسبند، گلدان ها و کاسه های سفالی و مرمری اشاره کرد. شاید برایتان جالب باشد که قیمت اغلب اجناسی که در بازارهای خیابانی و مغازه های ساحلی بدروم یافت می شوند، کمتر از قیمت اجناس عرضه شده در مراکز خرید عمده و پاساژهای بزرگ شهر است.

بهترین سواحل بدروم برای تفریح را بشناسید.

تفریحات شبانه بدروم
مراکز خرید متنوع بدروم

پیاده روی و استراحت در سواحل بدروم

ساحل ها فضایی عالی برای کسب آرامش و تمدد اعصاب فراهم می کنند. یکی از بهترین تفریحات شبانه بدروم، پیاده روی و استراحت در سواحل آن است. بخش زیادی از شبه جزیره بدروم با آب دریای اژه محاطره شده و به همین دلیل سواحل متعدد جذابی را می توان در این شهر یافت.

بیشتر سواحل شهر بدروم امکانات بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران فراهم کرده اند. در این سواحل هتل های لوکس و با کیفیتی قرار دارند که فاصله شان تا ساحل بسیار اندک است. هم چنین مکان های تفریحی و مغازه های کوچکی نیز در نزدیکی ساحل قرار دارند. اما علاوه بر همه این موارد، ساحل های شهر بدروم در شب ها آرامش دلنشینی دارند.

البته اگر به این علاقه دارید که در کنار دوستانتان در ساحل بنشینید و نوشیدنی بنوشید و گپ بزنید، این امکان نیز در ساحل های بدروم فراهم شده است. از جمله برترین و جذاب ترین ساحل های شهر بدروم می توان به ساحل گومبت، اورتاکنت، آکیالار، گوموشلوک، یالیکاواک و بیتز اشاره کرد.

تفریحات شبانه بدروم
پیاده روی در ساحل های بدروم

کلاب های شبانه سرگرم کننده

یکی از اصلی ترین و مهم ترین تفریحات شبانه بدروم، کلاب هایی هستند که در این شهر فعال هستند. کلاب ها و دیسکوهایی که در سواحل یا نزدیک مناطق سواحلی بدروم واقع شده اند، شهرت زیادی دارند. برخی از بهترین کلاب های شبانه در ترکیه، در بدروم هستند.

یکی از بهترین کلاب های بدروم، کلاب کاتاماران است؛ ویژگی خاص و عجیب این کلاب آن است که در محیطی مانند قایق با کفی شیشه ای بر روی آب واقع شده است. بخشی از کلاب هم بر روی زمین ساحل قرار دارد. این کلاب طراحی خیره کننده و نورپردازی بسیار زیبایی دارد و همیشه یکی از شلوغ ترین کلاب های بدروم محسوب می شود.
هم چنین کلاب مارینا یاچت یکی دیگر از کلاب های برتر بدروم است. در این کلاب خوانندگان و گروه های موسیقی محلی حضور می یابند و موسیقی زنده اجرا می کنند. تجهیزات پیشرفته صوتی و نورپردازی فوق العاده موجب شده تا این محیط به بهترین شکل مشتریان خود را سرگرم کند.

از دیگر کلاب های معروف و برتر شهر بدروم می توان به اواکلین (یکی از کلاب های نام آشنا در کل ترکیه) و کلاب مود اشاره کرد. اگر می خواهید انرژی خود را تخلیه کنید و شبی فراموش نشدنی برای خود در سفر به بدروم رقم بزنید، این مکان ها می توانند انتخابی ایده آل برای شما باشند.

غواصی در بدروم یکی از مهیج ترین تفریحات این شهر محسوب می شود.

بهترین تفریحات شبانه بدروم
شرکت در کلوب های شبانه بدروم

کنسرت های خوانندگان

اگر در ماه های گرم سال مانند مرداد و شهریور به بدروم سفر کنید، فرصتی عالی برای حضور در کنسرت برخی خواننده های بزرگ در پیش روی شماست. ماه های تابستانی شلوغ ترین ماه های گردشگری در شهر بدروم محسوب می شوند؛ در این ماه ها هم خدمات تفریحی به شکل گسترده تری ارائه می شوند و هم کنسرت های زیادی در این منطقه برگزار می کردند.

بسیاری از خوانندگان مطرح ترک و غیر ترک (از جمله برخی خواننده های ایرانی) در این ماه ها در شهر ساحلی بدروم اقدام به برگزاری کنسرت می کنند. این کنسرت ها همواره با استقبال گسترده ای از سوی مردم روبرو می شوند و جز جاذبه های مهم گردشگری در تابستان بدروم به حساب می آیند. این کنسرت ها از مهم ترین عواملی هستند که بدروم را به یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری ترکیه تبدیل کرده اند.

بهترین تفریحات شبانه بدروم
شرکت در کنسرت های بدروم
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.